ציטוט:
נכתב במקור על ידי eur2
מי שפתח את האשכול חושב שמנהלים צריכים להתחנן שלקוחות ישארו אצלו??
אם הבעל העסק או חברה עושה הכל טוב ואין נפילות ואין תקלות כמעט אז לדעתי המנהל צריך להגיד בסגנון הבא: "לא רוצה אז בהצלחה ושלום".
במידה ולקוח מעוניין לעזוב בגלל בעיה אז אפשר לתת לו פיצוי או משהו בסגנון...
מנהלים לא צריכים להתחנן ללקוחות בשביל שהם ישארו ...
יבגני
|
לדעתי אתה צודק...
זה ממש ככה... למה מה? הוא יתחנן... וירוויח מזה פקקט... 5 שקל בחודש.