View Single Post
ישן 23-01-06, 14:35   # 27
ניר אדר
משתמש חדש
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Jan 2006
הודעות: 20

ניר אדר לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי xoxSoft
זה לא סוד שחברות כמו HOT, YES, NETVISION, Smile, 012.net וכו' נוהגות במדיניות דומה. כשאתה מתקשר ומבקש להתנתק אומרים לך שיחזרו אליך תוך כמה ימים ממחלקת קשרי/שימור לקוחות(או מעבירים אותך ישירות למחלקה). שם אתה מקבל הצעות הרבה יותר טובות. יתרה מזאת, אפשר ואף מומלץ להתמקח איתם ולא להסכים מיידית להצעה שלהם. יש סיכוי גדול מאוד שתוכל להוציא מהם מבצע יותר טוב מההצעה הראשונית שלהם.

כך שעם כל הכבוד, אתה לא יכול להגיד שזה חובבני.
עם זאת, אני לא מסכים עם השיטה הזאת בעולם ההוסטים.
מאוד מסכים, ולדעתי אפשר בקלות לעלות על ההבדל: שווי לקוח.

אם הלקוח משלם לך סכום גדול אפשר בהחלט לתת הנחה ללקוחות מסויימים או להתאים משהו אישי לכל לקוח. מצד שני - אם כל הרווח שלך מהלקוח הוא 10-50 שקלים לחודש, יוצא שאם אתה מנהל עם הלקוח שיחה אחת בחודש שנמשכת יותר מכמה דקות, אתה מפסיד כסף (זמן=כסף, כאמור), ובגלל זה הרדיפה אחרי לקוחות קטנים של hosting לא תעזור לך להתקיים אלא רק להפסדים.
לעומת זאת אני בטוח שלכל אחד כאן יהיה הרבה זמן לשיחות טלפון אם יהיה מדובר בלקוח שמביא 20000 שקל לחודש. ואפילו נשמע לתת לו הנחה של 10 שקלים או 15
__________________
ניר אדר
קידום אתרים בע"מ
  Reply With Quote