ציטוט:
נכתב במקור על ידי eur2
מי שפתח את האשכול חושב שמנהלים צריכים להתחנן שלקוחות ישארו אצלו??
אם הבעל העסק או חברה עושה הכל טוב ואין נפילות ואין תקלות כמעט אז לדעתי המנהל צריך להגיד בסגנון הבא: "לא רוצה אז בהצלחה ושלום".
במידה ולקוח מעוניין לעזוב בגלל בעיה אז אפשר לתת לו פיצוי או משהו בסגנון...
מנהלים לא צריכים להתחנן ללקוחות בשביל שהם ישארו ...
יבגני
|
כמעט קרוב..
אבל..
לדעתי המנהל צריך לפחות לבקש בנימה טובה מהלוקח שרוצה לעזוב שיכתוב לו משוב או משהו בסיגנון כדי שידע איך להשתפר ולא לאבד עוד לקוחות..