ציטוט:
נכתב במקור על ידי IAD
היי חבר'ה,
אני עומד לסיים מערכת עריכת תוכן, והחלטתי לבנות כמערכת חדשה מערכת חנות מקוונת, רציתי לדעת מספר דברים:
- ברגע שהמשתמש מתנתק מן הדף, האם להשאיר את פרטי ההזמנה שלו למשך 48 שע' למקרה שיחזור וירצה להמשיך את ההזמנה?
- האם לבנות פאנל ניהול אישי, כך שאם נשלחה הזמנה, יוכל המשתמש לשלוח ה"פ למנהלי האתר, ואף לראות את מצב הזמנתו?
- האם לתת אפשרויות מכירה: פומבית, מרכז, רגיל, מבצע?
אלה הן שלושת שאלותיי
תודה לעוזרים, טל.
|
1. כן
2. פאנל ניהול - או יותר נכון חשבון לקוח, כן. ה"פ למנהלי האתר - מיותר.
3. רצוי מאוד שבעל האתר יוכל להחליט אם המוצרים שלו הם במכירה רגילה, קבוצתית וכו'
(ויאללה תסיים אותה כבר)