View Single Post
ישן 09-01-06, 14:15   # 35
MicroByte
משתמש חדש
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Jan 2006
הודעות: 31

MicroByte לא מחובר  

MaorD, ההתבוננות שלך על המצב מוטעת (מבחינתי כמובן).
כמבון שאם לא הולכים בדרך מסודרת, "הלקוח תמיד צודק", אך שמשתמשים בסדר וארגון, הוא כפוף לתנאים:

-הגשת אפיון מלא.
-חתימה על חוזה מפורט, תשלום מראש.
-עבודה עם הלקוח לאורך כל העבודה (כולל: הצגת חלקים, הצעת הצעות וכן הלאה).
-הגשת סקיצה סופית, לאחר שעבדת עם הלקוח על כל שאר חלקי העיצוב.

אולי שכחתי פרטים שוליים, אך זה בעיקרון הכל.
אם תעבוד עפ"י כללים אלו, רוב הסיכויים שלא תגיע למצב שהלקוח לא מרוצה.
אם פעלת עפ"י כל הכללים, אתה צריך לדעת למה הלקוח לא מרוצה- אם הוא לא מרוצה בגלל משהו שעשית שלא קשור לאפיון, תקן את זה. אם הוא לא מרוצה בגלל שהוא לא חשב שהתוצר יראה איך שהוא נראה, אתה צריך לגבות תשלום נוסף לשינוי העיצוב. בנייה ועיצוב של אתר זה עניין מורכב, זה לא משהו פשוט כמו שלוקחים אותו רוב המעצבים בפורומים שונים.
  Reply With Quote