במצב שלקוח לא אהב עיצוב?
שלב ראשון זה לבדוק האם יש אפשרות להמשיך עם אותו לקוח עצות לשיפור דרישות שונות וכו'
במידה ולא, אני את זמני לא ביזבזתי סתם לפחות עבודה לתיק העבודות, הצגה בפורום ולך
תדע אולי מכירה לא לאותו לקוח?
יש לנצל את הזמן שהשקעת מטעויות ואולי למטרת רווח.
אני לא מאמין במשפט "הלקוח תמיד צודק"
מי שמבקש ממני דברים שלא בגדר היומי שלי אני לא אענה להם בכלל, ואגיד לו ישירות ביי ביי.
אני לא מנסה להיות אף אחד אני מי שאני מי שלא אוהב את הסטייל שלי לא בא אליי.
|