ציטוט:
נכתב במקור על ידי www.oxserv.co.il
את כל הבעיות הנפוצות אני מסביר בתמיכה הראשונית שאני נותן כשאני פותח ללקוח את האיכסון אני מסביר לו גם שאם לקוח שלו מוחר סתם לדוגמא מסד נתונים זה לא אחריותי או אם הלקוח שלו בטעות מוחק קובץ זה גם לא אחריותי זה בעיה שלו שהוא צריך לטפל בא זה שהוא מוחר לילדים שלא מבינים באיכסונים ולא נותן להם לפחות תמיכה ראשונית זה בעיה שלו והוא אחראי לטפל בבעיה
|
שוב אתה עונה לא לעניין,
מה זה הסבר ראשוני ? מגיעה לי תמיכה כל עוד אני משלם לך ומתאכסן אצלך ? מגיע לי,
ואתה תספק אותה, אתה מחוייב !
וברור שאם לקוח מחק קובץ מסויים זה לא אשתמך וכו
אבל אם לקוח כלשהו יעלה איזה וירוס מושתל או משהו כזה לא יודע בדיוק לשרת וידפוק
לך את כל השרת לאט לאט ובזהירות ?
מה תגיד לריסיילר שלך ? אתה אשם ? הוא יגיד לך, זה הלקוח, לא אני, אני לא אשם ?
בדיוק ! מי בסוף יקבל את כל הטענות ? הלקוח ? אז פה כן יש לך דבר מה מולו ?
תחשוב טוב, אתה סתאם משתחצן כאן מעל ומעבר, תנסה להבין את המסר שמנסים להעביר.
אגב, מדיי פעם בין משפט למשפט נהוג לשים נקודה, (.) פסיק, (,) משהו...
לפעמים גם Enter יעזור, "בחיאת.." ..