אז ככה, אני חושב שהמנהל צריך להתנהג בצורה הולמת ללקוח, לספק לו את השירות בצורה הכי טובה שהוא יכול.
אני הבאתי הרבה תומכים, שלא יהיה מצב שללקוח לא יהיה תמיכה, ואם ללקוחות שלי יש בעיה הם מדברים איתי.
חוץ מיזה אני מידי פעם שואל את הלקוחות אם הם מרוצים או אם הם צריכים משהו, גם כדי לתת להם הרגשה שאני מתייחס אלהם, וגם באמת לבדוק אם הכל בסדר.
ככה לדעתי צריך לעשות בדרך כלל.
נ.ב - אפילו אם הלקוח משגע אותך אין מצב כזה שתתעצבן עליו! או תתחמק ממנו, מיכוון שהלקוח שילם, הוא ציפה לקבל את מה שהוא רוצה, והוא יקבל.
__________________
רותם
דוא"ל: Rotema7 [at] gmail.com
|