View Single Post
ישן 20-12-05, 00:53   # 8
Extreme-Serv
חסום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: ראשון לציון
הודעות: 1,650

Extreme-Serv לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי אבי
אני הזמני ממנו שרת CZ לשלושה חודשים , כעבור חודשיים - חודשיים וחצי צצה בעיית הד ארצי וכל השרתים נסגרו , הוא אמר לחבר שלי שקנה איתי שהוא סוגר את השרת , אמר שאפשר להחליף לשרת אחר וחברי אמר לו שיחזיר לו תשובה. היום אחרי שלושה שבועות , אני מתקשר אל ליאור ומבקש את ה3 שבועות שמגיעים לי , הוא אומר לי שזה לא אשמתו שלא התקשרתי והוא לא יכול לתת לי את הזמן שנותר מכיוון שזה "בעיה שלי" . לא נזכיר ונפרט כמובן את הבעיות שהיו לי איתו , לאגים , נפילות , אי-תמיכה , שזה קרה כל הזמן שהיה לנו שרת , וגם שקיבלנו את השרת , הוא לא אמר לנו איך להכנס בתור אדמין מכיוון שלא ידע - מנהל חברת שרתי משחק שלא יודע איך להכנס בתור אדמין ? יפה מאוד..
לבסופו של דבר חיפשנו בכל מקום איך להכנס , ובסוף התקשרנו למנהל של חברה אחרת בכלל - LinuxServ , יאיר , שאני מצטער שלא קניתי ממנו. בקיצור , רק בעיות , וגם תעזרו לי , מה אתם אומרים ? בעייה שלי שלא התקשרתי או שהוא לא בסדר ומגיע לי הזמן שלי .?

בתודה ,אבי.

להלן התגובה הרשמית מפי אקסטרים-סרב :


בתאריך ה 17/11/05 הודפס מכתב מפי חברת "הד-ארצי" המורה לחברתנו להוריד את כל שרתי ה CZ הלא חוקיים לאלתר .
המכתב נתקבל לאחר התכתבות טלפונית שלנו עם חברת "הד-ארצי" כשבוע לפני המשלוח שלו , כך שמדובר בתאריך יותר מוקדם מהנדון כאן .
כחלק מהשיחות שלנו עם הד-ארצי , נתבקשתי להוריד את שרתיי באופן מיידי ובמזל הצלחתי להשיג עיכוב של 3-4 ימים על מנת להודיע למרבית הלקוחות שלנו את ההודעה , להגיש להם את טענת הד ארצי ולדון איתם על תחלופה .

בבוא העת דיברתי גם עם פותח האשוכל ובשיחתנו הובהר לו חד משמעית כי אני חייב להוריד את שרת המשחק שלו עקב דרישתה של חברת "הד-ארצי" ועליי לקבל תשובה מיידית של תוך 48 שעות מרגע הודעתי אליו מה ברצונו לעשות עם שרת המשחק שלו ובאיזו תחלופה הוא מעוניין .
מהלקוח נמסר לחברתנו כי יחזור אלינו במהרה .
ראוי לציין כי לקחתי על עצמי בניגוד לחובתי , את כל ה 48 שעות האלו על חשבוני ואף הצעתי לו החזר של 48 שעות (כיומיים) למרות שיכלתי לדרוש שיחליט כרגע על תחלופה ראויה .

לאחר שמרבית הלקוחות שקיבלו את אותה ההודעה בדיוק כמו פותח האשכול , מרביתם קיבלו תחלופה זו או אחרת .

היום (יום ב' ה 20 בדצמבר 2005) קיבלתי שיחה מהלקוח ובה הובהרה לו שוב הנקודה שהובהרה בשיחה שנערכת לפני יותר מחודש ימים .

לאחר שנאמר לו בבירור כי אם לא יחזור אליי תוך 48 שעות עם תשובה , תהיה בעיה להחזיר לו כל זמן נוסף מעבר לכך .

ראוי להדגיש שכיון שלא מדובר בתקלה טכנית אלא בצו של חברת "הד-ארצי" אנו לא מחוייבים לפצות אף לקוח וזאת בהסכמת חברת "הד-ארצי" שאפילו התנדבה בעצמה לקיים מסע הסברה ללקוחותינו אודות הבעיה .

אקסטרים-סרב ביקשה שהלקוח יחזור אליה אך לא חזר , מכאן משתמע כי זו אחריותו הבלעדית למצבו הנוכחי .

כמו כן , אקסטרים-סרב תהיה מוכנה לקבל את טענותייך בבית המשפט ולא תתנגד לקבל מכתב מעורך דין .

הדבר יהיה ביזבוז זמן בשביל הלקוח , כיון שחברת הד-ארצי דרשה את הורדת השרתים , שבידיעת הלקוח היו פרוצים והבטיחה לעמוד מאחורינו בכל משפט שייערך נגדנו .

או במילים פשוטות יותר :

אני לא מחוייב אלייך בשום אופן כרגע, נתתי לך 48 שעות להחליט ולא חזרת אליי , אז האחריות של מי כאן ?
רוב הלקוחות שלנו חזרו אלינו וקיבלו תחלופה , אף אחד מהם לא פנה אליי אחרי יותר מחודש לקבלת השירות מחדש .

כל מי שאומר כאן כי עלינו לפצות אותו טועה כיון שאם היה מדובר בתקלה טכנית הוא היה מפוצה כמו שנהגנו עם לקוח שהתלונן כאן בפורום וכבר קיבל את השרת שלו לחודש שלם בחינם כפיצוי .


נוסף על זאת , ראוי לציין כי תגובתנו שנרשמה למעלה הינה תגובה רשמית ואלו הן התגובות שנפרסם מעתה בכל תגובה שתתקבל עלינו בפורום הוסטס או דומיו .


אם למישהו יש הערות נוספות , הוא מוזמן ליצור עימנו קשר .



תודה ולילה טוב,
אקסטרים-סרב ,
פתרונות אחסון מתקדמים .