ציטוט:
נכתב במקור על ידי Loading.co.il
לא אמרתי שאתה לא בסדר, ציינתי שאני לא אומר שהוא צודק כי באמת להתקשר דקה שתיים זה לא כל כך נורא.
תראה אני לא יודע מה איתך אבל במידה ויש לי תקלות עם לקוחות אני רק לומד מזה ומתקן בעתיד.
אולי תלמד מזה ותהפוך תביקורת הזאת לביקורת בונה ואולי תשים 3-5 שעות ביום תומך באיסיקיו? תחשוב על זה אתה לא חייב לענות בקשר לזה רק תחשוב, אם עם התומך הזה הצלחת לרצות שתיים שלוש לקוחות אז עשית את שלך.
תלמד משפט שלמדתי:
לקוח מרוצה מספר לחבר
לקוח לא מרוצה מספר ל10 חברים
|
אהבתי תמשפט :P
אבל זה לא ממש ככה
לקוח מרוצה מספר לחבר
לקוח לא מרוצה מספר לכל מי שיכול(הורס תמשפט חח)