ציטוט:
נכתב במקור על ידי Extreme-Serv
טל , לא אמרתי שהוא לא יקבל תמיכה בכלל .
אבל איך אני בדיוק אמור לדעת שלקוח צריך תמיכה אם אני לא מחובר לאיי סי קיו או למסנג'ר ?
שמע ,אני אדם עובד , אני חוסך עכשיו כסף ללימודים של ניהול רשתות על מנת לרכוש מקצוע כזה , אני כל היום בטלפונים ואני כל היום בריצות ואין לי זמן להתחבר לאיי סי קיו .
לעומת זאת אם מתבצעת שיחה בטלפון אני רושם את הפנייה ובמקרה ואפשרי אני מטפל בה ללא שום צורך בעיכוב , אפילו במקום .
אין לי אפשרות לתמוך בלקוח אם הוא לא משאיר הודעה שאפילו תכיל מספר טלפון או "ליאור השארתי לך פירוט בהודעה פרטית בהוסטס או באיי סי קיו תחזור אליי" ..
אתה לא יכול לבוא אליי בטענות ולהגיד לי שאני לא בסדר בזמן שאני לא יכול לדעת שללקוח יש בעיה .
|
לא אמרתי שאתה לא בסדר, ציינתי שאני לא אומר שהוא צודק כי באמת להתקשר דקה שתיים זה לא כל כך נורא.
תראה אני לא יודע מה איתך אבל במידה ויש לי תקלות עם לקוחות אני רק לומד מזה ומתקן בעתיד.
אולי תלמד מזה ותהפוך תביקורת הזאת לביקורת בונה ואולי תשים 3-5 שעות ביום תומך באיסיקיו? תחשוב על זה אתה לא חייב לענות בקשר לזה רק תחשוב, אם עם התומך הזה הצלחת לרצות שתיים שלוש לקוחות אז עשית את שלך.
תלמד משפט שלמדתי:
לקוח מרוצה מספר לחבר
לקוח לא מרוצה מספר ל10 חברים