ציטוט:
נכתב במקור על ידי YogevS
לא קיללתי דבר ראשון צינזרתי גם את זה ,
וזה לא נקרא קללה אני פשוט מראה מה הוא עושה ,
הכי נוח לי שינעלו?
כי אין לי טעם לדבר איתך אתה שקרן ונוכל , הרי אני יגיב אתה תענה לי אני יענה לך וכך זה לא ייגמר לעולם , אז אני אומר למה שלא נגמור את זה כאן , אבל אם אתה רוצה בכיף בוא נמשיך .
התקשרתי אלייך בפעם המאה לא ראיית בהודעה שלי?
למה לא ראית כי לא קראת!
אם תקרא תראה שכתוב שדיברתי איתך .
ויש ביסוס תסתכל שנית בבקשה ,
אוקיי אתה כבר נכנס לעניינים שלי סליחה?
סליחה אתה ממש אבל ממש ממש חצוץ , אני יעשה בכספי מה שאני רוצה ואם אני רוצה לשלם 90 שקל על שרת משחק ולא רוצה להשקיע עוד שקל וחצי על משהו שבכלל אני לא צריך להוציא אליו גרושים!
זה שאתה לא עונה לי אני צריך לקבל עוד עונש?לבזבז כסף?
אתה ממש חצוף גם תכנס לפרטים האיישים שלי !
אני לא נכנסתי לפרטיות שלך!
אתה גם תגיד לי מה לעשות בכסף חח הצחקת אותי ,
ואולי אין לי כסף לזה מאיפה אתה יודע?
אולי אני מוגבל בשיחות טלפון?
ולא השארתי בגלל שלא מספיק שאתה לא עונה לי גם אני צריך לבזבז כסף על תא קולי , אוקיי עונש כפול יפה מצידך .
אתה לא צריך לסמוך על זה שהוא ישיאר לך תא קולי , אולי אין לו כסף לזה?
ולשרת יש לו .
זה בכלל אבל בכלל לא אמור להיות עניינך .
|
צודק , זה לא ענייני .
אז זה גם לא ענייני לספק תמיכה למי שלא פונה אלינו בצורה טלפונית .
אתה לא חדש בחברה ואתה יודע טוב מאוד שהתמיכה מתבצעת טלפונית בלבד .
איפה הביקורת כאן אם אין תלונה על חוסר מענה טלפוני ?
אני מתכון לכך שתשאיר הודעה או לפחות אם לא היה מענה לאחר 7 שניות של המתנה ,
על מספר שבכלל לא פעיל .
אתה גם :
א. מתלונן על אי מתן שירות בזמן שרצית שירות בדרך אינה מקובלת בחברתנו - איי סי קיו .
ב. לא מתקשר למספר הנכון כמופיע באתר האינטרנט שלנו שנועד בין היתר לעדכן את לקוחותינו .
ג. קורא לי רמאי ונוכל בזמן שהשירות שלך פועל בצורה תקינה , הוצאה לך קבלה על שמך ויש מענה בשעות מוגדרות , אפילו עכשיו .
שאלוהים יעזור !