ציטוט:
נכתב במקור על ידי CaIPFree
חחח כמה אתם מדברים על זה שאתם הולכים לשים באנר שלכם באתרים כמו: נענע, וואלה וינט וכו' ...
בנתיים לא ראיתי אף חברה לא שמה באנר באתרים האלה, אז ככה שקודם תשים אח"כ תדבר.
חוץ מזה בהצלחה ...
|
דובר על פירסום במנועי חיפוש עם באנר בנוסף .
בנוגע לתמיכה - כן יוגב , אני לא מספק תמיכה באיי סי קיו .
אם יש בעיה , אתה מוזמן לצלצל לקו הבזק בשעות הפעילות , אני יושב לידו רצוף עד 8 .
כמו כן לא קיבלתי ממך שום שיחה לפלאפון , אם יש בעיה אני שם בכל שעה .
בנוגע למשרות - אני אקרא לזה איך שבא לי .
אתה אוכל את עצמך על זה שאני מנסה להשתפר ולשנות תדמית ? תאכל את עצמך מחוץ לאשכולות שלי . אל תגיב אפילו אם זה מה שאתה מתכון לדבר עליו כי אחד מהחוקים של הוסטס או לא לדבר על נושא שלא קשור לאשכול , לא כך ?
בנוגע לשירות - אנחנו עובדים קשה על מנת למצוא נציגי תמיכה לעבודה ולמצוא נציג תמיכה ראוי זו לא משימה קלה , בכל אופן התמיכה תשופר בהתאם למחירים .
עוד הערות הצעות מענות או טענות ? אשמח לקבל .