![]() |
שאלה | בקשר לחסימה של 012
שלום ,
בזמן האחרון אני מקבל הרבה פניות באתר שלי , לאנשים בעלי הספקית 012 שברגע שהם מבצעים הורדה , זה מוריד להם על מהירות ממש נמוכה נגיד 80KB לשניה ואז מתבטלת ההורדה . לעומת זאת כל הספקיות האחרות אצלי מורידים על 800KB-1MB לשנייה. *אני לא מוצא את הבעיה וזה כבר משגע אותי . אשמח לעזרה... |
אין אפשרות לחסום ספק זה ניתן בדרג התשתיות של האינטרנט מה שלא יקרא בחיים כנגד חברה ישראלית. אני רק לא מבין מה הבעיה להתעלם מכך שישנה בעיה אצל 012. הם ידועים בתור חברת האינטרנט הכי גרוע בארץ וזה לא משהו חדש לאנשים.
|
ציטוט:
** ואני יודע שכנראה הבעיה המרכזית שהשרתים שלי יושבים כרגע בחו"ל ( ואני לא חושב שאני צריך לעבור לארץ רק בגלל הבעיה עם אותה ספקית + שבחו"ל יותר זול לי כרגע ויותר בטוח מארגונים כמו זיר"ה ועוד , שמחפשים על מה לתבוע) |
יכול להיות ש012 מגבילה את לקוחותיה ברוחב פס לחו"ל.
או שיש בעיה בקישוריות לישראל. |
תתקשר ל 012 ותתחיל תהליך איתם אם תלחץ מספיק הם יעזרו לך
זה גם תלוי מה קנית מOVH איזה שרת על איזה חיבור והקנפוג של השרת צריך להיות בהתאם ואז תוכל להוריד בפול ספיד מהשרת אגב זה נקרא סינון פורטים זאת בעיה ידועה מהארץ לחול וב012 בייחוד תוכל לקרוא על זה באינטרנט במליון כתבות |
או פשוט מאוד - לעבור לשרת בארץ,
אתרים שמשתמשים בתעבורה גדולה/קהל גולשים גדול פשוט חייבים להחזיק שרת בארץ. |
ציטוט:
** גם הבנתי שלא ממש אכפת להם מאנשים שלא לקוחות שלהם , במיוחד שהשרת שלי בחו"ל. |
אצלי מעביר על המקסימום מכל מיקום בעולם דרך 012..
סה"כ צריך להתקשר אליהם ולבקש ניתוב נורמאלי לחול, האפשרות קיימת ,אבל בברירת מחדל הם מכניסים אותך לחיבור של יוזר רגיל ב 012... תבקש מהגולשים שלך לשלוח לך פלט של traceroute תבדוק את זה במישור הטכני. בנוסף יעזור אם תוכל להריץ סניפר על הממשק של הלקוח ובצד הרשת על מנת לראות בדיוק מה קורה לפאקטות... על פי מה שאתה מתאר, יש להם packet loss רציני ב 012 לאותם לקוחות, חיבור שנקטע מעצמו נובע מציוד שעובד תחת עומס יתר ברוב המקרים באינטרנט, בין אם זה השרת שלך , הנתבים בדרך לשרת שלך , או ציוד הקצה של הלקוח שלך. קרה לי פעם שעבד לי ממש גרוע החיבור לחול ( יותר נכון לאחי עם הבטלפילד שהוא משחק ) , וזיהינו LOSS בנתב של 012, אחרי בערך חצי שעה של חפירות איתם בטלפון על "טרייסים ובקטרייסים" , הם הולכים עושים ריסטרט לנתב והכל מסתדר... |
ציטוט:
|
היי mcm1200,
כדי שאוכל לסייע לך ולבדוק את הנושא עליו אתה מתלונן, אנא שלח פרטים ליצירת קשר לכתובת המייל שלנו talk2us@012.net. ליאור |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 09:18. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ