![]() |
עזרה ממש דחופה! , חייב עזרה!
ב"ה
לפני כשבוע קניתי אחסון מחו"ל כעת אני לא מרוצה ממנו ואפילו חסם לי את החשבון הוא אומר שעברתי על תקנון שאומר "שהישתמשתי ב85% CPU שמותר לי רק 15%" ואני סגרתי איתו ש30 יום נסיון ויחזיר לי את הכסף אני רוצה לקבל את הכסף בחזרה יש לך רעיון איך אני מוציא את הכסף? ממש תודה לך (חשבתי שהחיים באחסון בחו"ל הם טובים אבל היה טעות) ----------------------------------- עתק ממכתב ששלח לי: We would like to inform you that your account has been suspended due to high amount of server CPU usage and Memory usage. You have used more than 85% CPU usage where as we only support only 15% for shared hosting site. As a part it is violation of Term and Condition we are not giving your money back to you. But we can reactivate your account but if such thing happened again, you will lead to permanent suspension. Please note that violation of our Term and Condition can not offer money back guarantee. So, we will not pay the money back to you. Its only applicable for good and running hosting customer. Thank you. |
fsfas
ציטוט:
האם כתוב בתקנון\קנייה שהחזר הכסף מותנה באי-הפרת התקנון? |
ציטוט:
|
:D
מצד אחד - אני לא מוצא איפה כתוב שאתה יכול לקבל את הכסף שלך בחזרה.
מצד שני - לא כתוב בשום מקום משהוא על אי-החזרת כסף אם אתה עובר על התקנון. כתוב רק שאם אתה עובר עליו, מותר להם לנטרל לך את החשבון, ואפילו למחוק את כל מה שעליו. תגיד להם בצורה יפה, קוראים למה שהם עושים גניבה,לא כתוב כלום בתקנון - ואתה רשאי לקבל את כספך בחזרה. אני אפילו אכתוב לך ציטוט:
|
ציטוט:
ובקשר ל30 יום הוא כתב את זה בצורה ברור בתחילת הרישום שלי אז זה ברור שאני יכול לקבל הבעיה שהוא רק טוען שאני מפר את התקנון ואתה אומר שאין את זה בתקנון בכלל איך אני פונה לPayPal כדי להתלונן יש לך איזה לינק שיקרא אותי לטופס? תודה לך על עזרה |
safsa
ציטוט:
פשוט שבתקנון לא כתוב שאם אתה מפר, אתה לא מקבל את הכסף בחזרה. |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 01:09. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ