הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   ניהול עסק ומודעות דרושים לעסקים רשומים בלבד (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=20)
-   -   [ניהול עסק] פורום (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=59235)

Tomer. 21-01-08 20:43

[ניהול עסק] פורום
 
האם לדעתכם כשיש באתר של חברת אחסון
פורום (מכל סוג שהוא) זה מוריד או מעלה את רמת החברה בעיניי אנשים?

האם לדעתכם כשיש צא'ט אונליין זה מוסיף?

תודה על התשובות.

buis 21-01-08 21:05

פורום-
תלוי בעיצוב שלו אם הוא משדר מקצועיות ורצינות,
תלוי גם בסוג הפורומים וברמה בהם.

צ'ט אונליין-
לרוב מעלה את הרמה, תמיכה ברמה האישית זה דבר שכל לקוח ירצה.

buis.

RomeLover 21-01-08 21:11

שלום לך ,

אז כך, כפי שנאמר מקודם אם הפורום אכן מקצועי ולא מבוסס על משהו פריץ כמו PHPBB אז כן יש מקום גם לפורום.

בנושא CHAT:
זה משהו שבהחלט הלקוחות אוהבים כי זה מעניק ללקוחות יחס יותר אישי וקשר רציף עם התומכים ואנשי החברה - מאוד מומלץ!

Labs 22-01-08 01:13

מערכת הצ'ט גם כן חשובה שירוץ אצל כולם יתמוך בכל הדפדפנים וכו'

אבל מה שעוד יותר קריטי זה שבאמת יהיה מענה בצ'ט ברב החברות איכסון שיש בהוסטס שיש בהם צ'ט או שזה בבניה או שאין שם אף אחד

special-serv 22-01-08 09:39

לא מבין למה צריך צ'אט...
יש את תוכנות מסרים/פלאפון/אימייל
לא חסרים דרכים שלקוח יכול ליצור קשר..

דניאל 22-01-08 09:41

לא רואה חשיבות לשניהם,

יש שאלות?
בשביל זה יש טלפון או מייל.

Qweb 22-01-08 09:54

אני חושב שלתמוך בתוכנת מסרים זה דבר לא מקצועי במיוחד.
אישית, הדרך העדיפה עלי היא טלפון ואימייל.
לפורום אתה צריך גם זמן לענות ללקוחות, אם לא הם מתצעבנים.

RomeLover 22-01-08 14:21

ציטוט:

נכתב במקור על ידי DaN | HomeServ.co.il (פרסם 602567)
אני חושב שלתמוך בתוכנת מסרים זה דבר לא מקצועי במיוחד.
אישית, הדרך העדיפה עלי היא טלפון ואימייל.
לפורום אתה צריך גם זמן לענות ללקוחות, אם לא הם מתצעבנים.

לא מדובר בתוכנת מסרים. אלא במערכת תמיכה מבוססת CHAT למשל KAYAKO.
וברור שזה לא מחליף את הטלפון ולא את האימייל זה פשוט דרך יצירת קשר נוספת על מנת להעניק ללקוח הרגשה של תגובה בזמן אמת ושיש מישהו בצד השני.

Cheers!

Hanan 24-01-08 12:14

תומר בגלל שזה אתה ואני מכיר את היכולות שלך.
פיתוח פורום פשוט ובלעדי לחברה שיספק תמיכה... בהחלט יעלה את הרמה מאשר שימוש בפורום מוכן.

תמיכת אונליין לדעתי זה די מוריד את הרמה זה יוצר רושם של חברה קטנה שהתמיכה שלה מסתכמת באינטרנט ויש איזה נציג שיושב תמיד על מחשב אחד ומספק תמיכה לכולם... תחשוב על זה...

מה שכן, יש כיום חברות טלפון שמספקות מרכזיה לחברה במחיר של 300 שקל לחודש אם לא פחות ומספקת תמיכה 24 שעות במקומך ע"י הכשרת העובדים של החברה במתן שירות עבור החברה שלך... וכמובן שהם עובדים 24 שעות ביממה.
מה שעוד יחודי בהם, זה שהם מפנים אליך שיחות ובמידה ואתה מגדיר להם שמשעה 18:00 עד 8:30 החברה לא עובדת הם מפעילים את המרכזיות שלהם ומקבלים פניות מלקוחות, מה שיוצר רושם של חברה 24 שעות ביממה.

בהצלחה :)

pirsomet 01-02-08 14:34

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Tomer. (פרסם 602471)
פורום (מכל סוג שהוא) זה מוריד או מעלה את רמת החברה בעיניי אנשים?
.

אני לא חושב שזה מוריד כי עכשיו להרבה חברות גדולות יש פורומים באתר,לחברות כמו ,ASUS למשל. ולחברות אחסון גדולות בחול גם כאן


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 15:56.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ