הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   עסקים מורשים - הודעות ושירות (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=19)
-   -   [עדכונים] גולד הוסט (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=55411)

Inj3cT10n 21-10-07 02:15

[עדכונים] גולד הוסט
 
שלום לכולם,
קודם כל אני רוצה לפתוח בהתנצלות,
התנצלות לכל הלקוחות והאנשים שחיפשו אותי.
אני נעדרתי לזמן רב ולא מבוטל עקב סיבה אישית ומשפחתית(הלקוחות יודעים ומבינים).
אך למרות זאת אני רוצה לבקש סליחה.
בנוסף לזאת בשעה טובה ומוצלחת הגיע השרת החדש והמעבר אליו היסתיים.
עכשיו כל הלקוחות יהנו מUPTIME גבוהה ומהירות מטורפת.
כמו כן ברצוני להודיע ולבקש גם כאן,
כל הלקוחות שהיו על שרת ב' (www.gold-hosting.info) שנו את כתובת הDNS של הדומיין שלכם ל DNS החדש:
ns1.gold-host.co.il
ns2.gold-host.co.il
ולבעלי הסאב דומיין שנו את הסאב דומיין ל:xxx.gold-host.co.il במקום xxx.gold-hosting.info.
אנו עושים כל מה שביכלותנו כדי להוציא את הלקוח מרוצה.
ועם השרת החדש אני גם בטוח שנצליח.
אז המשך לילה שקט,
שאולי קבלה.

nanadav 21-10-07 02:27

הרבה מאוד אנשים חיפשו אותך בשבוע וחצי האחרון, אני שמח שחזרת.

Cream 21-10-07 09:59

חחח אני אחד מאלה...היה לי מוזר ולא מובן שנעלמת...כבר חשבתי על הכי גרוע...אבל לפני יומיים פתאום אני מגלה שכמה בעיות נעלמו שהיו לי...וגם אתר הוסיף במהירות שלו אז ידעתי כבר שהעברתם אותי לשרת החדש...וואללה השרת באמת טוב...הכל עובד חלק כמו שצריך...שיהיה בהצלחה אחי !

Lirany1 23-10-07 15:24

הכל שוחזר ללפני 10 ימים
יש מצב שתשימו שחזור של מה שהיה לפני יום-יומיים?

net4u-f 23-10-07 16:03

אח5ה אחי,בהצלחה

Cream 24-10-07 00:33

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Lirany1 (פרסם 570562)
הכל שוחזר ללפני 10 ימים
יש מצב שתשימו שחזור של מה שהיה לפני יום-יומיים?

דבר ראשון לדעתי זה לא המקום לפניות כאלו...דבר שני כבר לא שווה לעשות את זה כי כבר עבר איזה שבוע מאז...אז מה תמחק את מה שקרה לך באתר\פורום בשבוע האחרון כדי לקבל את השבוע שלפני זה? לא שווה! אם כבר היה צריך בהתחלה לשים דגש על זה..עכשיו כבר פשוט לא שווה.

Dima 24-10-07 19:38

זה לא המקום לביקורות, ההודעה שלא הייתה רלוונטית נמחקה.
שם הפורום הוא "הכרזות ותמיכה", זה אומר שברגע שחברה פותחת על עצמה נושא לקוחות יכולים לבקש תמיכה.

golanba 26-10-07 17:29

סוף סוף שאולי חזרת
המשתמש שלי בשרת השני נמחק אבל ניסתיי להכנס איתו לשרת הריאשון והוא לא מזהה אותי מזה למה!

Dima 23-11-07 18:43

עקב ריבוי הפניות אל חברת Gold-Host, אני מקפיץ את הנושא.
המשתמשים רשאים לשאול את כל השאלות העולות בדעתם (בכפוף לחוקים כמובן) ולאחר שמנהל העסק יתחבר, הוא יצטרך לתת תשובות.


יום טוב.

ozsason 23-11-07 21:04

אוקיי אז השאלה שלי היא כזאת,
האם נראה לך בסדר וראוי להעיף את כל הלקוחות שסגרו עיסקה עם אושר?
וזאת למרות שפה http://www.hosts.co.il/forums/showthread.php?t=53330 הובטח גם מהצד שלך שלכל הלקוחות לא יפגעו וימשיך כל תקופת ההתחייבות!
ועוד שתי שאלות
האם אני (כלקוח) אשם בזה ששותף שלך העלים ממך רווחים?
והאם אני כלקוח בהווה\עתיד\עבר,אמור לנחש עם איזה בעלים של עסק אני צריך לסגור עיסקה?
לא יודע כי אני יודע שברגע שיש באתר העסק בבעלים כתוב שניים ואני סוגר עם בעל X על חבילה X במחיר Y,אז זה תקף ואם וקרה מצב כזה שאותו הבעלים רימה את השני והחליט בגלל זה לעזוב אז זה לא אשמת הלקוח,כי מבחינת הלקוח הוא סגר עיסקה עם העסק X ולא עם בן אדם Y.
זאת ועוד אני יודע שברגע ויש צוות של עסק\חברה,ברגע שאפילו עובד הכי זוטר עושה טעות במהלך טיפול למשל בלקוח מי שאחראי זה העסק עצמו כי הוא בחר באותו עובד.
ככה אני יודע שפועלים עסקים וחברות אמיתיות!
עריכה:
ושאולי סליחה אבל אתה אשם בזה שאטושר רימה אותך!
כי אתה הייתה עיוור,ראיתי שיש לקוחות כל הזמן עוד ועוד חבילות ואיחסונים נפתחים למה אז לא יתעוררת?
למה לא יתעוררת שאני ועוד חבר באנו לבקש ממך קבלה?!


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 10:48.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ