הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   ניהול עסק ומודעות דרושים לעסקים רשומים בלבד (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=20)
-   -   תומך טכני? אנחנו מחפשים אותך! (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=32448)

Boris 08-10-06 17:26

תומך טכני? אנחנו מחפשים אותך!
 
שלום רב,
סטייל הוסט מחפשת תומכים.

הדרישות הן:
-שפה עברית נאותה,נקייה וללא שגיאות כתיב. (חובה)
-ניסיון קודם.(ייתרון)
-המלצות. (ייתרון)
- ידע בפאנל הניהול DA, רמת יוזר ורמת רייסלר. (חובה)
- ידע בהתקנת מודים, טיפול בבעיות שנוצרו בפורום, החלפת סקין הפורום. (חובה)
- וותק של לפחות שנה בתחום ההוסטינג. (ייתרון)
התמורה היא כרגע ריסיילר בעתיד אפשרות קידום לתמורה כספית.
boris@style-host.net
יש לשלוח לשם קורות חיים מסודרים והמלצות (אם יש)
* יש 3 מקומות פנויים.

תודה והמשך יום נעים,
בוריס,
סטייל הוסט.

FreshServ.Net 08-10-06 17:41

יפה יפה, בהצלחה במציאה :).

Panda 08-10-06 17:43

תמורה נכבדה ואוו, בהצלחה!

Linux 08-10-06 17:48

בהצלחה בחיפושים,
חברה על רמה.

nanadav 08-10-06 18:06

בהצלחה בוריס

Dodem 08-10-06 18:16

שיהיה בהצלחה.
רק שאלה.
למה תומך טכני צריך לדעת:
- ידע בהתקנת מודים, טיפול בבעיות שנוצרו בפורום, החלפת סקין הפורום. (חובה)

מה, במידה ויבוא אלייך בן אדם רציני, מבוגר, שלא יודע להתקין את הדברים הללו לא תקבל אותו?
מדוע? כי חבורת ילדודס שפותחת פורום צריכה מישהו שיתקין להם את כל הדברים האלה?

לדעתי המטרה של עסק אשר מאכסן אתרים, הוא לאכסן אותם.

בכל מקרה,
בהצלחה בוריס. :)

Light 08-10-06 18:27

שלום בוריס
בהצלחה במציאת התומך!
ולדעתי רותם די צודק,
למרות שגם תמיכה בפורומים זה חלק חשוב מהעניין.

FreshServ.Net 08-10-06 18:29

ציטוט:

נכתב במקור על ידי .Com
שיהיה בהצלחה.
רק שאלה.
למה תומך טכני צריך לדעת:
- ידע בהתקנת מודים, טיפול בבעיות שנוצרו בפורום, החלפת סקין הפורום. (חובה)

מה, במידה ויבוא אלייך בן אדם רציני, מבוגר, שלא יודע להתקין את הדברים הללו לא תקבל אותו?
מדוע? כי חבורת ילדודס שפותחת פורום צריכה מישהו שיתקין להם את כל הדברים האלה?

לדעתי המטרה של עסק אשר מאכסן אתרים, הוא לאכסן אותם.

בכל מקרה,
בהצלחה בוריס. :)

אתה צודק, אבל! תמיד יש אבל...
הוא מפרסם זאת בהוסטס - קהל יעד שברובו הוא ילדים.

הכל קשור לקהל היעד.

BoTen 08-10-06 18:30

אני אצור איתך קשר במסנג'ר ושם אני גם אסביר לך למה לא שלחתי קורות חיים

Radio-DLL.co.il 08-10-06 18:31

ציטוט:

נכתב במקור על ידי .Com
שיהיה בהצלחה.
רק שאלה.
למה תומך טכני צריך לדעת:
- ידע בהתקנת מודים, טיפול בבעיות שנוצרו בפורום, החלפת סקין הפורום. (חובה)

מה, במידה ויבוא אלייך בן אדם רציני, מבוגר, שלא יודע להתקין את הדברים הללו לא תקבל אותו?
מדוע? כי חבורת ילדודס שפותחת פורום צריכה מישהו שיתקין להם את כל הדברים האלה?

לדעתי המטרה של עסק אשר מאכסן אתרים, הוא לאכסן אותם.

בכל מקרה,
בהצלחה בוריס. :)

אתה צודק!
אבל האם הצדק זו הדרך הנכונה?
אתה ילד שמת על פורומים
יש 2 חברות
1 ) נאכסן את אתרך 100% יציב ללא נפילות
2) נאכסן את אתרך 99.9% יציבות(יכול להיות גם 100 למה לא) ונעזור לך בכל הנוגע לפורומים בשגיאות בקלות במידה תצטרך עזהבר פנה אלינו

למי תילך?


כמוב ןלדעתי הוא צריך לעלות את התמורה בשביל ידע שלא קשור לאיכסון אבל החלטה שלו... אחרי הכל


ואשמח לדעת באיזה קידום מדובר לתמורה הכספית
נשלחו קורות חיים לא גדולים במיוחד


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 01:04.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ