![]() |
מהי תמיכה טכנית ?
עד כה לכל לקוח אני אישית סיפקתי בחבילה של תמיכה טכנית את הדברים הבאים:
אני שואל אתכם, מה דעתכם בעניין ? |
תמיכה טכנית זה כשלקוח פונה אליך שמשהו שאתה אמור לתת לו לא ניתן לו,
כמו זמינות השרת, וכד' אתה מחובתך לא חייב לספק לו התקנת פורומים או מודים וכל מיני, אם לא הבטחת לו אותם כשהוא הצטרף לשורת לקוחותיך. |
ציטוט:
תמיכה טכנית, פשוטה כמשמעותה - תמיכה טכנית. אתה מספק ללקוחותיך שירות מסוים, הם נתקלים בבעיה כלשהי, ואתה מחובתך צריך לעזור להם. במקרה וסיפקת ללקוח כלשהו חבילת אחסון, הוא התקין פורום, ורוצה מודים - אתה לא צריך לעזור לו .. הוא לא קנה ממך פורום ולא מודים, הוא קנה חבילת אחסון. במקרה ויש לו בעיה למשל בכניסה לחשבון ה-FTP שלו, זו כן בעיה שלך, וכאן מגיעה ה-תמיכה הטכנית. |
תמיכה = כל דבר הקשור לשרת.
אך, זה לא קשור לנתונים שיש על השרת כגון פורום וכדומה. לפי דעתי, צריך לתת תמיכה בכל הנוגע לפאנל, מסדים, FTP וכדומה, התקנת פורום. וזה הכל, אם יש זמן וכדומה ורוצים מתקינים מודים. אצלי לפחות התקנת המודים נעשת בתשלום בלבד מלבד חבילות מבצעים שאני עושה ללקוחות. כן, במידה ויש בעיה בפורום אז התומכים מסדרים. |
ציטוט:
כותבים "לו" ואני מסכים איתך... |
לפי דעתי זה עניין של שביעות הרצון של הלקוחות. אם תעזור להם להתקין פורום הם ירגישו שאיכפת לך מהם שזה מעלה את הסיכוי שהם ימשיכו להשתמש בשירות שלך. מודים לדעתי זה כבר ערך מוסף, שזה בונוס ובאמת צריך להיות בתשלום, במיוחד אם אתה מכין את המודים.
אבל בגדול תמיכה טכנית היא כל דבר שאפשר לעשות דרך הפאנל ניהול של חבילת האיחסון. |
ציטוט:
|
ציטוט:
זה לא אמור להיות קשור בכלל. אבל זה מאוד מושך לקוחות. תלוי בך.ותלוי אם אתה מוצא פראירים שתמורת 200 מגה לחודש יתקינו מודים ללקוחות. |
ציטוט:
ממתי חברות אחסון מספקים שרות זה? זה שרות נפרד בפני עצמו שעולה כסף. תמיכה אצלי זה כל דבר שקשור לשרת ולשירות שאני מספק בלבד! משהו רוצה שרות נוסף? התקנת מודים? = ישלם כסף. יום טוב. |
ציטוט:
|
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 03:56. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ