הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   ניהול עסק ומודעות דרושים לעסקים רשומים בלבד (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=20)
-   -   מהי תמיכה טכנית ? (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=25554)

Light-Era.Net || Ronen 03-07-06 14:20

מהי תמיכה טכנית ?
 
עד כה לכל לקוח אני אישית סיפקתי בחבילה של תמיכה טכנית את הדברים הבאים:
  • התקנת פורום
  • התקנת מודים(מהמאגר האישי שלי)
  • התקנת סקינים ושטויות כאלה
  • תחזוק הפורום
ועכשיו אני שומע מכמה בעלי חברות שהם מספקים דברים כאלה בתמורה ל50 ש"ח ועוד..
אני שואל אתכם, מה דעתכם בעניין ?

null 03-07-06 14:25

תמיכה טכנית זה כשלקוח פונה אליך שמשהו שאתה אמור לתת לו לא ניתן לו,
כמו זמינות השרת, וכד'
אתה מחובתך לא חייב לספק לו התקנת פורומים או מודים וכל מיני, אם לא הבטחת לו אותם
כשהוא הצטרף לשורת לקוחותיך.

Sunlight 03-07-06 14:39

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Google
תמיכה טכנית זה כשלקוח פונה אליך שמשהו שאתה אמור לתת לו לא ניתן לו,
כמו זמינות השרת, וכד'
אתה מחובתך לא חייב לספק לא התקנת פורומים או מודים וכל מיני, אם לא הבטחת לו אותם
כשהוא הצטרף לשורת לקוחותיך.

מסכים בהחלט!
תמיכה טכנית, פשוטה כמשמעותה - תמיכה טכנית.
אתה מספק ללקוחותיך שירות מסוים, הם נתקלים בבעיה כלשהי, ואתה מחובתך צריך לעזור להם.
במקרה וסיפקת ללקוח כלשהו חבילת אחסון, הוא התקין פורום, ורוצה מודים - אתה לא צריך לעזור לו .. הוא לא קנה ממך פורום ולא מודים, הוא קנה חבילת אחסון.
במקרה ויש לו בעיה למשל בכניסה לחשבון ה-FTP שלו, זו כן בעיה שלך, וכאן מגיעה ה-תמיכה הטכנית.

FreshServ.Net 03-07-06 14:44

תמיכה = כל דבר הקשור לשרת.
אך, זה לא קשור לנתונים שיש על השרת כגון פורום וכדומה.
לפי דעתי, צריך לתת תמיכה בכל הנוגע לפאנל, מסדים, FTP וכדומה, התקנת פורום.
וזה הכל, אם יש זמן וכדומה ורוצים מתקינים מודים.
אצלי לפחות התקנת המודים נעשת בתשלום בלבד מלבד חבילות מבצעים שאני עושה ללקוחות.
כן, במידה ויש בעיה בפורום אז התומכים מסדרים.

TheShark 03-07-06 14:48

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Google
תמיכה טכנית זה כשלקוח פונה אליך שמשהו שאתה אמור לתת לו לא ניתן לו,
כמו זמינות השרת, וכד'
אתה מחובתך לא חייב לספק לא התקנת פורומים או מודים וכל מיני, אם לא הבטחת לו אותם
כשהוא הצטרף לשורת לקוחותיך.


כותבים "לו"
ואני מסכים איתך...

CoCa 03-07-06 14:49

לפי דעתי זה עניין של שביעות הרצון של הלקוחות. אם תעזור להם להתקין פורום הם ירגישו שאיכפת לך מהם שזה מעלה את הסיכוי שהם ימשיכו להשתמש בשירות שלך. מודים לדעתי זה כבר ערך מוסף, שזה בונוס ובאמת צריך להיות בתשלום, במיוחד אם אתה מכין את המודים.
אבל בגדול תמיכה טכנית היא כל דבר שאפשר לעשות דרך הפאנל ניהול של חבילת האיחסון.

null 03-07-06 14:56

ציטוט:

נכתב במקור על ידי TheShark
כותבים "לו"
ואני מסכים איתך...

על מה אתה מדבר, הכל בסדר שם ;)

בניה 03-07-06 17:09

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Light-Era.Net || Ronen
עד כה לכל לקוח אני אישית סיפקתי בחבילה של תמיכה טכנית את הדברים הבאים:
  • התקנת פורום
  • התקנת מודים(מהמאגר האישי שלי)
  • התקנת סקינים ושטויות כאלה
  • תחזוק הפורום
ועכשיו אני שומע מכמה בעלי חברות שהם מספקים דברים כאלה בתמורה ל50 ש"ח ועוד..
אני שואל אתכם, מה דעתכם בעניין ?

ב"ה

זה לא אמור להיות קשור בכלל. אבל זה מאוד מושך לקוחות.
תלוי בך.ותלוי אם אתה מוצא פראירים שתמורת 200 מגה לחודש יתקינו מודים ללקוחות.

MoshikB 03-07-06 17:20

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Light-Era.Net || Ronen
עד כה לכל לקוח אני אישית סיפקתי בחבילה של תמיכה טכנית את הדברים הבאים:
  • התקנת פורום
  • התקנת מודים(מהמאגר האישי שלי)
  • התקנת סקינים ושטויות כאלה
  • תחזוק הפורום
ועכשיו אני שומע מכמה בעלי חברות שהם מספקים דברים כאלה בתמורה ל50 ש"ח ועוד..
אני שואל אתכם, מה דעתכם בעניין ?

חח רונן צר לי להעליב או משהו, אבל אתה אשקרה יוצא טמבל.
ממתי חברות אחסון מספקים שרות זה?
זה שרות נפרד בפני עצמו שעולה כסף.
תמיכה אצלי זה כל דבר שקשור לשרת ולשירות שאני מספק בלבד!
משהו רוצה שרות נוסף? התקנת מודים? = ישלם כסף.
יום טוב.

Boris 03-07-06 17:21

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Google
תמיכה טכנית זה כשלקוח פונה אליך שמשהו שאתה אמור לתת לו לא ניתן לו,
כמו זמינות השרת, וכד'
אתה מחובתך לא חייב לספק לו התקנת פורומים או מודים וכל מיני, אם לא הבטחת לו אותם
כשהוא הצטרף לשורת לקוחותיך.

מחזק


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 03:56.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ