הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   פורום תיכנות (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=14)
-   -   [חנות און ליין] מספר שאלות :) (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=12550)

WebProject 12-01-06 08:42

[חנות און ליין] מספר שאלות :)
 
היי חבר'ה,

אני עומד לסיים מערכת עריכת תוכן, והחלטתי לבנות כמערכת חדשה מערכת חנות מקוונת, רציתי לדעת מספר דברים:
  1. ברגע שהמשתמש מתנתק מן הדף, האם להשאיר את פרטי ההזמנה שלו למשך 48 שע' למקרה שיחזור וירצה להמשיך את ההזמנה?
  2. האם לבנות פאנל ניהול אישי, כך שאם נשלחה הזמנה, יוכל המשתמש לשלוח ה"פ למנהלי האתר, ואף לראות את מצב הזמנתו?
  3. האם לתת אפשרויות מכירה: פומבית, מרכז, רגיל, מבצע?
אלה הן שלושת שאלותיי :)


תודה לעוזרים, טל.

exciter 12-01-06 08:44

ככל שתתן יותר אפשרויות זה יראה יותר מקצועי :)
בקשר לכל אלו שנתת תלך עליהם.. נראים לי רעיונות טובים.

WebProject 12-01-06 08:45

להיראות מקצועי אין לי בעיה, ותאמין לי שזה יהיה מקצועי :)

השאלה שלי כאן היא בעצם מה יהיה נוח ללקוח? מה יהיה מסובך מדי?

exciter 12-01-06 08:57

תעשה שיהיה את האפשרות, אבל על בסיס פשוט, זאת אומרת אולי מבחינת התכנות זה יהיו מורכב וכו', אבל מה שהלקוח יראה זאת פשטות, על כל דבר שקיים תודיע לו.
נגיד אחרי ההזמנה תרשום שההזמנה בוצעה ואז לידיעתך ואת שאר האופציות שנותרו לו.
בקשר למצב הזמנה זה רעיון מעולה, אבל זה יהיה חייב להתעדכן ידנית, ואם זה יתפתח לאתר גדול זאת תהיה הרבה עבודה ( בירור אם הפריט נשלח, ועדכון של המצב - אם זה יגיע לסדר גודל שביום יזמינו ממך 300 דברים לדוגמא, אז תצטרך לעשות 300 בירורים ו300 עדכונים ).

בכל מקרה, בשביל פירסום והצלחה חייבים לעבוד קשה, אז ככה שזה לא ממש ישנה...

בהצלחה !

WebProject 12-01-06 09:02

תראה,

כשמנהל האתר מקבל הזמנה פשוטה, הוא יעבור עליה, נכון?

כנ"ל במערכת הזאת, זה לא הולך להתבצע ידנית, כאשר מנהל בוחר הזמנה, והוא כבר נכנס לדף, המצב יעבור מרגיל "בטיפול" וכאשר המנהל יאשר את ההזמנה, המצב יעבור ל"הושלם, או משהון בסיגנון, ואז המנהל יוכל ליצור קשר טלפונית \ אימייל.

exciter 12-01-06 09:05

אה אוקיי, חשבתי שאתה מתכוון בסגנון כזה:
אחרי ההזמנה: בטיפול
אחרי האישור: הזמנה התקבלה
אחרי השליחה של המוצר: מוצר נשלח ( עד X ימי עבודה )

רעיון טוב, תישאר איתו :P

WebProject 12-01-06 09:21

תודה :)

עוד תגובות?

YaronZ 12-01-06 09:52

תבנה פאנל ניהול לניהול המוצרים, ככה גם הגולש יהנה וגם זה יותר נוח.

SITEAM 12-01-06 10:37

ציטוט:

נכתב במקור על ידי IAD
היי חבר'ה,

אני עומד לסיים מערכת עריכת תוכן, והחלטתי לבנות כמערכת חדשה מערכת חנות מקוונת, רציתי לדעת מספר דברים:
  1. ברגע שהמשתמש מתנתק מן הדף, האם להשאיר את פרטי ההזמנה שלו למשך 48 שע' למקרה שיחזור וירצה להמשיך את ההזמנה?
  2. האם לבנות פאנל ניהול אישי, כך שאם נשלחה הזמנה, יוכל המשתמש לשלוח ה"פ למנהלי האתר, ואף לראות את מצב הזמנתו?
  3. האם לתת אפשרויות מכירה: פומבית, מרכז, רגיל, מבצע?
אלה הן שלושת שאלותיי :)


תודה לעוזרים, טל.

1. כן
2. פאנל ניהול - או יותר נכון חשבון לקוח, כן. ה"פ למנהלי האתר - מיותר.
3. רצוי מאוד שבעל האתר יוכל להחליט אם המוצרים שלו הם במכירה רגילה, קבוצתית וכו'

(ויאללה תסיים אותה כבר)

WebProject 12-01-06 12:26

ציטוט:

נכתב במקור על ידי SITEAM
1. כן
2. פאנל ניהול - או יותר נכון חשבון לקוח, כן. ה"פ למנהלי האתר - מיותר.
3. רצוי מאוד שבעל האתר יוכל להחליט אם המוצרים שלו הם במכירה רגילה, קבוצתית וכו'

(ויאללה תסיים אותה כבר)

מה לסיים? :P עוד לא סיימתי את העריכת תוכן :)


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 12:50.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ