![]() |
[חנות און ליין] מספר שאלות :)
היי חבר'ה, אני עומד לסיים מערכת עריכת תוכן, והחלטתי לבנות כמערכת חדשה מערכת חנות מקוונת, רציתי לדעת מספר דברים:
תודה לעוזרים, טל. |
ככל שתתן יותר אפשרויות זה יראה יותר מקצועי :)
בקשר לכל אלו שנתת תלך עליהם.. נראים לי רעיונות טובים. |
להיראות מקצועי אין לי בעיה, ותאמין לי שזה יהיה מקצועי :)
השאלה שלי כאן היא בעצם מה יהיה נוח ללקוח? מה יהיה מסובך מדי? |
תעשה שיהיה את האפשרות, אבל על בסיס פשוט, זאת אומרת אולי מבחינת התכנות זה יהיו מורכב וכו', אבל מה שהלקוח יראה זאת פשטות, על כל דבר שקיים תודיע לו.
נגיד אחרי ההזמנה תרשום שההזמנה בוצעה ואז לידיעתך ואת שאר האופציות שנותרו לו. בקשר למצב הזמנה זה רעיון מעולה, אבל זה יהיה חייב להתעדכן ידנית, ואם זה יתפתח לאתר גדול זאת תהיה הרבה עבודה ( בירור אם הפריט נשלח, ועדכון של המצב - אם זה יגיע לסדר גודל שביום יזמינו ממך 300 דברים לדוגמא, אז תצטרך לעשות 300 בירורים ו300 עדכונים ). בכל מקרה, בשביל פירסום והצלחה חייבים לעבוד קשה, אז ככה שזה לא ממש ישנה... בהצלחה ! |
תראה,
כשמנהל האתר מקבל הזמנה פשוטה, הוא יעבור עליה, נכון? כנ"ל במערכת הזאת, זה לא הולך להתבצע ידנית, כאשר מנהל בוחר הזמנה, והוא כבר נכנס לדף, המצב יעבור מרגיל "בטיפול" וכאשר המנהל יאשר את ההזמנה, המצב יעבור ל"הושלם, או משהון בסיגנון, ואז המנהל יוכל ליצור קשר טלפונית \ אימייל. |
אה אוקיי, חשבתי שאתה מתכוון בסגנון כזה:
אחרי ההזמנה: בטיפול אחרי האישור: הזמנה התקבלה אחרי השליחה של המוצר: מוצר נשלח ( עד X ימי עבודה ) רעיון טוב, תישאר איתו :P |
תודה :)
עוד תגובות? |
תבנה פאנל ניהול לניהול המוצרים, ככה גם הגולש יהנה וגם זה יותר נוח.
|
ציטוט:
2. פאנל ניהול - או יותר נכון חשבון לקוח, כן. ה"פ למנהלי האתר - מיותר. 3. רצוי מאוד שבעל האתר יוכל להחליט אם המוצרים שלו הם במכירה רגילה, קבוצתית וכו' (ויאללה תסיים אותה כבר) |
ציטוט:
|
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 12:50. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ