הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   ביקורות והמלצות (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=62)
-   -   ביקורת רעה | Special-Serv (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=75141)

Arturb 04-06-09 10:28

ביקורת רעה | Special-Serv
 
שלום,

בדצמבר 2008 התחלתי לרכוש מגיא ריסיילר.
בחודש הראשון הייתה נפילה או שתיים, הכל היה בסדר.
לאחר מכן, חודשים ינואר, פברואר, מרץ, היו חודשים קטסטרופה, אני לא מגזים, כל יומיים השרת לא פעל. לא רק שהשרת לא פעל, היו ימים שהשרת היה מושבת מעל ל-12 שעות ולא דאגו לשרת חלופי.
כמו כן, היו סופי שבוע שלמים שהשרת לא פעל.

במרץ הגיע ההחלטה לעזוב את ספיישלסרב ולעבור לחברה אחרת.
הסברתי לגיא שהשרת שלו על הפנים ואני עוזב, הוא ביקש שאשאר והוא מבטיח שיפצה אותי במיני ייעודי, מה יעזור לי מיני ייעודי אם השרת כל יומיים נופל ?
ביקשתי מגיא החזר כספי עבור החודש האחרון, גיא נענה לבקשה שלי ושלח לי החזר כספי עבור החודש האחרון (מרץ).

פניתי אל גיא וביקשתי ממנו את הקבלות שלי על השרת מאז דצמבר. גיא ענה לי בתשובה מצחיקה :
"הקבלות שלך אצל הרואה חשבון".
למה לעזעזל רואה חשבון צריך מקור של קבלה ? הרי בסיכום בד"וח למע"מ, צריך את העותקים.

כשאמרתי לגיא שהעניין יגיע לבית משפט, הוא ענה לי ככה :

"תגיד, מי אתה חושב שאתה? אתה חושב שאני חייב לך קבלות על לפני כמה חודשים? בעיה שלך שלא ביקשת, אתה מקבל בגלל שאני נחמד, אז תמתין בסבלנות ואל תגרום לי בכל זאת לא להביא לך.. חוצפן".

ההודעה הזו התקבלה בתאריך 24.4.09.

אחרי חצי חודש קיבלתי הודעה במייל :

"הקבלות נימצאות אצלי, אין לי סורק לסרוק לך אותם.. תארגן לי פרטים של הבית שלך, ואני יעביר לך אותם בדואר.. בנוסף תכתוב לי תאריכים מדוייקים של מה שאני צריך להביא לך... (לדוג'. 24.4.09 עד 24.5.09 ) ותחזיר לי תשובה באימייל"

באותו היום החזרתי לו תשובה עם התאריכים והפרטים למשלוח הקבלות.
כעבור יומיים, שוב אני מקבל אימייל מגיא :

"אני ממש מצטער ארתור.. נפל עלינו עומס עבודה בגלל האפיפיור..
אני יודע שזה לא אמור לעניין אותך.. אבל בנתיים אלה העובדות.. עד שהוא ילך אנחנו עובדים 12 שעות במשמרת.. (7:00-19:00) , לכן לא התאפשר לי להעביר לך את הקבלות בימים הקרובים.
מה שכן? הקבלות אצלי כמו שציינתי, ככה שבהזדמנות הראשונה שתהיה לי אני יעביר לך את הקבלות"

היום, התאריך 4.6.09, כבר עבר כמעט חודש מאז ההודעה האחרונה שגיא שלח, האפיפיור כבר מזמן לא בארץ ועדיין לא ראיתי שום קבלה..

אני ממליץ לא להתעסק ולא להתקרב לעסק הזה...
אני מאד מאוכזב, ממתין למשהו שיקרה...

Tal`s 04-06-09 10:51

מכיר את הסיפורים האלה..גם אני הייתי לקוח שלו והוא כל הזמן תירץ בקשר לקבלות והנפילות היו מזעזעות וכמה תירוצים, פשוט לא יאומן איך הוא עדיין מחזיק את העסק שלו..כניראה מכל הכסף שהוא לא מחזיר לאנשים.

עריכה: נ.ב. אני לא הבנתי מה קשור האפיפיור לשרתים שלו..

InetKey.Net 04-06-09 11:03

תשמע אני לא מאמין שגיא יעשה דבר כזה, מנסיון שלי עם הוא אומר שהוא מחזיר את הכסף\קבלות אז הוא כן מחזיר.
וכן, באמת הוא בן אדם מאוד עסוק הוא נמצא תמיד במשמרת ולא תמיד יש לו זמן, הוא עדיין דואג לעסק שלו וללקוחות שלו.

כרגע אני לקוח שלו ואני מאוד מרוצה מהשרת החדש, אין נפילות בכלל.

תודה,
דניס.

Arturb 04-06-09 11:13

אתה לא מאמין ? יש הוכחות, הכל מוכח !
אין לי בעיה לצרף תצלומי מסך עם השיחות.
זה שאתה שותף איתו, הכל טוב ויפה, אין מה להתחיל להגן עליו.
הבן אדם מסנן על ימין ועל שמאל, לא דואג לשום דבר, אלא רק לכיס שלו.
את מי זה מעניין שהוא במשמרות ? פתחת עסק ? נהל אותו !!!

InetKey.Net 04-06-09 13:15

תשמע דבר ראשון אני לא מגן עליו, אתה לא יכול לשפוט סתם את בן אדם שבלי שתדע הכל.

פשוט נחכה לתגובה שלו.

דבר שני אני לא שותף שלו, אני הלקוח שלו.

special-serv 04-06-09 14:43

שלום
נתחיל משאלה פשוטה.. אם היה לך כל כך רע אצלי תקופה ארוכה, למה נשארת אצלי? אף אחד לא הכריח אותך.. זאת אומרת שמשהו פה לא נכון במה שאתה אומר
ברגע שביקשת ממני כסף חזרה למחרת הלכתי לבנק להחזיר לך את הכסף. אז על מה קבלה בדיוק? על זה שהחזרתי לך את הכסף?
דבר שלישי, מתי לאחרונה קיבלתי ממך מייל לגבי הקבלות? זה היה לפני כמה זמן.. חשבת אולי לשלוח לי תזכורת או לחילופין לשאול למה לא שלחתי עדיין? גם לא

בנוסף לכך:
אם כל הכבוד אליך. אתה לא יכול לפנות אלי לגבי הקבלות (של לפני חודשיים) מתי שנוח לך ולבקש קבלות ולקבל אותם למחרת.. יש לי עוד עיסוקים ועיניינים אחרים... ומי שעובד איתי יכול להעיד על כך (אבי LOADS , דניס Inetkey ועוד)
אין מה לעשות.. ברגע שפונים אחרי תקופה מסויימת אז דברים לוקחים קצת זמן...

כמה משפטים לסיום
כמו שאמרתי בהתחלה, ברגע שאמרת לי שלא טוב אצלי ואתה רוצה לעבור, למחרת בבוקר מוקדם הכסף היה בחשבון שלך
וקבלה לא מקבלים על כסף שהוחזר באמת סליחה...

יום טוב

Arturb 04-06-09 14:54

לא ביקשתי קבלה על החודש שהחזרת לי את הכסף, שלח לי את הקבלות מדצמבר עד פברואר !

special-serv 04-06-09 14:55

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Arturb (פרסם 718922)
לא ביקשתי קבלה על החודש שהחזרת לי את הכסף, שלח לי את הקבלות מדצמבר עד פברואר !

בסדר נדבר על זה באימייל כבר ואני יעדכן אותך

אם כבר פתחת את הביקורת אז באמת מענין אותי ואני בטוח את כולם, לדעת למה בכל זאת נשארת אצלי כמה חודשים אם ידעת שרע אצלי?

EroFlex1 04-06-09 15:20

שלום
לפי דעתי זה סתם מה שאתה אומר אני קיבלתי קבלות בזמן בדיוק אחרי הקנייה!
דבר ראשון החברה טובה ואין לו בעיות היה כמה פעמים אבל זה עבר!
דבר שני לאחר שקניתי רסיילר הזמנתי שרת יעודי!
השרת עובד כבר 52 ימים בלי נפילה אחת.
לפי מה שאתה אומר גם למה אתה נשארת אם אתה לא אהבתה תשרות וכל הנפילות שאתה אומר שהיו?

תודה,
איליה.

Dws.co.il 04-06-09 16:18

קראתי את כל ההודעה שלך והנה תגובתי לעניין:
גיא בחור תותח,כן לפעמים יש בעיות קטנות מאוד בשרתים שלו,אבל כאשר אני מתקשר לגיא,גיא עונה לי תמיד וישר מטפל בבעיה,במידה הוא במשמרת הוא נותן לאחד המתחזקים שלו לטפל בבעיה...
כן גם לי בעבר היו כמה אי נעימויות עם גיא,אבל הכל הסתדר ובסך הכל גיא בחור תותח שעוזר תמיד!
אני ממש מרוצה מהשירות שגיא נותן לי לגבי השרת אם זה בעניין כספי,תחזוק ועוד...

ofekbaba 04-06-09 17:58

הייתי מאוחסן אצלו לאיזה חודש והיו קצת בעיות לא רק בשרת גם בפורום עצמו.. אז סגרתי את הפורום גיא החזיר לי את הכסף על השרת ששילמתי לו 3 חודשים מראש וגם קנה ממני את הדומיין במחיר עלות..

לפני חודש בערך החלטתי לפתוח את הפורום שוב, ראיתי שהדומיין עדיין בבעלותו ונשאר לו חודשיים+ אז התקשרתי אליו לבקש את הדומיין והוא נתן לי אותו בלי לבקש שקל!

בחיים הוא לא סינן אותי בכל אופן ועשה בעיות, ברגע שהוא אמר שהוא מחזיר את הכסף הכסף נשלח.

bilopay 04-06-09 18:29

בעבר היו בעיות בשרתים של גיא לפי מה שידוע לי.
אבל כבר אין שום בעיות אני לקוח כבר קימת חודש והשרת לא נפל לי פעם אחת.
גיא בחור תותח שעוזר הרגע שצריך. גיא מטפל בכל בעיה ובמידה והוא לא יכול לעזור הוא נותן לאחד המתחזקים שלו.
וגיא צודק יכול ליהות שגיא הוציא קבלה אבל תחשוב עברו כמה חודשיים מאז אתה לא יכול לבקש קבלה אחרי כל כך הרבה זמן.
אתה צריך להגיד תודה שהוא נותן לך שולח לך קבלה אחרי כל כך הרבה זמן אתה כבר לא לקוח שלו והוא לא חייב לך כלום. אתה לא יכול להיתלונן על משהו שאתה מקבל בחינם.
גיא בן אדם טוב ולא תמיד הוא נימצא בבית אז דברים כמו קבלות יכולים לקחת לו קצת יותר זמן. אבל בסוף תמיד מקבלים את מה שמבקשים

CasPer. 04-06-09 19:20

הוא לא צריך להגיד לו תודה.. גיא צריך להגיש קבלה כמו כל עסק.. הלקוח לא צריך להתחנן לא יום אחרי ולא חודש אחרי..

בכל מקרה אני מכיר את גיא ואני חושב שהטענות פה קצת מוגזמות.. בעיות יש בכל מקום . וכל הלקוחות המרוצים שהגיבו פה מראים שזה היה מקרה חד פעמי ורק אצל המתלונן.. מה גם שאני לא מוצא היגיון בכך שמישהו ישאר חצי שנה!! במקום שהוא סובל בו ולאחר מכן יקח החזר כספי רק על חודש אחד

bilopay 04-06-09 20:00

גיא הוציא קבלות והוא שלים על זה מס וחוץ מיזה למיקרה של קבלה הלקוח היה יכול ליפטור את זה עם גיא ולהזכיר לו הוא לא צריך לבוא ולהרוס לגיא את השם ביגלל שהוא לא קיבל קבלה.

EBSites 04-06-09 22:49

לא משנה מה העניין בעל העסק מחוייב לספק קבלה,

אני לא צריך להזכיר מה קורה לבעל עסק שלא מספק קבלה לאחד מהלקוחות,

שתיהיה בעניין גיא, במידה וארתור מחליט לדווח עלייך ( למע"מ/מס הכנסה ) - אתה מסיים את תפקידך.

Dima 04-06-09 23:03

לפי חוקי הפורום, אסור לפרסם ביקורת ללא קבלה.
אך כיוון שמדובר במקרה שהלקוח לא קיבל קבלה והעסק מודה שהוא לא שלח, האשכול נשאר פתוח.

גיא, עצה אישית לי אליך:

כמובן שזה העסק שלך ואתה יכול לעשות בו כרצונך.
אבל אם יש לך עסקים אחרים בזמן שלקוחות מתקשרים אליך אז תיקח עובד תמיכה טכנית או מישהו שיטפל לך בעניין הכספים וככה תוכל להתפנות לעניינים שלך.
ברגע שיש לך עסק עם לקוחות, אתה אוטומטית הופך למוקד תמיכה טכנית ולא משנה באיזה תפקיד אתה נמצא בעסק.

לגבי עניין החזרת הכספים:

זה יפה שאתה מנסה להיות "הוגן" ולהחזיר את הכסף, אבל גם אז ללקוח יש זכות להתלונן על שירות שלא קיבל.
תאר לך מה ייקרה עם לקוח שמרוויח כסף מהאתר שלו? אתה חושב שזה שהחזרת לו כסף על החבילה יספק אותו?

special-serv 04-06-09 23:24

ציטוט:

נכתב במקור על ידי EBSites (פרסם 719064)
לא משנה מה העניין בעל העסק מחוייב לספק קבלה,

אני לא צריך להזכיר מה קורה לבעל עסק שלא מספק קבלה לאחד מהלקוחות,

שתיהיה בעניין גיא, במידה וארתור מחליט לדווח עלייך ( למע"מ/מס הכנסה ) - אתה מסיים את תפקידך.

הוא יכול לנסות עד מחר, הכסף שהוא שילם לי דווח למס והוצהר
זה שהוא לא קיבל קבלה זה בגלל שהוא לא קיבל.
פתאום יום בהיר אחד, אדון ארתור החליט לבקש קבלות, אמרתי לו שזה יקח קצת זמן.(בכל מקרה החיים לא סובבים סביב ארתור.. יש לי גם עיסוקים נוספים)

מבחינתי הנושא סגור.
במידה וארתור ירצה להמשיך את השיחה איתי,שיצור קשר דרך האימייל

לגבי דימה:
כמובן שאני מודה. אף פעם לא אמרתי אחרת.. פשוט התעכב קצת מחוסר זמן..
ברגע שהוא ביקש (וקיבל) החזר כספי. הוא לא נחשב לקוח מבחינתי והוא יכול לחכות עד שיהיה לי זמן לשלוח לו



ערב טוב

zoharesh 05-06-09 00:15

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Dima (פרסם 719065)
לפי חוקי הפורום, אסור לפרסם ביקורת ללא קבלה.
אך כיוון שמדובר במקרה שהלקוח לא קיבל קבלה והעסק מודה שהוא לא שלח, האשכול נשאר פתוח.


גיא, עצה אישית לי אליך:

כמובן שזה העסק שלך ואתה יכול לעשות בו כרצונך.
אבל אם יש לך עסקים אחרים בזמן שלקוחות מתקשרים אליך אז תיקח עובד תמיכה טכנית או מישהו שיטפל לך בעניין הכספים וככה תוכל להתפנות לעניינים שלך.
ברגע שיש לך עסק עם לקוחות, אתה אוטומטית הופך למוקד תמיכה טכנית ולא משנה באיזה תפקיד אתה נמצא בעסק.


זה לא כיף לגלוש בפורום שמשקף כביכול את תחום ההוסטינג ותוך כדי נושא אתה עובר את החוקים של עצמך.
החוק שווה בפני כולם, כל עוד זה לא רשום בחוקים אתה לא רשאי לאשר שאשכול כזה או אחר יהיה פתוח.


בתור לקוח של גיא, אני מקבל את מלוא התמיכה.

ארתור איפה אתה היית 3 חודשים?
כל הסיפור הזה מסריח. קיבלת את הפיצוי שמגיע לך, תשב בשקט ואל תהרוס עבודה יומימית משגשגת של אנשים שמבינים בתחום.

דניאל 05-06-09 00:20

ציטוט:

נכתב במקור על ידי zoharesh (פרסם 719083)

זה לא כיף לגלוש בפורום שמשקף כביכול את תחום ההוסטינג ותוך כדי נושא אתה עובר את החוקים של עצמך.
החוק שווה בפני כולם, כל עוד זה לא רשום בחוקים אתה לא רשאי לאשר שאשכול כזה או אחר יהיה פתוח.


בתור לקוח של גיא, אני מקבל את מלוא התמיכה.

ארתור איפה אתה היית 3 חודשים?
כל הסיפור הזה מסריח. קיבלת את הפיצוי שמגיע לך, תשב בשקט ואל תהרוס עבודה יומימית משגשגת של אנשים שמבינים בתחום.


הודעתך נערכה,
אין צורך בטקסט מוגדל, אני בטוח שכל המשתמשים רואים מצויין.

בנוגע להערה שלך,
הגיון בריא הוא דבר חשוב מעבר לכל החוקים,
בשורה התחתונה, החוק בא לוודא כי האדם שפתח את הנושא הוא אכן לקוח של אותה חברה.

כפי שהדבר הוכח מעבר לכל ספק.. אין בעיה שהאשכול ישאר פתוח.

CasPer. 05-06-09 02:25

ציטוט:

נכתב במקור על ידי special-serv (פרסם 719073)
הוא יכול לנסות עד מחר, הכסף שהוא שילם לי דווח למס והוצהר
זה שהוא לא קיבל קבלה זה בגלל שהוא לא קיבל.
פתאום יום בהיר אחד, אדון ארתור החליט לבקש קבלות, אמרתי לו שזה יקח קצת זמן.(בכל מקרה החיים לא סובבים סביב ארתור.. יש לי גם עיסוקים נוספים)

מבחינתי הנושא סגור.
במידה וארתור ירצה להמשיך את השיחה איתי,שיצור קשר דרך האימייל

לגבי דימה:
כמובן שאני מודה. אף פעם לא אמרתי אחרת.. פשוט התעכב קצת מחוסר זמן..
ברגע שהוא ביקש (וקיבל) החזר כספי. הוא לא נחשב לקוח מבחינתי והוא יכול לחכות עד שיהיה לי זמן לשלוח לו



ערב טוב

גיא כמה שאני מכבד אותך ואוהב אותך כבן-אדם אתה לא צודק כאן..

"החיים לא סובבים סביב ארתור.. יש לי גם עיסוקים נוספים".

ברגע שפתחת עסק התחייבת לטפל בכל לקוח שלך.. זה כמו שתלך לבוס שלך ותגיד לו עם כל הכבוד לעסק שלך אני עכשיו בטלפון אז לך חפש ת'חברים שלך.. אתה עשית את ההחלטה שפתחת חברה ואתה צריך לעמוד בדברים שאתה מבטיח. כל עוד יש לך התחייבויות ללקוח (גם אם החזרת לו את הכסף.. הוא ביקש קבלה אתה צריך להחזיר לו קבלה.. הוא לא צריך לחכות עד שיבוא לך להתקשר לסבתא של העורך דין שלך .) תתנהג כמו החברות הגדולות פעם הבאה.. תשלח בעת פתיחת החשבון את הקבלה למייל ובכך תפתור את הבעיות האלה

"הוא לא נחשב לקוח מבחינתי והוא יכול לחכות עד שיהיה לי זמן לשלוח לו" אתה הורס לעצמך את השם עם כל משפט שאתה אומר.. חבל

israeli 05-06-09 03:24

אתה צריך להבין שהוא בן אדם! לפני הכול!
לא הבא להצדיק אותו או משהוא!

אבל תם שתידע...

special-serv 05-06-09 08:20

ציטוט:

נכתב במקור על ידי CasPer. (פרסם 719100)
גיא כמה שאני מכבד אותך ואוהב אותך כבן-אדם אתה לא צודק כאן..

"החיים לא סובבים סביב ארתור.. יש לי גם עיסוקים נוספים".

ברגע שפתחת עסק התחייבת לטפל בכל לקוח שלך.. זה כמו שתלך לבוס שלך ותגיד לו עם כל הכבוד לעסק שלך אני עכשיו בטלפון אז לך חפש ת'חברים שלך.. אתה עשית את ההחלטה שפתחת חברה ואתה צריך לעמוד בדברים שאתה מבטיח. כל עוד יש לך התחייבויות ללקוח (גם אם החזרת לו את הכסף.. הוא ביקש קבלה אתה צריך להחזיר לו קבלה.. הוא לא צריך לחכות עד שיבוא לך להתקשר לסבתא של העורך דין שלך .) תתנהג כמו החברות הגדולות פעם הבאה.. תשלח בעת פתיחת החשבון את הקבלה למייל ובכך תפתור את הבעיות האלה

"הוא לא נחשב לקוח מבחינתי והוא יכול לחכות עד שיהיה לי זמן לשלוח לו" אתה הורס לעצמך את השם עם כל משפט שאתה אומר.. חבל

אני מוכן לקבל את הטענות האלה, במידה והוא היה מבקש את הקבלות שבוע אחרי פתיח החשבון, שבועיים... אבל לא שלושה חודשים..
אני מוכן להביא לו קבלות, לא אמרתי בשום מקום שלא, העניין שאין לי את הזמן הזה כרגע. כשיהיה לי את הזמן אני יעביר לו את הקבלות
וויתרתי על המון לקוחות עקב כך שאין לי זמן לשלוח קבלות, ואין מה לעשות. אני מצהיר ואין זמן לשלוח
מעניין שבהתחלה הוא לא דיבר איתי על קבלות בכלל! ואחרי כמה חודשים הוא פתאום נזכר

Jonathan Zeierman 05-06-09 11:01

תפסיק להיות תקוע במחשבה שלך כמה זמן הוא צריך לקבל קבלות.
הוא רוצה קבלה תתן לו קבלה אני לא מבין מה זה משנה לך כמה זמן עבר?
חוץ מזה שעוסקים מורשים החשבוניות מס שלהם יוצאות רק אחרי חודש אם איני טועה.

Arturb 05-06-09 11:10

אדון גיא, זה ממש לא מעניין אותי שאתה עובד או שאתה חייל או מה שזה לא יהיה, אני כלקוח חייב לקבל קבלה, לא משנה אחרי כמה זמן.
למה שאני מוציא קבלה ללקוח אני זורק אותה ? גם אם הבן אדם לא מבקש, המקור נשאר אצלי.

העניין לא יעבור בשתיקה גיא, ממליץ לך לשלוח לי את הקבלות בשבוע הקרוב אם אתה לא רוצה אי נעימויות.

krer 05-06-09 11:29

ציטוט:

נכתב במקור על ידי special-serv (פרסם 719116)
אני מוכן לקבל את הטענות האלה, במידה והוא היה מבקש את הקבלות שבוע אחרי פתיח החשבון, שבועיים... אבל לא שלושה חודשים..
אני מוכן להביא לו קבלות, לא אמרתי בשום מקום שלא, העניין שאין לי את הזמן הזה כרגע. כשיהיה לי את הזמן אני יעביר לו את הקבלות
וויתרתי על המון לקוחות עקב כך שאין לי זמן לשלוח קבלות, ואין מה לעשות. אני מצהיר ואין זמן לשלוח
מעניין שבהתחלה הוא לא דיבר איתי על קבלות בכלל! ואחרי כמה חודשים הוא פתאום נזכר

גיא מה שאתה בעצם אומר פה בתגובה, זה שאתה מוציא קבלה רק אם הלקוח מבקש?
איזה מין שטויות אלה?

כ-ל ואני חוזר שוב פעם כ-ל חברה שרכשתי ממנה שירות לקחה ממני כתובת ותוך שבוע הגיעה אליי קבלה למרות שלא ביקשתי \ לא הייתי צריך.

זה כמו שאתה הולך לסופר, הקופאית מוציאה לך את החשבון, אתה יכול לבחור אם לקחת אותו או לזרוק אותו שם -> אבל הקופאית חייבת להביא לך אותו, כנ"ל אתה, עולה 1.80 שקל בול לכל הארץ, גם אם לקוח קונה ממני ב25 שקל אני שולח לו קבלה.
זה לא משנה מה הסכום בתור עוסק בישראל אתה חייב להוציא קבלה בכל מקרה לא רק אם הלקוח ביקש ממך.

special-serv 05-06-09 12:53

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Arturb (פרסם 719143)
אדון גיא, זה ממש לא מעניין אותי שאתה עובד או שאתה חייל או מה שזה לא יהיה, אני כלקוח חייב לקבל קבלה, לא משנה אחרי כמה זמן.
למה שאני מוציא קבלה ללקוח אני זורק אותה ? גם אם הבן אדם לא מבקש, המקור נשאר אצלי.

העניין לא יעבור בשתיקה גיא, ממליץ לך לשלוח לי את הקבלות בשבוע הקרוב אם אתה לא רוצה אי נעימויות.

לא זכור לי שאמרתי שזרקתי את הקבלה. זכור לי שאמרתי לך שתקבל כשיצא לי לצאת לסידורים..

גיל רונן.. קיבלת פה תשובה משותפת עם ארתור
כנ"ל לגבי יוני..
אין מה לעשות אין לי אפשרות כל יום לצאת לשלוח קבלות לאנשים שפתאום נזכרו שהם שחכו לבקש לפני שלושה חודשים

עדיין ארתור מעניין אותי לדעת למה נשארת אצלי אם היה כל כך גרוע במשך החודשים ההם?

אני חוזר שוב
הקבלה אצלי, לא זרקתי אותה.. ארתור יקבל את הקבלה שלו כשאני יצא לסידורים ובזה העניין יגמר

Dima 05-06-09 13:28

האשכול ננעל כיוון שהוא מיצה את עצמו.


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 03:35.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ