![]() |
ActServ-פשוט בלתי אפשרי.
גם 100% אפטיים,
גם SQL שאף פעם לא נופל, גם תמיכה מהירה וטובה, גם מחירים נמוכים, גם שירות אדיב ומקצועי, ואם בכל זאת יש בעייה כלשהי->הם לא יסחטו אותך, "עוד קצת", "חכה למחר", "צריך לדבר עם בעל השרת". הם יטפלו בזה מייד. יש תחזוק? שדרוג? יודיעו לך שבוע לפני מינימום, ויעשו את זה בשעות כמו באמצע הלילה, או ב-10 עד 12(בבוקר). ונכון, שאני יכול למצוא חברות זולות יותר. אבל האמינות, הביקורות(אף ביקורת רעה, רק ביקורות טובות), האפטיים, השרתים החזקים, התמיכה, המקצועיות, והנוחות->הייתי משלם כפול. גם הפורום שלי מאוכסן עליו, ולא היה קריסה של שניה כש-200 משתמשים ב-20 דקות גדשו את הפורום. אני הרצתי משהו קטן שהכנתי, שהיה ממש לא יעיל, ולקח לזה כמה שניות לעבוד, בשרתים שלהם? פועל חלק וטוב :). פשוט בלתי אפשרי. גם אם היה לי כסף, את האמצעים, ואת הזמן לפתוח חברת אכסון, לא הייתי פותח, זה היה בלתי אפשרי להתחרות באקט-סרב. ולאלה שמכם שמנהלים חברות אכסון, עלו והצליחו, לשרוד בכזה שוק זה לא משימה קלה :). |
בהתחלה חשבתי ביקורת רעה :\ אולי ת'ערוך כותרת?
אחלה ביקורת , למרות שידוע :P |
איני יכול, מכיוון שמישהו(אהמ אהמ), ואני לא אגיד או ארמוז מי זה(בטוח לא אחד הבעלים), שלל את האפשרות הזאת למשתמשים המסכנים.
|
כן אני יודע :O
לא מצ'נה |
זה נורא תלוי על איזה שרת אתה יושב שם
|
ציטוט:
|
ציטוט:
|
אם אני לא טועה ,זה שיש 2 IP לא אומר שאתה על שני שרתים שונים.
וכן,ידוע:) גם אני לקוח מרוצה! |
ידוע, אחלה חברה.. :)
|
תודה רבה..
כל עוד אין בעיות.... הכל טוב. |
נחמד לשמוע, עלו והצליחו :] .
|
ידוע, ידוע. :) (מניסיון)
|
תודה רבה למגיבים.
שמח מאוד לשמוע ביקורת ולדעת שאתה מרוצה מהשהות שלך אצלנו, שרק ימשיך ככה :) שבוע טוב עומר, ActServ.net |
טוב לדעת..
|
טוב לדעת,
ות'אמת די ידוע :). בהצלחה. |
6 סיבות אמיתייות למה לבחור ב-.ActServ
(1.) זמינות אפטיים של 100%, או 99% מינימום. (2.) מקצועיות. אתה יכול להיות בטוח שהאכסון שלך בטוח, גם בעיניים עצומות. רוב החברות "שוכחות" להזכיר מגבלות כלשהם. ActServ יגידו לך את הכל. (3.) מחירים נוחים. חבילות מותאמות אישית, הנחות, ייעוץ. (4.) ללא אף ביקורת רעה. עשרות ביקורות, טובות בלבד. (5.) וותק. שנתיים+. (6.) רשומה כחוק. אין מצב ש"יברחו לכם". |
ידוע!
|
אני אישית לא מכיר את המנהלים , אך מכיר את החברה.
לפי מה שאני יודע , אחלה חברה ואחלה שרתים. עלו והצלחו :) . |
לא הייתי ממש אומר
אני לא מרוצה מהשירות שלהם.. עומרי ממציא תרוצים כל פעם חבל על הזמן. הוא אומר לחברים שלי שהוא במסוק בעזה או שיורים עליו אני יודע מה הוא מחרטט להם.. ושאני מתקשר הוא אומר לי שהוא עובר בשמירות.8-* |
ציטוט:
מסוק בעזה?!?! ואתם מאמינים לו?!?! |
טוב לשמוע
|
את עומר ועומרי אני מכיר כבר שנים,
האמת עוד לפני פתיחת Actserv. שני אנשים מדהימים אחד אחד שמתעסקים כל אחד בנושא שלו בעסק - ומצליחים. תמשיכו להראות את ההצלחה שלכם :) |
ציטוט:
ככה ש... זה חלק מהג'וב אגב, DREAMSERV, לא זכור לי שאי פעם בחיים שלך פנית אליי או שלחת לי או לכל איש צוות אחר אימייל , ואם אתה לא יודע לקרוא עברית (www.actserv.net/contact.php) ולראות מהם דרכי התמיכה (אימייל בלבד), אז כנראה שאתה ממש לא שווה תגובה. אגב, אף אחד גם לא מחזיק אותך בכוח. חבל שאתה סתם משמיץ עומר ActServ.net |
טוב לשמוע יפה מאוד .. אבל אולי תספיקו עם הכותרות הלא רלוונטיות זה ממש לא מצחיק ולא יפה
|
טוב לשמוע..
ועוד משהו לפותח האשכול... אני לא יודע אם אתה סתם לקוח מרוצה או משהו כזה.. אבל ניראה לי מוזר שכמעט כול אשכול שיש אפשרות הכי קטנה לדחוף את השם שלהם אתה עושה את זה וכמה שיותר באותו אשכול.. סתם דוגמא באשכול הנוכחי כתבת שני ביקורות, ומי יודע אולי יהיו עוד כמה. לא שיש לי חס וחלילה משהו נגדם, אבל סתם ניראה לי מוזר... שיהיה לך וגם לחברה בהצלחה! מצטער אם אמרתי משהו שפגע בכול צד שלישי בעיניין. |
אני מכיר את עומר ועומרי כמה שנים טובות, אנשים מצויינים, שרתים עוד יותר, תמיכה מדהימה וכמובן חברים טובים :)
|
ציטוט:
אני מדבר על חברים שלי שאני מנסה לעזור להם ואני מתקשר לעומרי וכל פעם תרוץ אחר. אני אומר לך מה אני רואה מהנקודת מבט שלי תיקח את זה כביקורת בונה. רב החברים שלי מתקשרים אליו ולא עליך. לא יודע למה... |
ידוע :)
|
ציטוט:
אם אתה מתקשר לעומרי, ואתה לא לקוח, אין לך זכות בכלל לקבל תשובה. אם אני מסביר לך שכשאתה מתקשר בשעות שהטלפון לא זמין (ויש שעות פעילות..) אל הטלפון הלא נכון, אתה לא תקבל תשובה, אז אני לא מבין מה הביקורת כאן? זה נשמע לי יותר שאתה מפנה ביקורת נגד עצמך על חוסר הבנת הנקרא... אז כנראה שאני אצטרך להדגיש את זה, אם אתה לא לקוח, ואתה לא מתקשר בשעות הפעילות של הקו שהתקשרת אליו, אתה לא תקבל תמיכה טכנית הייתי מספיק ברור עכשיו? www.actserv.net/contact.php כי כנראה את השורה של "תמיכה טכנית תינתן במייל בלבד" לא הצלחתם להבין. |
ידוע, הם הדור הבא של החברות :}
|
אם לא הייתה את ההגבלה של מסדי mysql הייתי עובר אליהם.
|
ידוע =]
חברה לעניין ! |
ציטוט:
וכמובן שלכל גודל ניתן להתאים חבילה. תודה למגיבים |
לא יודע מה קרה בזמן האחרון
אבל כל כמה דקות או נפילה של השרת או נפילה של המסד. |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 19:28. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ