![]() |
[שאלות]לקראת הבגרות במחשבים.
אני יודע שכבר פתחו אשכול בנושא, אבל נושא האשכול הזה הוא מיועד לאנשים שיש להם שאלות לקראת הבגרות, או תרגילים שהם לא מצליחים והם מוזמנים לשים כאן וחברי הפורום יכולו לעזור.
אמ.. יש תרגיל שאני לא מצליח לפתור אותו אני אשמח אם מישהו יוכל לפתור אותו ולהסביר איך פתר אותו. http://www.zix.co.il/thumbs/10447902466.JPG התרגיל בכלל לא קשה אבל מישו מה אני לא מצליח. אהה ואני צריך שיפתרו לי את זה ב-c# ולא בשפה האחרת כי אז זה לא עוזר לי כולכך. נ.ב בהצלחה לכל הנבחנים מחר. |
שלחתי לך במסן
(תודה גם לשנירוש החמוד על העזרה!) |
ציטוט:
נ.ב חח פתור את לבד יתחמן... חח שנירוש לא יעזור לך בבגרות חח :D. |
זה בכלל לא בעיה :|
פסקל יעזור לך ? תעשה פרוצדורה עם WHILE while mone<10 do ... ואיזהשהו משתמש MONE שיסכום כמה זוגיים התקבלו עד עכשיו if (num mod 2=0) then begin inc(mone); writeln(num, 'zugi with id: ',mone); end; עוד מונה שיספור כמה מספרים יש סה"כ בתוך ה WHILE הלוואי ותהיה כזאת שאלה בבגרות :| אני בונה על שאלות הרבה הרבה הרבה יותר קשות חח (הבגרות של C ופסקל זו אותה בגרות אגב, רק שכל אחד יכול לבחור באיזו שפה לעשות.. לפחות ה3 יחידות הראשונות..) |
ציטוט:
כמה עולה להשכיר אותך ל 3 שעות בגרות? =] שניר אומר/ת (16:06): 150 שקל לשעה |
ציטוט:
ועומר זה לא עוזר כולכך... אני יודע שזה שאלה קלה אבל אני כל פעם יש לי שגיאה בתוכנה ואין לי מושג למה.... |
אם בשפת JAVA זה לא יעזור לך אני ינסה לעשות לך את זה באופן מילולי.
צור משתנים של 1count, count ושל num. ואז תעשה ווייל count1 != 10 ו num>0. בתוך ה while תעשה if אם num שארית 2 =0. תעלה את הקאונט ב-1. if(num%2==0){ IO.writeln(num); count++; count1++; } else count++; סגור את הוויל, ואז לאחר הסגירה תעשה פלט של הקאונט הרגיל. IO.writeln(count); זהו. המשתנים שפתחתי: num= המספר שקולטים. count= מס' המספרים שנקלטו בכלל. count1= מס' המספרים הזוגיים שנקלטו. זהו, אם יעזור לך תבקש אני יעשה לך את התרגיל המלא ב JAVA. |
עומר זאת הרמה של הבגרות בערך.
|
תרגיל ממש קל, nanadav עשית את זה בדיוק בדרך שרציתי לרשום לו לעשות.
אם תרגיל כזה יהיה בבגרות מחר, אני יהיה שמח. |
ציטוט:
|
אחלה מיקוד יש =] אפשר לדעת רק רקורסיה ועצים בינריים, ולעזוב ייצוג ע"י טיפוס נתונים D: למרות שזה יותר קל, זה הרבה יותר ארוך.
אפשר להסתדר עם הבחירה רק עם רקורסיה ועצים נכון? אין לי כוח לכתוב אלפי שורות של ייצוגי טיפוסים... |
ציטוט:
|
מישהו זוכר או יודע מתי הבחינה מחר?
אלה שעושים את מדעי המחשב חלק א'. |
ציטוט:
אגב אם יש לך עוד תרגילים - שים שפה :) |
זמן יחידות
12:30 2 16:00 1 |
יש שני סוגי 2 יח'... מדעי המחשב א' וב'
|
ציטוט:
|
ציטוט:
אני ישים משהו עכשיו קצת יותר קשה בו נראה מה יפתור אותו :D. |
סליחה על הדאבל.
הינה תרגיל בו נראה מה יפתור אותו, הוא מחולק ל-2 חלקים תקראו את כל השאלה ושהיה בהצלחה. http://www.zix.co.il/images/83108162181.JPG חלק ב' http://www.zix.co.il/images/13904935634.JPG תהנו ושימו פה פתרונות. |
אוקיי אני מתחיל, רק תחליף את התמונה ללינק אליה כי זה הורס את הדף
עריכה: הנה עשיתי :) דווקא לא כל-כך קשה http://2send.us/uploads/11cdce3483.txt |
פתרתי את השאלה הראשונה:
קוד:
#include <stdio.h> |
ציטוט:
אבל נירא לי שלא זמנת טוב את הפונקציה אברים. התוכנה עובדת טוב? בדקת? כי זה עושה לי המון שגיאות. |
סליחה על הדאבל.
אני לא מצליח מישו מה לפתור את שאלה 7... אם מישהו יכול למצוא את הטעות שלי בקוד שאני יציג לפניכם יבורך כי פשוט אין לי מושג מה לא עשיתי טוב. השאלה: http://www.2send.us/picture.php?file=3294d99137.JPG התשובה שלי לשאלה: http://www.2send.us/uploads/57d9fcab60.txt מקווה שתעזרו :). |
המשתמש מכניס מספר, אתה צריך להחזיר למשתמש כפלט אם המספר יכול להוות חלק מסדרת פיבונצ'י.
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A1%D7%93%D7%A8%D7%AA_%D7%A4%D7%99%D7%91%D7 %95%D7%A0%D7%90%D7%A6'%D7%99 (למי שלא הבין). שפת תכנות: פסקל. דחוף למחר, תודה :). |
ציטוט:
עשיתי לך פתרון בשפת JAVA מקווה שזה יעזור לך: קוד:
public class help { |
ציטוט:
קוד:
program tar_7 |
בהצלחה לכולם !!!
|
בהצלחה לכולם!!!
אני זז עוד 4 דקות לבציפר (כשאזוז יהיה 15 דקות מהבגרות)... מקווה שיהיה קל. ב-ה-צ-ל-ח-ה!. |
היה קל (מדעי המחשב ב'), רק טעות טפשית כ"כ...
בשאלה הכי קלה (2) בטעות החזרתי את ערכי הקוד במערך במקום להדפיס (לא קראתי טוב :'( )! זה גם יותר מסובך וגם טעות V_V באסה חוץ מזה לא מצאתי טעויות (לעצמי, לאחרים כן :P) |
בא'- סעמק, ב4 אי אפשר לדעת אם תקין= בגלל סוג המשתנה, או תקין= יעבור קומפליזציה...
שאלתי שם, אמרו לי יעבור קומפליזציה...אבל לכו תדעו, משרד החינוך האלו... עוד יותר גרוע, שלא שמתי לב שצריך לכתוב לכל אחד נכון/לא נכון, ואני כתבתי רק את זה שלא נכון. חוץ מזה הכל הלך פיקס.. עשיתי מהבחירות את 6,7,9 |
המורה וכל בית ספר בשוק, (שאלון א') היא אמר שזאת הבגרות הכי קשה שהייתה בשנים האחרונות.=\
|
חזרתי לפני חצי שעה +-...
מממ היה נחמד, לא ממש קשה... היה קצת יותר קשה מהמגן אבל הסתדרתי :). בעע למה אי אפשר למחוק בטיפקס זה דפוק...ועוד במדעי המחשב בעע. בחרתי 6,8,9. מדעי המחשב א. |
ציטוט:
רק 4 לא היה כ"כ מובן מבחינת מה שהם מחשיבים כ"תקין"....וטעות קריאה שלי (כמו בכל מבחן...למי יש כח לקרוא שאלות כמו שצריך..). |
משוגע - בשאלה 4, ה II , זה תקין רק בתנאי ש b, הוא מספר שלם (integer)
[ככה אני כתבתי] ואני חושב שזה נכון, 4 לא הייתה קשה.. ממ.. עיצבן אותי שאלה 5, התבאסתי עליה.. עשיתי 6,7,10 .. =) היה טוב! אה.. וגם, לפי דעתי 40% מההצלחה של התרגיל הוא ההבנה שלו, יש תרגילים שהם יותר הבנת הנקרא מאשר ליישם אותם. |
בשבילי היה קשה תרגיל 6 ותרגיל 5 כל השאר הלך סביר.
|
אתם חיי בסרט meshuga
הבגרות הייתה בין הקשות (אני מדבר על חלק א')...(וכך גם המורים שלנו בבה"ס אמרו). אני פתרתי את כל הבגרויות של כל השנים ואף אחת לא הייתה ברמה של היום.. היא באמת הייתה קשה תרגיל 9 היה תרגיל הכי קשה לרמות ג' שהיו אי פעם ותרגיל 6 בכלל לא שייך לרמה ב', הוא צריך להיות רמה ג'. בכל מקרה אני עשיתי 6,7,9 ויש לי טעות טפשית בשאלה 5 באסה בכל אופן היה לי בגרות סבבה אבל יש לי מגן חרא אז זה יהרוס לי אבל תמיד אפשר לתקן. ותגידו בשאלה 7 ans יצא לכם 2? |
ציטוט:
אגב, הלא נכון בהחלט זה 3 (iii). והלא נכון השני (שאני סימנתי נכון, כי הוא יעבור קימפול) הוא 4 (iv). אבל בכלל, משרד החינוך יורידו לי כמעט את כל השאלה, כי לא כתבתי את הנכונים, כתבתי רק את הלא נכונים...והם קטנוניים תמיד.. לא נורא...זה מה יש. רותם, היה קל בטירוף. וכן יוצא 2. ו6 היה לי קל...לא יודע מה איתך. |
ציטוט:
|
וואלה היה נחמד.. טיפה רמה יותר גבוהה ממה שהכינו אותי אבל סה"כ שעה ו-40 הייתי בחוץ
עשיתי את 6, 8, 10. אממ רותם תזכיר לי מה זה 6 בדיוק? אני יגיד לך איך פתרתי חח |
ציטוט:
|
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 17:15. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ