הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   Off-Topic וסיקורים (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=48)
-   -   [שאלות]לקראת הבגרות במחשבים. (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=45097)

רותם 09-05-07 15:10

[שאלות]לקראת הבגרות במחשבים.
 
אני יודע שכבר פתחו אשכול בנושא, אבל נושא האשכול הזה הוא מיועד לאנשים שיש להם שאלות לקראת הבגרות, או תרגילים שהם לא מצליחים והם מוזמנים לשים כאן וחברי הפורום יכולו לעזור.

אמ.. יש תרגיל שאני לא מצליח לפתור אותו אני אשמח אם מישהו יוכל לפתור אותו ולהסביר איך פתר אותו.

http://www.zix.co.il/thumbs/10447902466.JPG

התרגיל בכלל לא קשה אבל מישו מה אני לא מצליח.
אהה ואני צריך שיפתרו לי את זה ב-c# ולא בשפה האחרת כי אז זה לא עוזר לי כולכך.

נ.ב
בהצלחה לכל הנבחנים מחר.

Tal 09-05-07 15:18

שלחתי לך במסן

(תודה גם לשנירוש החמוד על העזרה!)

רותם 09-05-07 15:27

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Tal (פרסם 474354)
שלחתי לך במסן

(תודה גם לשנירוש החמוד על העזרה!)

חח טל לא פתרת את זה נכון חחח, בפעם הבאה תקרא טוב את השאלה חח :D.

נ.ב
חח פתור את לבד יתחמן... חח שנירוש לא יעזור לך בבגרות חח :D.

Omer 09-05-07 15:33

זה בכלל לא בעיה :|
פסקל יעזור לך ?

תעשה פרוצדורה עם WHILE
while mone<10 do ...
ואיזהשהו משתמש MONE שיסכום כמה זוגיים התקבלו עד עכשיו
if (num mod 2=0) then begin inc(mone); writeln(num, 'zugi with id: ',mone); end;
עוד מונה שיספור כמה מספרים יש סה"כ בתוך ה WHILE
הלוואי ותהיה כזאת שאלה בבגרות :| אני בונה על שאלות הרבה הרבה הרבה יותר קשות חח
(הבגרות של C ופסקל זו אותה בגרות אגב, רק שכל אחד יכול לבחור באיזו שפה לעשות.. לפחות ה3 יחידות הראשונות..)

Tal 09-05-07 15:34

ציטוט:

נכתב במקור על ידי רותם (פרסם 474360)
חח טל לא פתרת את זה נכון חחח, בפעם הבאה תקרא טוב את השאלה חח :D.

נ.ב
חח פתור את לבד יתחמן... חח שנירוש לא יעזור לך בבגרות חח :D.

- Tal אומר/ת (16:05):
כמה עולה להשכיר אותך ל 3 שעות בגרות? =]
שניר אומר/ת (16:06):
150 שקל לשעה

רותם 09-05-07 15:47

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Tal (פרסם 474368)
- Tal אומר/ת (16:05):
כמה עולה להשכיר אותך ל 3 שעות בגרות? =]
שניר אומר/ת (16:06):
150 שקל לשעה

חחחח

ועומר זה לא עוזר כולכך...
אני יודע שזה שאלה קלה אבל אני כל פעם יש לי שגיאה בתוכנה ואין לי מושג למה....

nanadav 09-05-07 16:38

אם בשפת JAVA זה לא יעזור לך אני ינסה לעשות לך את זה באופן מילולי.
צור משתנים של 1count, count ושל num.
ואז תעשה ווייל count1 != 10 ו num>0.
בתוך ה while תעשה if אם num שארית 2 =0.
תעלה את הקאונט ב-1.
if(num&#37;2==0){
IO.writeln(num);
count++;
count1++;
}
else
count++;

סגור את הוויל, ואז לאחר הסגירה תעשה פלט של הקאונט הרגיל.
IO.writeln(count);

זהו.

המשתנים שפתחתי:
num= המספר שקולטים.
count= מס' המספרים שנקלטו בכלל.
count1= מס' המספרים הזוגיים שנקלטו.

זהו, אם יעזור לך תבקש אני יעשה לך את התרגיל המלא ב JAVA.

4ior 09-05-07 16:43

עומר זאת הרמה של הבגרות בערך.

d1a1n0 09-05-07 16:45

תרגיל ממש קל, nanadav עשית את זה בדיוק בדרך שרציתי לרשום לו לעשות.
אם תרגיל כזה יהיה בבגרות מחר, אני יהיה שמח.

nanadav 09-05-07 16:47

ציטוט:

נכתב במקור על ידי d1a1n0 (פרסם 474426)
תרגיל ממש קל, nanadav עשית את זה בדיוק בדרך שרציתי לרשום לו לעשות.
אם תרגיל כזה יהיה בבגרות מחר, אני יהיה שמח.

זה יהיה מהחלק השני החלק השלישי יותר מורכב עם פונקציות.

Source 09-05-07 16:51

אחלה מיקוד יש =] אפשר לדעת רק רקורסיה ועצים בינריים, ולעזוב ייצוג ע"י טיפוס נתונים D: למרות שזה יותר קל, זה הרבה יותר ארוך.
אפשר להסתדר עם הבחירה רק עם רקורסיה ועצים נכון? אין לי כוח לכתוב אלפי שורות של ייצוגי טיפוסים...

רותם 09-05-07 16:54

ציטוט:

נכתב במקור על ידי nanadav (פרסם 474413)
אם בשפת JAVA זה לא יעזור לך אני ינסה לעשות לך את זה באופן מילולי.
צור משתנים של 1count, count ושל num.
ואז תעשה ווייל count1 != 10 ו num>0.
בתוך ה while תעשה if אם num שארית 2 =0.
תעלה את הקאונט ב-1.
if(num%2==0){
IO.writeln(num);
count++;
count1++;
}
else
count++;

סגור את הוויל, ואז לאחר הסגירה תעשה פלט של הקאונט הרגיל.
IO.writeln(count);

זהו.

המשתנים שפתחתי:
num= המספר שקולטים.
count= מס' המספרים שנקלטו בכלל.
count1= מס' המספרים הזוגיים שנקלטו.

זהו, אם יעזור לך תבקש אני יעשה לך את התרגיל המלא ב JAVA.

אחי תודה זה עזר.

רותם 09-05-07 17:15

מישהו זוכר או יודע מתי הבחינה מחר?
אלה שעושים את מדעי המחשב חלק א'.

Press 09-05-07 17:20

ציטוט:

נכתב במקור על ידי רותם (פרסם 474466)
מישהו זוכר או יודע מתי הבחינה מחר?
אלה שעושים את מדעי המחשב חלק א'.

אני עושה מדעי המחשב חלק א' כמוך ב-C#, הבחינה שלי מ-12:30 עד 15:30.
אגב אם יש לך עוד תרגילים - שים שפה :)

4ior 09-05-07 17:21

זמן יחידות
12:30 2
16:00 1

Source 09-05-07 17:26

יש שני סוגי 2 יח'... מדעי המחשב א' וב'

nanadav 09-05-07 17:33

ציטוט:

נכתב במקור על ידי רותם (פרסם 474466)
מישהו זוכר או יודע מתי הבחינה מחר?
אלה שעושים את מדעי המחשב חלק א'.

מ-12 וחצי עד 3 וחצי.

רותם 09-05-07 17:36

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Press (פרסם 474474)
אני עושה מדעי המחשב חלק א' כמוך ב-C#, הבחינה שלי מ-12:30 עד 15:30.
אגב אם יש לך עוד תרגילים - שים שפה :)

כן יש לי רגע אני ישים....
אני ישים משהו עכשיו קצת יותר קשה בו נראה מה יפתור אותו :D.

רותם 09-05-07 17:56

סליחה על הדאבל.
הינה תרגיל בו נראה מה יפתור אותו, הוא מחולק ל-2 חלקים תקראו את כל השאלה ושהיה בהצלחה.
http://www.zix.co.il/images/83108162181.JPG

חלק ב'
http://www.zix.co.il/images/13904935634.JPG

תהנו ושימו פה פתרונות.

Press 09-05-07 18:01

אוקיי אני מתחיל, רק תחליף את התמונה ללינק אליה כי זה הורס את הדף

עריכה:
הנה עשיתי :)
דווקא לא כל-כך קשה

http://2send.us/uploads/11cdce3483.txt

Meir 09-05-07 18:26

פתרתי את השאלה הראשונה:

קוד:

#include <stdio.h>
#include <conio.h>

void check(int a[],int num)
{
  int *b,c,d,i = 0,f = 0;

  for(b = a; *b; b++, i++)
  {
    if(num == *b)
    {
      for(d = 0; d < i; d++)
      {
        if(a[d] < num)
        {
          printf("&#37;d\n",a[d]);
        }
      }
      f = 1;
      break;
    }
  }

  if(f != 1)
  {
    for(d = 0; d < i; d++)
    {
      if(a[d] < num)
      {
        printf("%d - %d\n",d,a[d]);
      }
      //break;
    }
  }

}

void main()
{
  int a[] = {1,5,6,3,7,9};
  int num = 3;
  clrscr();
  check(a,num);
  getch();
}

ד"א אני עושה בגרות בC

רותם 09-05-07 18:52

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Press (פרסם 474506)
אוקיי אני מתחיל, רק תחליף את התמונה ללינק אליה כי זה הורס את הדף

עריכה:
הנה עשיתי :)
דווקא לא כל-כך קשה

http://2send.us/uploads/11cdce3483.txt

נחמד...
אבל נירא לי שלא זמנת טוב את הפונקציה אברים.

התוכנה עובדת טוב? בדקת? כי זה עושה לי המון שגיאות.

רותם 09-05-07 19:48

סליחה על הדאבל.

אני לא מצליח מישו מה לפתור את שאלה 7... אם מישהו יכול למצוא את הטעות שלי בקוד שאני יציג לפניכם יבורך כי פשוט אין לי מושג מה לא עשיתי טוב.

השאלה:
http://www.2send.us/picture.php?file=3294d99137.JPG

התשובה שלי לשאלה:
http://www.2send.us/uploads/57d9fcab60.txt

מקווה שתעזרו :).

FreshServ.Net 09-05-07 21:38

המשתמש מכניס מספר, אתה צריך להחזיר למשתמש כפלט אם המספר יכול להוות חלק מסדרת פיבונצ'י.
http://he.wikipedia.org/wiki/&#37;D7%A1%D7%93%D7%A8%D7%AA_%D7%A4%D7%99%D7%91%D7 %95%D7%A0%D7%90%D7%A6'%D7%99
(למי שלא הבין).

שפת תכנות: פסקל.

דחוף למחר, תודה :).

nanadav 09-05-07 22:04

ציטוט:

נכתב במקור על ידי רותם (פרסם 474566)
סליחה על הדאבל.

אני לא מצליח מישו מה לפתור את שאלה 7... אם מישהו יכול למצוא את הטעות שלי בקוד שאני יציג לפניכם יבורך כי פשוט אין לי מושג מה לא עשיתי טוב.

השאלה:
http://www.2send.us/picture.php?file=3294d99137.JPG

התשובה שלי לשאלה:
http://www.2send.us/uploads/57d9fcab60.txt

מקווה שתעזרו :).

אני לא יכול לבדוק למה לא עשית טוב כי אני לא מבין את השפה שבה אתה משתמש.
עשיתי לך פתרון בשפת JAVA מקווה שזה יעזור לך:
קוד:

public class help {
        public static void main(String[] args){
        int[] classs=new int [68];
        int[] plastik=new int [68];
        int[] solelot=new int [68];
        int sum=0, sum1=0;
        for(int i=0;i<68;i++){
                classs[i]=IO.readInt("press your class number: ");
                plastik[i]=IO.readInt("press the number of the plastik bottels: ");
                solelot[i]=IO.readInt("press the number of the solelot: ");
                if(classs[i]==1){
                        sum+=(plastik[i]*3)+(solelot[i]*7);}
                        else
                        sum1+=(plastik[i]*3)+(solelot[i]*7);}
                        if(sum>sum1)
                                IO.writeln("Class Number one win in the compettiton!!!");
                                if(sum==sum1)
                                IO.writeln("TEKO");
                                if(sum<sum1)
                                IO.writeln("Class Number tow win in the compettiton!!!");
       
        }
}


Or 10-05-07 10:04

ציטוט:

נכתב במקור על ידי רותם (פרסם 474566)
סליחה על הדאבל.

אני לא מצליח מישו מה לפתור את שאלה 7... אם מישהו יכול למצוא את הטעות שלי בקוד שאני יציג לפניכם יבורך כי פשוט אין לי מושג מה לא עשיתי טוב.

השאלה:
http://www.2send.us/picture.php?file=3294d99137.JPG

התשובה שלי לשאלה:
http://www.2send.us/uploads/57d9fcab60.txt

מקווה שתעזרו :).


קוד:

program tar_7
var
i,a,b,c : integer;
tzover_1,tzover_2 :integer;
begin
tzover_1:=0;
tzover_2:=0;
for i:= 1 to 68 do
begin
writeln('hahnes kita shel talmid - 1\2');
readln(c);
writeln('hahnes mispar ssolelot');
readln(a);
writeln('hahnes mispar bakbookim');
readln(b);
if c=2 then
tzover_2:= tzover_2+ (a*7)+(b*3)
else
tzover_1:= tzover_1+ (a*7)+(b*3);
end;
if tzover_2>tzover_1 then
writeln('kita 2 nitzha');
 if tzover_1>tzover_2 then
writeln('kita 1 nitzha');
if tzover_2=tzover_1 then
writeln(' teiko');
end.


Tal 10-05-07 10:10

בהצלחה לכולם !!!

FreshServ.Net 10-05-07 11:10

בהצלחה לכולם!!!
אני זז עוד 4 דקות לבציפר (כשאזוז יהיה 15 דקות מהבגרות)...
מקווה שיהיה קל.

ב-ה-צ-ל-ח-ה!.

Source 10-05-07 13:46

היה קל (מדעי המחשב ב'), רק טעות טפשית כ"כ...
בשאלה הכי קלה (2) בטעות החזרתי את ערכי הקוד במערך במקום להדפיס (לא קראתי טוב :'( )! זה גם יותר מסובך וגם טעות V_V באסה
חוץ מזה לא מצאתי טעויות (לעצמי, לאחרים כן :P)

meshuga 10-05-07 15:03

בא'- סעמק, ב4 אי אפשר לדעת אם תקין= בגלל סוג המשתנה, או תקין= יעבור קומפליזציה...
שאלתי שם, אמרו לי יעבור קומפליזציה...אבל לכו תדעו, משרד החינוך האלו...

עוד יותר גרוע, שלא שמתי לב שצריך לכתוב לכל אחד נכון/לא נכון, ואני כתבתי רק את זה שלא נכון.

חוץ מזה הכל הלך פיקס..
עשיתי מהבחירות את 6,7,9

Boris 10-05-07 15:07

המורה וכל בית ספר בשוק, (שאלון א') היא אמר שזאת הבגרות הכי קשה שהייתה בשנים האחרונות.=\

FreshServ.Net 10-05-07 15:07

חזרתי לפני חצי שעה +-...
מממ היה נחמד, לא ממש קשה...
היה קצת יותר קשה מהמגן אבל הסתדרתי :).

בעע למה אי אפשר למחוק בטיפקס זה דפוק...ועוד במדעי המחשב בעע.

בחרתי 6,8,9.
מדעי המחשב א.

meshuga 10-05-07 15:09

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Boris (פרסם 474870)
המורה וכל הבית ספר בשוק, (שאלון א') היא אמר שזאת הבגרות הכי קשה שהייתה בשנים האחרונות.=\

קשה? היה קל בטירוף...
רק 4 לא היה כ"כ מובן מבחינת מה שהם מחשיבים כ"תקין"....וטעות קריאה שלי (כמו בכל מבחן...למי יש כח לקרוא שאלות כמו שצריך..).

CSite.co.il 10-05-07 15:09

משוגע - בשאלה 4, ה II , זה תקין רק בתנאי ש b, הוא מספר שלם (integer)
[ככה אני כתבתי] ואני חושב שזה נכון, 4 לא הייתה קשה..

ממ.. עיצבן אותי שאלה 5, התבאסתי עליה..

עשיתי 6,7,10 .. =) היה טוב!

אה.. וגם, לפי דעתי 40&#37; מההצלחה של התרגיל הוא ההבנה שלו, יש תרגילים שהם יותר הבנת הנקרא מאשר ליישם אותם.

Boris 10-05-07 15:12

בשבילי היה קשה תרגיל 6 ותרגיל 5 כל השאר הלך סביר.

רותם 10-05-07 15:13

אתם חיי בסרט meshuga
הבגרות הייתה בין הקשות (אני מדבר על חלק א')...(וכך גם המורים שלנו בבה"ס אמרו).
אני פתרתי את כל הבגרויות של כל השנים ואף אחת לא הייתה ברמה של היום..
היא באמת הייתה קשה תרגיל 9 היה תרגיל הכי קשה לרמות ג' שהיו אי פעם ותרגיל 6 בכלל לא שייך לרמה ב', הוא צריך להיות רמה ג'.
בכל מקרה אני עשיתי 6,7,9 ויש לי טעות טפשית בשאלה 5 באסה בכל אופן היה לי בגרות סבבה אבל יש לי מגן חרא אז זה יהרוס לי אבל תמיד אפשר לתקן.
ותגידו בשאלה 7 ans יצא לכם 2?

meshuga 10-05-07 15:14

ציטוט:

נכתב במקור על ידי MnM (פרסם 474875)
משוגע - בשאלה 4, ה II , זה תקין רק בתנאי ש b, הוא מספר שלם (integer)
[ככה אני כתבתי] ואני חושב שזה נכון, 4 לא הייתה קשה..

ממ.. עיצבן אותי שאלה 5, התבאסתי עליה..

עשיתי 6,7,10 .. =) היה טוב!

אה.. וגם, לפי דעתי 40&#37; מההצלחה של התרגיל הוא ההבנה שלו, יש תרגילים שהם יותר הבנת הנקרא מאשר ליישם אותם.

כן אבל 4 זה לא הבנה, ל4 יש פירושים שונים.....שאי אפשר לדעת באמת למה התכוונו.
אגב, הלא נכון בהחלט זה 3 (iii). והלא נכון השני (שאני סימנתי נכון, כי הוא יעבור קימפול) הוא 4 (iv).

אבל בכלל, משרד החינוך יורידו לי כמעט את כל השאלה, כי לא כתבתי את הנכונים, כתבתי רק את הלא נכונים...והם קטנוניים תמיד..
לא נורא...זה מה יש.


רותם, היה קל בטירוף. וכן יוצא 2.
ו6 היה לי קל...לא יודע מה איתך.

רותם 10-05-07 15:19

ציטוט:

נכתב במקור על ידי meshuga (פרסם 474882)
רותם, היה קל בטירוף. וכן יוצא 2.
ו6 היה לי קל...לא יודע מה איתך.

חח אם היה לך קל אז או שאתה באנדם מוזר או חכם בטירוף כי זה באמת היה קשה ושאלה 6 אם המקסימום היסתבכתי איתה.. איך פתרת את 6?.

Press 10-05-07 15:24

וואלה היה נחמד.. טיפה רמה יותר גבוהה ממה שהכינו אותי אבל סה"כ שעה ו-40 הייתי בחוץ
עשיתי את 6, 8, 10.

אממ רותם תזכיר לי מה זה 6 בדיוק? אני יגיד לך איך פתרתי חח

meshuga 10-05-07 15:24

ציטוט:

נכתב במקור על ידי רותם (פרסם 474883)
חח אם היה לך קל אז או שאתה באנדם מוזר או חכם בטירוף כי זה באמת היה קשה ושאלה 6 אם המקסימום היסתבכתי איתה.. איך פתרת את 6?.

אתה עושה count מסויים, שכל פעם עולה, ועושה תנאי שאם הטמפ' שווה לראשון אז הוא בודק אם זה המקסימום, אם כן אז מחליף בין המקסימום לcount הנוכחי...ואז מאפס את count וממשיך הלאה. זה אמור לעבוד.


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 17:15.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ