הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   Off-Topic וסיקורים (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=48)
-   -   עוד צ'אנס אחד (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=43428)

SHeDoN 12-04-07 16:32

עוד צ'אנס אחד
 
Hostsים יקרים/ות,
אנחנו יכולים להיות הכי נחמדים בעולם ולתת לכם עשרות צ'אנסים, השאלה היא - תעריכו את זה?

מהניסיון שאני צברתי (שהוא אפשר לומר רב מאד) בהוסטס,
לא, משתמשים "מצפצפים" על זה.

לוג האזהרות שלכם יכול לגדול בצ'אנסים (כלומר תוכלו לקבל התראות רבות ולצבור לוג) אבל זה לא משנה, חוץ מזה שנתנו "צ'אנס" אחרון - לבסוף קיבלתם את המגיע לכם (השעיה? הגבלה?),
השאלה שלי היא, לתת הזדמנות נוספת, את הצ'אנס הזה?

אני מנסה להתייחס לכל אחד כגופו (למרות שכרגע אני מדבר על "משתמשי הוסטס" כאחד),
אבל לרוב אני מאוכזב.

הצוות שנמצא כאן (שביניהם הוא אני) הוא מהטובים ביותר לפי דעתי (הוא קודם כל בנאדם, הוא קודם כל מבין בתחום והוא גם אח"כ יודע לנהל) וסוד קטן (שש..אל תגלו) הצוות כאן גולש בהוסטס ופה כדי להתנדב ולעשות את הוסטס מקום טוב יותר (אם זה לשמור עליו, לקדם אותו, להעניק ולטפח).

הצוות כאן הוא "משתמש" לכל דבר שרוצה בטובת הוסטס,
ובטובת הוסטס אומר שמשתמשים יהנו,
הצוות לא מטומטם..כלומר, אנחנו יודעים ש"אזהרות" זה לא משהו לטובה (לפעמים גם מרחיק מכאן אנשים) והניהול ה"שונה" והאגרסיבי שכאן הוא לא זה שמחייך אליכם חיוך סמיילי צהוב וחמוד אלא להפך.
אבל המטרה היא בראש ובראשונה לשמור על הוסטס ולעשות אותו מקום טוב יותר, גם אם לא בחיוך - הצוות כאן לא ממש אוהב "לחלק" אזהרות (או כמו לומר לחלק סטירות למופרעים) אבל בגלל הניסיון המר שלנו אנחנו עושים את זה וממשיכים לעשות את זה.

גם לנו נמאס,
גם אנחנו רוצים לתת הזדמנות פז נוספת,
השאלה היא, האם לכם נמאס.

לכם נמאס?
אתם יכולים לשנות את זה.

כדי שהוסטס יהיה מקום יותר טוב אנחנו צריכים עזרה גם מהמשתמשים פה,
אם נמאס לכם, שנו את זה.

לא, אנחנו לא נפסיק עם הגישה שלנו,
כל עוד אתם לא תשנו את הגישה שלכם,
האחריות היא קולקטיבית (אוי, כמה אני שונא את המילה הזאת מהבה"ס) וקבוצתית,
אתם לבד אבל גם ביחד, אתם קבוצה שנקראת "גולשי Hosts", לטוב ולרע, אתם אלו שמשפיעים.

הודעות כאלו נכתבו במליונים,
אני לא בא לחדש דבר או לנסות ולהשפיע עליכם (כי אני יודע שזה לא ישנה) אבל אני בא לפתוח קצת את החמצן במוח.
אם נמאס לכם, האחריות היא של כולנו.

ו...עוד סוד קטן,
לי נמאס.

Light 12-04-07 17:06

אלי,
כל מילה ומילה שלך פשוט נכונה.באמת.
אני ממש מסכים עם הניהול האגרסיבי והלא מוותר כי זה מה שמבדיל קהילת ילדים לקהילת אנשים רציניים.
או בשתי מילים: טוב שחזרת :)

Dima 12-04-07 17:18

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Light (פרסם 457873)
אלי,
כל מילה ומילה שלך פשוט נכונה.באמת.
אני ממש מסכים עם הניהול האגרסיבי והלא מוותר כי זה מה שמבדיל קהילת ילדים לקהילת אנשים רציניים.
או בשתי מילים: טוב שחזרת :)

בהחלט.


אלי, אנחנו (הצוות) דיברנו על זה הרבה פעמים והגענו למסקנה שאין סיכוי שישנו פה גישה.
משתמשים צריכים להבין שמבחינת גולשים אנחנו כבר מלאים ואין לנו שום בעיה להרחיק משתמש במידת הצורך (כמובן שכל מקרה לגופו) ומי ששם קצוץ על החוקים אנחנו נשים אלף קצוץ עליו.

Nadav 12-04-07 17:21

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Light (פרסם 457873)
אלי,
כל מילה ומילה שלך פשוט נכונה.באמת.
אני ממש מסכים עם הניהול האגרסיבי והלא מוותר כי זה מה שמבדיל קהילת ילדים לקהילת אנשים רציניים.
או בשתי מילים: טוב שחזרת :)

מסכים איתך..
כל קהילה קטנה מדלגת על אזהרות, כי הם מפחדים מהקהילה.
פה זה ההפך, הקהילה מפחדת מהמנהלים, שזה דבר דיי טוב. (ככה משתמשים מקפידים לא לעבור על החוקים).
גם לי היה מקרה דיי לא נעים עם אלי, ואני מצטער על כך. התנהגתי כמו ילד שרב על שטות.
בכל מקרה, נושא לעניין. צריך לראות תגובות של עוד אנשים.

MoshikB 12-04-07 17:23

אני לא מבין.. מה ירדנו לרמת גנון של ההנהלה נגד המשתמשים, אני לא מבין את זה ממש, זה משחק כאילו?
לדעתי זה דיי שטויות העניין הזה שאנחנו נשתנה ואז אתם תשנו את הגישה.
וד"א חוויתי פעם אזהרה שמנהל "החליק" לי, ואני יכול להגיד לך שהמנהל הזה אהב לחלק אזהרות.. הוא לא עשה את זה מתוך אי ברירה או משהו (ואני יודע ובטוח בזה).
בכל אופן, לא בדיוק הבנתי את המטרה של הנושא, הבנתי מה שרשמת.. איך אתה רוצה שכל משתמשי פורום HOSTS ישתנו פתאום?

SagroN 12-04-07 17:24

קראתי הכל,אבל לא הבנתי מה אתה מנסה להגיד :|
כי

SHeDoN 12-04-07 17:28

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Expert-Serv.Co.iL (פרסם 457887)
אני לא מבין.. מה ירדנו לרמת גנון של ההנהלה נגד המשתמשים, אני לא מבין את זה ממש, זה משחק כאילו?
לדעתי זה דיי שטויות העניין הזה שאנחנו נשתנה ואז אתם תשנו את הגישה.
וד"א חוויתי פעם אזהרה שמנהל "החליק" לי, ואני יכול להגיד לך שהמנהל הזה אהב לחלק אזהרות.. הוא לא עשה את זה מתוך אי ברירה או משהו (ואני יודע ובטוח בזה).
בכל אופן, לא בדיוק הבנתי את המטרה של הנושא, הבנתי מה שרשמת.. איך אתה רוצה שכל משתמשי פורום HOSTS ישתנו פתאום?

"ירדנו?"
לא פעם עצבו פה לוגאים שם "גנון hosts" :)

וברצינות,
אנחנו לא יכולים לבוא לקראת מישהו כאשר הוא זורק לנו סכינים,
אתם תשתנו? כן, אם אתם תשתנו אז נוכל להוריד את "האגרסיביות" שפועלת בניהול הפורום.

אני לא מאמין שיש מנהל כזה,
אבל אם יש והוא עדיין נמצא, תהיה בטוח שהדרך שלו לבחוץ לא ארוכה.
אבל בגלל שכל הצוות שגובש בהוסטס נכון להיום עובד ומנסה רק לקדם ובא לטובת הוסטס - אני לא מאמין שיש אחד שבדרך לשם בכלל.

המטרה?
"לי נמאס,
לך נמאס?.."

MoshikB 12-04-07 17:31

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Kel (פרסם 457895)
"ירדנו?"
לא פעם עצבו פה לוגאים שם "גנון hosts" :)

וברצינות,
אנחנו לא יכולים לבוא לקראת מישהו כאשר הוא זורק לנו סכינים,
אתם תשתנו? כן, אם אתם תשתנו אז נוכל להוריד את "האגרסיביות" שפועלת בניהול הפורום.

אני לא מאמין שיש מנהל כזה,
אבל אם יש והוא עדיין נמצא, תהיה בטוח שהדרך שלו לבחוץ לא ארוכה.
אבל בגלל שכל הצוות שגובש בהוסטס נכון להיום עובד ומנסה רק לקדם ובא לטובת הוסטס - אני לא מאמין שיש אחד שבדרך לשם בכלל.

המטרה?
"לי נמאס,
לך נמאס?.."

נגיד, "לי נמאס" , מה הלאה? תשלח ה.פ. לכל המשתמשים לגביי זה שישתנו..(אני מצטער אלי אבל זה ממש מצחיק אותי).

SHeDoN 12-04-07 17:38

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Expert-Serv.Co.iL (פרסם 457904)
נגיד, "לי נמאס" , מה הלאה? תשלח ה.פ. לכל המשתמשים לגביי זה שישתנו..(אני מצטער אלי אבל זה ממש מצחיק אותי).

טוב שזה מצחיק אותך,
אותי מעציב שלא מבינים את מטרת האשכול ואח"כ צוחקים על זה.

בהערת ביניים,
המטרה היא לא לשנות כי אני יודע שזה לא ישנה אבל כן להזכיר.

תעשה לי טובה,
אם האשכול מעלה בך את עבר לוג האזהרות שלך בוא נפסיק כאן ונחזור לנושא.

maor 12-04-07 18:01

צודק אבל מה לעשות יש אנשים שאי אפשר לשנות וללמד אותם.. תראה למשל כל הזמן אומרים הישראלים ככה וככה.. זה לא אומר שכולם ככה

FANATICS 12-04-07 18:02

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Nadav (פרסם 457884)
מסכים איתך..
כל קהילה קטנה מדלגת על אזהרות, כי הם מפחדים מהקהילה.
פה זה ההפך, הקהילה מפחדת מהמנהלים, שזה דבר דיי טוב. (ככה משתמשים מקפידים לא לעבור על החוקים).
גם לי היה מקרה דיי לא נעים עם אלי, ואני מצטער על כך. התנהגתי כמו ילד שרב על שטות.
בכל מקרה, נושא לעניין. צריך לראות תגובות של עוד אנשים.

מי מפחד בדיוק מהמנהלים ? , אני אישית מכבד אותם כמו שהם מכבדים אותי וככה אני עושה לכל אחד
אני לא רואה בזה פחד
אם אתה מפחד אל תגיד הקהילה - לא נראה לי הגיוני שמישהו צריך לפחד כי אם אנשים היו מפחדים הם לא היו גולשים פה
באים לפה להנות , אני מסכים איתך אלי אבל בכלל לא מסכים עם נדב

Nadav 12-04-07 18:06

ציטוט:

נכתב במקור על ידי DoOKaS (פרסם 457933)
מי מפחד בדיוק מהמנהלים ? , אני אישית מכבד אותם כמו שהם מכבדים אותי וככה אני עושה לכל אחד
אני לא רואה בזה פחד
אם אתה מפחד אל תגיד הקהילה - לא נראה לי הגיוני שמישהו צריך לפחד כי אם אנשים היו מפחדים הם לא היו גולשים פה
באים לפה להנות , אני מסכים איתך אלי אבל בכלל לא מסכים עם נדב

בעקרון אתה צודק, קצת הגזמתי..
נכון שהרוב פה מכבדים את המנהלים, אבל נתתי מצב שבפורום קטן יותר המנהלים "יכופפו" את החוקים בשביל לא להרחיק אנשים, כי הם מפחידם מהקהילה.

CSite.co.il 12-04-07 18:06

תמיד יש יוצאי דופן, קהילה לא יכולה להתנהל 100%.
אשמח לדוגמאות שמעצבנות אתכם, כדיי להבין על מה מדובר פה מה"נמאס לי".

אהה, עוד משהו, מז"א 'עוד צ'אנס אחד'? אחרת..?

syn 12-04-07 19:07

יש מקרים שלפי דעתי מטופלים בצורה טיפשית ולא הגיונית.
או שזה בגלל אותו אחד ספציפי שאני ראיתי, או שזה כולם, שמתנהגים ככה בגלל היחס של המשתמשים כלפי ההנהלה.
אני לא יודע. אני מקווה שתצליח לשנות פה משהו.

alex 12-04-07 19:55

לוג האזהרות שלכם יכול לגדול בצ'אנסים (כלומר תוכלו לקבל התראות רבות ולצבור לוג) אבל זה לא משנה, חוץ מזה שנתנו "צ'אנס" אחרון - לבסוף קיבלתם את המגיע לכם (השעיה? הגבלה?),
השאלה שלי היא, לתת הזדמנות נוספת, את הצ'אנס הזה?


אתם מתכוונים לסגור את הפורום? זה איום ללא מטרה, מה האיום פה? אחרת מה יהיה?

אני לא מבין מה עוד אתם יוכלים לעשות פרט לרשימה הזו שמיינת.

Alter 12-04-07 22:05

ציטוט:

נכתב במקור על ידי alex (פרסם 458048)
לוג האזהרות שלכם יכול לגדול בצ'אנסים (כלומר תוכלו לקבל התראות רבות ולצבור לוג) אבל זה לא משנה, חוץ מזה שנתנו "צ'אנס" אחרון - לבסוף קיבלתם את המגיע לכם (השעיה? הגבלה?),
השאלה שלי היא, לתת הזדמנות נוספת, את הצ'אנס הזה?


אתם מתכוונים לסגור את הפורום? זה איום ללא מטרה, מה האיום פה? אחרת מה יהיה?

אני לא מבין מה עוד אתם יוכלים לעשות פרט לרשימה הזו שמיינת.

אין שום מטרה לסגור את הפורום.
אבל יש מטרה מאוד ברורה שמשתמשים ישימו לב לדרך התבטאות שלהם בפורום.
הפורום הזה נועד בשביל הגולשים! זה שיש כמה מנהלים פה שהם גם גולשים בפורום כמו כל אחד אחר זה אומר שבחרו אותם בשביל לראות מי עושה בלאגן ולמנוע אותו מלעשות את זה אחרת יהיה פה כאוס.
נכון אנחנו מדינה דמוקרטית, אבל בשביל לשמור על הפורום ברמה מסויימת צריך לנעול את הדלת בפני אנשים שבאים בשביל להזיק ולהרוס את הקהילה.

vadim888 12-04-07 22:45

אף אחד לא בקש תשתנו ,אמרתי מותר לדבר בכל נושא למה למעול נושא מה מפרע
יש בעיה אצל הישראלים שלנו אין אינושיות....האם זה קבלת פנים ....תודה לכם
מעדיף להשאר אצל הגויים בשם עבדללה מאשר להשאר כאן
תודה לכם מכל הלב ...ומחל לכם המשך יום נעים

DorWD 12-04-07 22:52

ציטוט:

נכתב במקור על ידי vadim888 (פרסם 458194)
אף אחד לא בקש תשתנו ,אמרתי מותר לדבר בכל נושא למה למעול נושא מה מפרע
יש בעיה אצל הישראלים שלנו אין אינושיות....האם זה קבלת פנים ....תודה לכם
מעדיף להשאר אצל הגויים בשם עבדללה מאשר להשאר כאן
תודה לכם מכל הלב ...ומחל לכם המשך יום נעים

אף אחד לא מכריח אותך להשאר פה..
אבל זה הכל נגרם בגללכם, אתם לא מצייתים לחוקים, מגיעות התוצאות..

taikaish 12-04-07 22:52

לדעתי אפשר לראות ב-10 שניות של התבוננות אם המשתמש התכוון לעבור על החוקים או לא.
אם משתמש עבר על חוק מרכזי בפורום, ומקרה כזה יכול להגרם אך ורק מ"אי הצצה" בחוקים,
כן, אפשר לראות שלמשתמש מגיעה אזהרה, תמיד יש לו אפשרות להשתנות.
אם המשתמש עבר על חוק שולי באיזה פורום, או עשה משהו שהוא קצת לא בסדר,
אבל רואים ואפשר תמיד לראות שזה לא היה בכוונה לפגוע בפורום או לעבור\לזלזל בחוקים,
כל העניין יכול להסתיים לתמיד בהתראה או הודעה פרטית.


חלק מהשינוי יכול לבוא בביטוי אפילו בהודעה שמקבלים לאחר שמקבלים אזהרה,
אם הנוסח יהיה יותר אישי, והמנהל עצמו יכתוב מה אותו משתמש עשה לא בסדר,
ומה הוא צריך לעשות בפעם הבאה, זה יעשה קהילה הרבה יותר טובה, והרבה פחות יעברו על החוקים.

דוגמא:
ציטוט:

נכתב במקור על ידי vadim888 (פרסם 458194)
אף אחד לא בקש תשתנו ,אמרתי מותר לדבר בכל נושא למה למעול נושא מה מפרע
יש בעיה אצל הישראלים שלנו אין אינושיות....האם זה קבלת פנים ....תודה לכם
מעדיף להשאר אצל הגויים בשם עבדללה מאשר להשאר כאן
תודה לכם מכל הלב ...ומחל לכם המשך יום נעים


Dima 12-04-07 22:53

ציטוט:

נכתב במקור על ידי vadim888 (פרסם 458194)
אף אחד לא בקש תשתנו ,אמרתי מותר לדבר בכל נושא למה למעול נושא מה מפרע
יש בעיה אצל הישראלים שלנו אין אינושיות....האם זה קבלת פנים ....תודה לכם
מעדיף להשאר אצל הגויים בשם עבדללה מאשר להשאר כאן
תודה לכם מכל הלב ...ומחל לכם המשך יום נעים

עוד ילד שאין לו מושג על מה הוא מדבר.
לך תהיה אצל הגויים אם כל כך טוב לך שם, לדעתי מקומך גם לא בפורום.

Panda 13-04-07 09:04

http://www.hosts.co.il/forums/showthread.php?t=43381
למה האשכול הזה ננעל? אין בו שום דבר לא חוקי.. אשכול כזה אמור לדחות אנשים מלעלות ווארז, שאלו שמה שאלות על מה חוקי ומה לא והמנהל נעל בטענה שזה "לא חוקי".. יש עוד אשכולות כאלו רק צריך להסתכל.

אני רוצה לדעת עוד דבר, נכון לפעמים משתמשים חדשים כותבים הודעות בפורומים הלא נכונים? אז למה יש מנהלים שנועלים ונותנים אזהרה? וכאלו שמתריעים ומעבירים את האשכול למקום המתאים? מה אמור להיות שונה חוץ ממידת הנחמדות של אותו המנהל?

ד"א אני יספר לכם גם על מקרה שקרה לי, לפני כמה חודשים משתמש פתח הודעה שהוא מוכר משהו ורוצה תגובות, לאחר כמה תגובות שהגיבו הוא ביקש שלא יגיבו על זה יותר, אני לא ראיתי את זה כי אני פותח מלא חלונות בבת אחת, ככה שהחלון עוד היה פתוח ולא מעודכן לגבי ההודעה שלו, אז הגבתי. קיבלתי על זה אזהרה. אחר כך פניתי למנהל יפה והסברתי לו מה קרה, כדי שיוריד לי את האזהרה והוא לא הסכים(אל זה לא התעצבנתי כי פסדר אפשר להבין אותו איכשהו, ואני גם לא מקבל אזהרות לעיתים קרובות), אבל התעצבנתי על זה שהמנהל כנראה דיבר עם מנהל אחר על אותו עניין ומסתבר שהוא קרא לי שמה "אידיוט" ו-"מפגר" דבר בסגנון הזה, איך אני יודע את זה? כי המנהל שלח בטעות את ההודעה שהייתה אמורה להשלח למנהל השני, אלי.

עכשיו בואו תסבירו לי מאיזה צד באים הדברים? אתם בטוחים שבאופן מלא משל המשתמשים?

רותם 13-04-07 09:10

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Panda (פרסם 458272)
http://www.hosts.co.il/forums/showthread.php?t=43381
למה האשכול הזה ננעל? אין בו שום דבר לא חוקי.. אשכול כזה אמור לדחות אנשים מלעלות ווארז, שאלו שמה שאלות על מה חוקי ומה לא והמנהל נעל בטענה שזה "לא חוקי".. יש עוד אשכולות כאלו רק צריך להסתכל.

אני רוצה לדעת עוד דבר, נכון לפעמים משתמשים חדשים כותבים הודעות בפורומים הלא נכונים? אז למה יש מנהלים שנועלים ונותנים אזהרה? וכאלו שמתריעים ומעבירים את האשכול למקום המתאים? מה אמור להיות שונה חוץ ממידת הנחמדות של אותו המנהל?

ד"א אני יספר לכם גם על מקרה שקרה לי, לפני כמה חודשים משתמש פתח הודעה שהוא מוכר משהו ורוצה תגובות, לאחר כמה תגובות שהגיבו הוא ביקש שלא יגיבו על זה יותר, אני לא ראיתי את זה כי אני פותח מלא חלונות בבת אחת, ככה שהחלון עוד היה פתוח ולא מעודכן לגבי ההודעה שלו, אז הגבתי. קיבלתי על זה אזהרה. אחר כך פניתי למנהל יפה והסברתי לו מה קרה, כדי שיוריד לי את האזהרה והוא לא הסכים(אל זה לא התעצבנתי כי פסדר אפשר להבין אותו איכשהו, ואני גם לא מקבל אזהרות לעיתים קרובות), אבל התעצבנתי על זה שהמנהל כנראה דיבר עם מנהל אחר על אותו עניין ומסתבר שהוא קרא לי שמה "אידיוט" ו-"מפגר" דבר בסגנון הזה, איך אני יודע את זה? כי המנהל שלח בטעות את ההודעה שהייתה אמורה להשלח למנהל השני, אלי.

עכשיו בואו תסבירו לי מאיזה צד באים הדברים? אתם בטוחים שבאופן מלא משל המשתמשים?

תומך בך...

גם לי הייה מקרה דומה אבל אני התעקשתי שיוריד לי את האזהרה אבל הוא אמר שאם אני מגיב לו להודעה אני מקבל אזהרה ו-2 אזהרות משמע הרחקה.. ואכן לא נשארתי חייב והגבתי לו והוא נתן לי אזהרה שהרחיקה אותי למשך יום..
אז לדעתי הגנון האמיתי הוא בעצם אצל המנהלים ולא אצל המשתמשים.

יונתן 13-04-07 10:31

יש ניגוד אינטרסים גדול שמנהל בפורום, הוא עובד או מנהל של חברה..

בלי קשר אני יוזם חוק חדש לאישורכם, המילה המטופשת קידוד, זאת שמתכוונים שחותכים עיצוב ומתמיעים אותו בקוד HTML עם קצת CSS
בקיצור, המילה הזאת מחוץ לחוק, ומי שמשתמש בה, יושעה לאלתר מהפורום..

SHeDoN 13-04-07 11:02

קודם כל,
האשכול לא נפתח במטרה הזאת,
אבל טוב לדעת שיש דברים שמציקים לכם.

כלומר,
שאני יותר מבעד לפתור את בעיית "משתמשים-מנהלים" והצעות שיעלו כאן (בניסוח נכון) יעלו גם לדיון בצוות.

בסה"כ, אנחנו כאן בשבילכם ולא לרעתכם.
ציטוט:

נכתב במקור על ידי TaiKaish (פרסם 458202)
לדעתי אפשר לראות ב-10 שניות של התבוננות אם המשתמש התכוון לעבור על החוקים או לא.
אם משתמש עבר על חוק מרכזי בפורום, ומקרה כזה יכול להגרם אך ורק מ"אי הצצה" בחוקים,
כן, אפשר לראות שלמשתמש מגיעה אזהרה, תמיד יש לו אפשרות להשתנות.
אם המשתמש עבר על חוק שולי באיזה פורום, או עשה משהו שהוא קצת לא בסדר,
אבל רואים ואפשר תמיד לראות שזה לא היה בכוונה לפגוע בפורום או לעבור\לזלזל בחוקים,
כל העניין יכול להסתיים לתמיד בהתראה או הודעה פרטית.


חלק מהשינוי יכול לבוא בביטוי אפילו בהודעה שמקבלים לאחר שמקבלים אזהרה,
אם הנוסח יהיה יותר אישי, והמנהל עצמו יכתוב מה אותו משתמש עשה לא בסדר,
ומה הוא צריך לעשות בפעם הבאה, זה יעשה קהילה הרבה יותר טובה, והרבה פחות יעברו על החוקים.

דוגמא:

תאי,
זה משהו שאנו עובדים עליו.

אנחנו גם בעד להסביר למשתמש על הנעשה ואיך לא לעשות את זה שוב.
ציטוט:

נכתב במקור על ידי Panda (פרסם 458272)
http://www.hosts.co.il/forums/showthread.php?t=43381
למה האשכול הזה ננעל? אין בו שום דבר לא חוקי.. אשכול כזה אמור לדחות אנשים מלעלות ווארז, שאלו שמה שאלות על מה חוקי ומה לא והמנהל נעל בטענה שזה "לא חוקי".. יש עוד אשכולות כאלו רק צריך להסתכל.

אני רוצה לדעת עוד דבר, נכון לפעמים משתמשים חדשים כותבים הודעות בפורומים הלא נכונים? אז למה יש מנהלים שנועלים ונותנים אזהרה? וכאלו שמתריעים ומעבירים את האשכול למקום המתאים? מה אמור להיות שונה חוץ ממידת הנחמדות של אותו המנהל?

ד"א אני יספר לכם גם על מקרה שקרה לי, לפני כמה חודשים משתמש פתח הודעה שהוא מוכר משהו ורוצה תגובות, לאחר כמה תגובות שהגיבו הוא ביקש שלא יגיבו על זה יותר, אני לא ראיתי את זה כי אני פותח מלא חלונות בבת אחת, ככה שהחלון עוד היה פתוח ולא מעודכן לגבי ההודעה שלו, אז הגבתי. קיבלתי על זה אזהרה. אחר כך פניתי למנהל יפה והסברתי לו מה קרה, כדי שיוריד לי את האזהרה והוא לא הסכים(אל זה לא התעצבנתי כי פסדר אפשר להבין אותו איכשהו, ואני גם לא מקבל אזהרות לעיתים קרובות), אבל התעצבנתי על זה שהמנהל כנראה דיבר עם מנהל אחר על אותו עניין ומסתבר שהוא קרא לי שמה "אידיוט" ו-"מפגר" דבר בסגנון הזה, איך אני יודע את זה? כי המנהל שלח בטעות את ההודעה שהייתה אמורה להשלח למנהל השני, אלי.

עכשיו בואו תסבירו לי מאיזה צד באים הדברים? אתם בטוחים שבאופן מלא משל המשתמשים?

נכון,
אני מסכים איתך שהנושא שננעל הוא לא בצדק.

בנוגע לבעיות עם צוות, לא סתם קיימת קבוצת "הנהלת הפורום" שאליה תמיד אפשר לפנות לבעיות מסוג אלו (ותאמין לי הדברים מטופלים כמו שצריך).

"הדברים באים?"
משני הצדדים, אני לא אמרתי שאם אתה תהיה "ילד טוב" אז הדברים ישתנו, שנינו צריכים לשנות את הגישה - איך? בשיתוף פעולה של כולנו.
ציטוט:

נכתב במקור על ידי יונתן (פרסם 458288)
יש ניגוד אינטרסים גדול שמנהל בפורום, הוא עובד או מנהל של חברה..

בלי קשר אני יוזם חוק חדש לאישורכם, המילה המטופשת קידוד, זאת שמתכוונים שחותכים עיצוב ומתמיעים אותו בקוד HTML עם קצת CSS
בקיצור, המילה הזאת מחוץ לחוק, ומי שמשתמש בה, יושעה לאלתר מהפורום..

ואנחנו כאן כדי להוציא את "הניגוד" הזה,
אני לא רואה אותו קיים, אבל אתה יותר ממוזמן לשלוח אליי בהרחבה יותר בפרטי איפה אתה רואה את זה.

בנוגע לחוק, אם תסביר למה אתה חושב שזה רע שמשתמשים ב"קידוד" כהכנת קוד Html עם גליונות עיצוב אני אשמח גם לבוא לקראתך ולראות מה אפשר לעשות.

מוזמנים להמשיך את הדיון,
אלי.

alex 13-04-07 11:24

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Alter (פרסם 458153)
אין שום מטרה לסגור את הפורום.
אבל יש מטרה מאוד ברורה שמשתמשים ישימו לב לדרך התבטאות שלהם בפורום.
הפורום הזה נועד בשביל הגולשים! זה שיש כמה מנהלים פה שהם גם גולשים בפורום כמו כל אחד אחר זה אומר שבחרו אותם בשביל לראות מי עושה בלאגן ולמנוע אותו מלעשות את זה אחרת יהיה פה כאוס.
נכון אנחנו מדינה דמוקרטית, אבל בשביל לשמור על הפורום ברמה מסויימת צריך לנעול את הדלת בפני אנשים שבאים בשביל להזיק ולהרוס את הקהילה.

אז אולי באמת , אם זה כל כך מציק, פשוט תעשו את זה?

Pavel 13-04-07 11:37

אמ... אני דיי מבולבל פה, זה אשכול תלונות מנהלים - משתמשים וההפך?
אפשר הסבר קצר מה קורה פה? על מה האשכול הזה מדבר? מה הנושא שלו?
אשמח להסבר..

taikaish 13-04-07 12:33

אלי אני אשמח אם תגיב לחלק השני של ההודעה שלי.
אני יכול לראות בבירור מי כאן כדי להשאר ולכבד את החוקים, ובעיקר לפתח את הקהילה ולהנות ממנה,
ומי כאן מסיבות אחרות, וברור שכמה צ'אנסים שלא תתן לו הוא יעבור על החוקים עוד פעם ועוד פעם.

לפני שנה אני הייתי אחד כזה,
לא קראתי חוקים וקיבלתי אזהרות על דברים שטוטיים אבל כאלו שיכלו להמנע אם הייתי רק קורא את החוקים.

כרגע, אני מכיר את כל החוקים בפורום,
עושה הכל כדי לא לעבור עליהם ומשתדל להיות פעיל ולפעול למען הפורום,
ועדיין אני מקבל אזהרות, בין אם זה על הצעה ששלחתי בפרטי למנהל (ורק לו),
ובין אם זה על אשכול שהיה בדיוק כמו האשכול שקיבלתי בו אזהרה בעבר, רק שה"שחקן" ש"שיחק" אותי,
היה מפקח, במקום לגרום למנהלים להבין שאזהרות כאלו הם טיפשיות ולא תורמות לכלום,
כי זה יכול לקרות לכל אחד והודעה פרטית יכולה לגרום לזה לא לקרות שוב,
קיבלתי אזהרה מאותו המנהל. אני שמח שפתחת את האשכול,
אבל אני כבר בספק אם זה יכול לעזור במשהו,
זה יעזור רק אם המנהלים יהיו פתוחים להצעות וינסו לשנות גישה.

לא יהיה כאן שינוי דו צדדי תשכחו מזה, המנהלים צריכים לדעת להעיף את מי שהם רואים שלא יתרום,
ולתת עוד צ'אנס לאלה שלא עברו על החוקים בגלל שהם לא קראו אותם.

"התראה" יכולה להפוך להודעה פרטית אישית מאותו מנהל,
ויכולה לעשות את השינוי.

אני אתן דוגמא מפורום בחו"ל שגלשתי בו.
בפורום ההוא, ובצדק, יש חוק האוסר על הודעה כמו: "שלחתי הודעה פרטית".
בגלל האנגלית הדי חלשה שלי לא יכולתי לקרא את החוקים כמו שצריך,
וקיבלתי על ההודעה הזאת התראה, עם הפנייה לחוק שהסביר כמו שצריך מה עשיתי.
מאז לא עברתי על החוקים שם פעם אחת, ובאופן מפליא ביותר גם לא קיבלתי התראות\אזהרות.

באן תמידי זה לא רעיון טוב לדעתי, צריך תמיד לתת עוד הזדמנות,
באן צריך להיות ל-30 יום, כאשר לאחר 30 יום אין גישות לפורומים שמהם אפשר "לעשות כסף".
אם אותו משתמש חזר בשביל הפורום ולא בשביל ה"מותרות" שלו, אפשר לראות שהוא רוצה להשתפר,
ולאחר חודש או חודשיים של פעילות הוא יוכל לבקש "חנינה" ולקבל בחזרה את הגישות,
אם הוא שוב יעבור על החוקים, הבאן יהיה לשנה או אפילו לתמיד, אבל אפשר להרוויח ככה משתמשים רציניים.

כתבתי הודעה ארוכה כ"כ כי אכפת לי, אני מת על הפורום הזה,
והדבר שהרס לי את הניהול כאן, הוא האזהרות שקיבלתי,
אלו שהיו לי לפני שנה והעוד צ'אנס שאני לא מקבל עכשיו,
ואלו שאני מקבל מדי פעם על מעשים שלא אמורים לזכות אותי באזהרה.

ואני אסיים עם שאלה, אתה באמת חושב שמשתמש שעושה הכל כדי לא לעבור על החוקים,
אמור לקבל אזהרה? או שעדיף שהוא יקבל הודעה פרטית עם התראה על החוקים והסבר אישי מהמנהל?

Ori 13-04-07 12:37

יהודה עמיחי שממש

SagroN 13-04-07 12:55

אני יגיד את דעתי,אתם עושים את המקום הזה כמו בבית הספר.
כל פיפס קטן נותנים אזהרה או עושים משהו,מישהו מתבטא וקצת עבר את גבול הטעם הטוב ישר אזהרה או משהו.
אתם לוקחים את זה יותר מדי ברצינות,בכל זאת זה פורום ואנשים לא באים לפורום מתחילים לקרוא חוקים להיזכר מה מותר מה אסור פה,אתם יודעים אתם לא הפורום היחיד .
וכל אחד בזמנו הפנוי פה,ולכל פורום פה יש חוקים אחרים שזה הרבה מאוד שורות,וכפי שאמרתי לא לכולם יש זמן ורצון.
ואני יגיד לכם את האמת אני יכול להבטיח לכם ש90% מהקהילה פה לא קוראת או לא קראה את החוקים,כי כפי שאמרתי באים ל'הנות' פה,אולי במקרה של הנושא של הפורום שלכם לא ממש להנות אבל גם לא להתחיל לקרוא דפים שלמים של חוקים.
אנשים באים לפה בזמן הפנוי,להנות פה ולשמוע הצעות של אנשים שונים,לא להתחיל לקרוא פה ול'סבול' להתחיל לקרוא את כל השורות של החוקים.

ואתם יכולים להגיד לי שאני לא חייב להיות פה , נכון אתם צודקים אני לא חייב להיות פה אבל אני רוצה להיות פה,
אבל אני אמרתי את דעתי וכל אחד זכותו להתבטא.

אז לאחר כל הטענות שאני בא יש לי גם הצעה,ההצעה שלי פשוטה מאוד.
דבר ראשון - תקצרו חוקים, זאומרת תורידו חוקים שלא הכרחיים,שיקלו אלינו כמו למשל אם למשל מישהו מפרסם אשכול לא בפורום הנכון,במקום להגיד לו וללמד אותו איפה הוא היה צריך לשים את האשכול,במקום זה אתם שמים לו אזהרה - בכל זאת תחשבו על זה!אתם חושבים שהוא עשה את זה בכוונה?דווקא שם בפורום הלא נכון?ויכול להיות בטעות הוא שכח \ התבלבל ושם פה , אתם יכולים לטעון שהוא היה צריך לקרוא את החוקים - אתם צודקים אני לא יכול להגיד שלא אבל כפי שאמרתי 90% מהגולשים פה \ ובכלל לא קוראים את החוקים,ואין מה לעשות בקשר לזה.
אז במקום לדפוק את הראש בקיר ולנסות ולהגיד להם לקרוא חוקים,במקום זה תלכו איתנו(הגולשים) ותקלו אלינו .
זה כמו שילד כיתה א' שהוא חדש בבית הספר,עושה שיעורי בית במחברת הלא נכונה,אז מה המורה תתחיל לצעוק אליו?אם היא מורה נורמאלית היא תלמד אותו,איפה הוא היה צריך לעשות את שיעורי הבית.

דבר שני - תעשו חוקים בתגובה ההודעה/דיון לדוגמא אני רושם דיון חדש,אני לוחץ "שלח" ברגע שאני אלחץ על שלח יופיע לי מין חלון שגיאה כזה שיהיה כתוב בו "קראת את החוקים? וגם יהיה בו את החוקים החשובים בקצרה - מין תזכור כזה" שתוכלו גם להזכיר שם ולהגיד תבדוק אם כתבת את האשכול במקום הנכון וכדומה.

אולי זה לא הכי טוב כי זה יהיה די מציק כל הודעה שאתה שולח יופיע לך חלון כזה,אבל איך שאמרתי זאת רק הצעה ואתם יכולים ללכת על ההצעה הראשונה.

כמו שאמרתי בהתחלה זה רק דעתי.




ציטוט:

נכתב במקור על ידי Pavel (פרסם 458309)
אמ... אני דיי מבולבל פה, זה אשכול תלונות מנהלים - משתמשים וההפך?
אפשר הסבר קצר מה קורה פה? על מה האשכול הזה מדבר? מה הנושא שלו?
אשמח להסבר..

בקשר אלייך ידידי,אם זה כ"כ מעניין אותך , תקרא את התגובות פה , את ההודעה הראשונה(שזה בעצם של פותח הדיון) ואת השאר,תאמין לי שאם תעשה את זה תבין טוב , ואף טוב מאוד.

נמרוד 13-04-07 13:09

לדעתי - אתם צריכים לצנזר מילים חסות, להוריד את כל החוקים מהחתימות ומייד (אלה אם החתימה יותר מדי גדולה) לאפשר לגולש לשים בחתימה מה שהוא רוצה, ומשתמשים עם פחות מ30 הודעות לא לתת אזהרות בכלל. החוקים של הוסטס נוקשים מדי - אם אתם רואים מישהו עושה משהו פעם אחת, תנו אזהרה. פעם שניה, תשעו לשבוע. אני מסטיח לכם שהוא לא יעשה את זה שוב. אם מישהו רמאי וזה מוכח - תרחיקו אותו מהפורום, ותאשרו לכתוב תגובות על מושעים.

KeyC 13-04-07 13:11

כל מילה נכונה,מקווה שאנשים פה וגם מנהלים שלא חסר להם מה לשנות,ישנו ויסדרו את עצמם.

יונתן 13-04-07 21:39

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Ori (פרסם 458349)
יהודה עמיחי שממש

וכנראה שההודעה הזאת מסכמת הכל בנוגע לגישה של חלק מהמנהלים פה..

Panda 13-04-07 21:42

ציטוט:

נכתב במקור על ידי יונתן (פרסם 458806)
וכנראה שההודעה הזאת מסכמת הכל בנוגע לגישה של חלק מהמנהלים פה..

כנ"ל... מנהלים קיבלתם פה דוגמה...

ד"א אני מראש אומר שלא כל המנהלי פורומים הם ככה, יש למשל את psycho שהוא באמת אחלה של מנהל..

ahoy 13-04-07 22:54

אני די חדש כאן, אבל אתייחס:

הרמה כאן ירודה לעיתים שמתחשק לבכות ... אבל תאשימו גם את עצמכם על חוסר יכולת להחזיק במושכות מתי שבאמת נדרש.

מצד שני, יש כאן מתח מתמיד בין הרצון לאיכות לרצון לכמות ... מה יותר חשוב? אם תקפידו על הרמה, יברחו כול הילדודס => הכמות תפחת => הכניסות יקטנו => המפרסמים והההשפעה שלכם תעלם ... התלבטות קשה.

Niros 14-04-07 03:24

יש דגש ברור על איכות ולא על כמות, אחרת הייתה פה אנרכיה.

-----------

לבוא לקראתכם? לשלוח ה.פ? להכין לך כוס קפה?
זה נראה לי מוגזם במיוחד שאתה רואה צרור של 10 אשכולות שעוברים כל הזמן על אותם חוקים, זה מכעיס, זה מעליב, זה פוגע > מכאן באה האזהרה ולא הה.פ והשיחות האישיות,
כי לא על כל דבר נותנים אזהרה ולא על כל דבר מחוקקים חוק,
שיש משתמשים שמקטינים ראש אתה לא יכול לקצר את החוקים, זה התחיל בקצר, וכפי שאתה רואה ראשים קטנים גורמים לחוקים ארוכים ומנוסחים,
מה גם? הלוואי והם היו עוזרים, אבל שוב, אתם המשתמשים גורמים לעוד ועוד חוקים ובעיות.


מי שמקטין ראש יידע טוב מאוד למצוא חורים בחוקים ולעקוף אותם,
ומכאן אתם יכולים להאשים רק את עצמכם בנושא הזה,
בטח שלא ניסחנו את החוקים בשבילנו.


----------

בעיות בהנהלה? לא סתם יש הנהלה גבוהה שנועדה לטיפול בבעיות אלו, אפרופו הם עושים את העבודה שלהם מעולה ועל כל תלונה יש בירור - גם אם הוא לא נראה לעין שלכם.

----------

רמה ירודה? אין לנו מה לעשות עם זה, אנחנו עוקפים לפי החוקים באמצעים, ומי שבא כדי להוריד את הרמה מוצא את עצמו מהר מאוד בחוץ, כמובן בגלל חוסר קריאת החוקים \ צורת הניסוח של אותו בן-אדם.

אנחנו לא יכולים ליצור רמה ירודה, הצוות פה נותן מעל ומעבר, זה לא משרה, זה לא עבודה.

שהייה מהנה, רק תזכרו שאנחנו משתמשים כמו כולם שגם עושים לפעמים טעויות, בני-אדם.

alex 14-04-07 10:45

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Niros (פרסם 458991)
יש דגש ברור על איכות ולא על כמות, אחרת הייתה פה אנרכיה.

-----------

לבוא לקראתכם? לשלוח ה.פ? להכין לך כוס קפה?
זה נראה לי מוגזם במיוחד שאתה רואה צרור של 10 אשכולות שעוברים כל הזמן על אותם חוקים, זה מכעיס, זה מעליב, זה פוגע > מכאן באה האזהרה ולא הה.פ והשיחות האישיות,
כי לא על כל דבר נותנים אזהרה ולא על כל דבר מחוקקים חוק,
שיש משתמשים שמקטינים ראש אתה לא יכול לקצר את החוקים, זה התחיל בקצר, וכפי שאתה רואה ראשים קטנים גורמים לחוקים ארוכים ומנוסחים,
מה גם? הלוואי והם היו עוזרים, אבל שוב, אתם המשתמשים גורמים לעוד ועוד חוקים ובעיות.


מי שמקטין ראש יידע טוב מאוד למצוא חורים בחוקים ולעקוף אותם,
ומכאן אתם יכולים להאשים רק את עצמכם בנושא הזה,
בטח שלא ניסחנו את החוקים בשבילנו.


----------

בעיות בהנהלה? לא סתם יש הנהלה גבוהה שנועדה לטיפול בבעיות אלו, אפרופו הם עושים את העבודה שלהם מעולה ועל כל תלונה יש בירור - גם אם הוא לא נראה לעין שלכם.

----------

רמה ירודה? אין לנו מה לעשות עם זה, אנחנו עוקפים לפי החוקים באמצעים, ומי שבא כדי להוריד את הרמה מוצא את עצמו מהר מאוד בחוץ, כמובן בגלל חוסר קריאת החוקים \ צורת הניסוח של אותו בן-אדם.

אנחנו לא יכולים ליצור רמה ירודה, הצוות פה נותן מעל ומעבר, זה לא משרה, זה לא עבודה.

שהייה מהנה, רק תזכרו שאנחנו משתמשים כמו כולם שגם עושים לפעמים טעויות, בני-אדם.

אתה לוקח את הדברים באופן אישי מידי.
אז מה שיש 10 אשכולת שעוברים על החוקים, מטרתך היא לא להיפגע מזה, אלא לפעול בנושא.
אני בכלל לא מבין מה אכפת לך מי עושה מה? מטרתך היא לעקוף את החוקים ולא להקיים דיונים בנושא. זו הבעיה של הפורום הזה.
אם יש 10 אשכולת ברצף שעוברים את החוקים אולי צריך לשבת ולחשוב שמשהו באמת לא בסדר פה? למה בפורום ביקורת חברות יש את מספר ההודעות הנעול הרב ביותר? אולי היגע הזמן לפתוח מדיניות חדשה בנושא הזה וכל פעם שרשום ביקורת רע, האשכול בסוף ננעל. (יש מילה כזו שמתארת את הפורום ההוא בירוקטריה?) אל תספר לי סיפורים שהמשתמשים עוברים על החוקים לשם כך זה נקרא פורום ביקורת והמלצות, להביע דעה נחרצת בנושא ולא להיסתם על ידי דימה, שברור לכולנו שהוא לנהל שם לא מתאים.
אולי אם המנהלים היו מנהלים ותו לא , היו פחות בעיות.

בהצלחה

Niros 14-04-07 15:15

קודם כל אם אתה רוצה להתלונן על מנהל אתה מתלונן באופן פרטי, זה לא המקום על גבי הפורום לגרום להסטה או לכל דבר אחר נגד דימה, שאפרופו מנהל טוב מאוד שעושה את העבודה שלו, ואני בטוח שאף אחד מכם לא היה נכנס לנעליים שלו,
כל אחד חושב שלנהל זה כזה פשוט וזה רק לעקוף חוקים.
ממש לא.
תפסיקו לחיות בסרטים, אני לא פתחתי את האשכול, רק הוספתי לו את דעתי,
שיש 10 אשכולות שעוברים על אותו חוק ברצף כבר אמרתי מה זה אומר,
אתה לא מצפה שאני אתן לכולם נעילה בשקט,
לא הם צריכים להבין אם אחרי פעם אחת לא הבינו ואחרי פעם שניה ושלישית אז כן אזהרות יתחילו לרוץ,
זה לא בא כאיום זה בא כפיתרון כפי שהאזהרות נועדו לכך.

alex 14-04-07 16:55

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Niros (פרסם 459294)
קודם כל אם אתה רוצה להתלונן על מנהל אתה מתלונן באופן פרטי, זה לא המקום על גבי הפורום לגרום להסטה או לכל דבר אחר נגד דימה, שאפרופו מנהל טוב מאוד שעושה את העבודה שלו, ואני בטוח שאף אחד מכם לא היה נכנס לנעליים שלו,
כל אחד חושב שלנהל זה כזה פשוט וזה רק לעקוף חוקים.
ממש לא.
תפסיקו לחיות בסרטים, אני לא פתחתי את האשכול, רק הוספתי לו את דעתי,
שיש 10 אשכולות שעוברים על אותו חוק ברצף כבר אמרתי מה זה אומר,
אתה לא מצפה שאני אתן לכולם נעילה בשקט,
לא הם צריכים להבין אם אחרי פעם אחת לא הבינו ואחרי פעם שניה ושלישית אז כן אזהרות יתחילו לרוץ,
זה לא בא כאיום זה בא כפיתרון כפי שהאזהרות נועדו לכך.

אני לא מתלונן על דימה.
אני לא כותב בפורום הזה ולא ממש מעניין אותי מה דימה עושה שם, רק מוזר לי למה מספר ההודעות הגבוה ביותר שנעול הוא דווקא שם. תעשה אתה אחד ועוד אחד.
אזהרות לא יפתרו דבר ! הם לא פתרו עד עכשיו ולא יפתרו גם בעתיד.
הצעתי היא לחשוב על דרך חדשה למנוע את הכול.
ואולי באמת היגע הזמן לחשוב על מדיניות חדשה.
אולי את הפורום להפוך לסגור? ולאפשר כניסה לפורום והרשמה סלקטיבית?

בהצלחה.

Niros 14-04-07 18:03

אני חושב שזה לא תלוי כבר בנו להפוך את הפורום לפורום מנויים, והפורום עדיין לא בשל לכך לפי דעתי צריך לתת לו עוד איזה חצי שנה.

בכל מקרה, המדיניות כל הזמן משתנה בהתאם לחשיבת צוות הפורום והחלטתו,
אתם יכולים תמיד להשפיע ולעזור, ואף להעיר על מה שלא נראה לנכון ובאמת מוצדק.

מס' הנעילות גבוהה אולי כי רבים הם שעוברים על חוקי פתיחת האשכול, מה שבטוח שלא תראה בכולם אזהרות וזה אומר שאנחנו כן בעלי חשיבה בהתאם לכל אשכול.

נעילה מתבצעת כאשר האשכול עובר על חוק\מס' חוקים והם לא מאפשרים להשארת האשכול פתוח בעקבות התגובות שיבואו\התוכן\הכותרת.

אזהרות הם לא הפיתרון, הם הדרך לפיתרון, הם ההכוונה לדרך הנכונה שהולכת לפי החוקים,
אזהרה כשמע היא סה"כ אזהרה שאומרת באופן ישיר "אתה עברת על החוק XXX, מנע זאת בעתיד"

האזהרות לא באות סתם כמובן.

יונתן 14-04-07 18:27

ובקשר לניגוד אינטרסים
דוגמה Niros, מתחת לכינוי רשום בצד ימין רשום "כי גם לצבעים יש חיים", בתור מנהל שיכול לשנות מה שרשום שם הוא בהחלט מקבל יותר חסיפה מאחרים

אז אולי גם למנהלים כדי לכתוב חוקים


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 23:14.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ