הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   ארכיון (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=15)
-   -   ביקורת גרועה על Gillex.net (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=3605)

Raz 28-10-05 19:01

ביקורת גרועה על Gillex.net
 
אז ככה...
לפני יותר משבועיים שלחתי למאור מנהל ג'ילקס כסף במעטפה כדי לקנות לי דומיין
כנראה בעקבות החגים הכסף הגיע רק ביום רביעי הקודם..אמרתי לעצמי הגיע הזמן וישזמין לי את הדומיין כי אני צריך את הדומיין כמה שיותר דחוף.

אבל מה? מאור הזה לא רציני ברמה שלא ראיתי הרבה זמן, לא מחובר למסנג'ר ובפלאפון אומר לי שהוא יתחבר עוד כמה דקות ולא מתחבר ופשוט לא מנהל שכדאי לסמוך עליו.
התקשרתי אליו ושאלתי אותו מה עם הדומיין, אמר לי לפנות למנהל אחר בחברה והוא יקנה לי את הדומיין.
אמרתי סבבה ניתקתי ופניתי למנהל השני,דיברתי איתו אתמול והוא אמר שהוא מזמין לי את הדומיין באותו יום, המנהל הזה עוד מתווכח איתי על איפה שהוא ירשום את הדומיין ואיפה הפאנל יהיה (אחרי שמאור הבטיח לי שיהיה פאנל מסויים הוא בא ומתווכח איתי שהוא מכיר חברה מסויימת והוא לא מוכן לקנות מחברה אחרת) המנהל השני עוד יותר מעצבן וחושב שהוא יודע יותר טוב מכולם, ומתנער מאחריות בתירוץ "רק אתמול הגעתי לחברה אני לא יודע מה הולך פה" כמובן שזה לא מעניין אותי.

אבל חשבתם שהמנהל הזה יעמוד בהבטחות שלו ויביא לי את הדומיין באותו יום? חשבו שוב.
הבטיח לי שירשום באותו יום וכמובן שלא רשם.

הוא אומר לי ש"הייתה בעיה בכרטיס של אמא שלו".
שימו לב לאשכול הבא:
http://www.hosts.co.il/forums/showthread.php?t=3422

ד"א כותב האשכול הוא המנהל השני.

הוא ביקש ממישהו שיביא לו דומיין ב-30 שקל והוא ישלם לו אח"כ (וכנראה הדומיין היה בשבילי..)

המנהל הזה עוד מתחיל לדבר לא יפה ובוא נגיד בצורה הכי נחמדה לא משרת את לקוחותיו בצורה הכי טובה שיש.

זו פשוט בושה מה שהולך שם, החברה מנוהלת בצורה כ"כ לא אחראית והכל נעשה בצורה חובבנית מאוד.

עכשיו שאני מבקש שיחזירו לי את הכסף הוא אומר לי תפנה למאור שיביא לך את הכסף כי הוא רק אתמול הוא נכנס לניהול והוא לא יכול להחזיר לי.

הבעיה היא שמאור מתחבר פעם ב-50 שנה ולא ממש תומך.

בכל מקרה כל מי שרוצה לקנות מהם, שילמד מהסיפור שלי ופשוט לא יקנה מהם ולא יתעסק איתם כי הם בחורים שאסור לתת להם לנהל חברת אחסון.

אני מקווה מאוד שהכסף שלי לא הלך.

עכשיו כל מה שרציתי לעשות עם הדומיין שוב נדחה ושוב צריך לעבור זמן עד שאני אפתח את האתר שלי.

מאוד התעצבנתי מהסיפור וזה אחד הקטעים שאני הכי שונא
במיוחד שבתקנון של החברה רשום שהדומיין מחוייב להגיע ללקוח אחרי 24 שעות מקבלת התשלום.
לידיעתם עברו כבר יותר מ 50 שעות.

בקיצור - לא רציני ולא כדאי.

Gillex 28-10-05 19:09

שלום לך רז.
קודם כל אתה צודק בהחלט ואין אני מאשים אותך בדבר.
אני הייתי זמין תמיד בפלאפון שהתקשרת, ולא ניתקתי לך לעולם.
הספק דומיינים שממנו אני מזמין את הדומין בצבא איני יכול להזמין דומיינים מכיוון שהייתה בעיה
רוי המנהל החדש ניסה להזמין לך דרך האישרכארט של אמא שלו אך הוא לא הצליח.
ביום ראשון יש לי ספק חדש ואמרתי לך שתקבל את הדומין שלך + פיצוי של שרתי מירק + אחסון + רדיו.
אתה לא רצית את השרתים, ביקשת כסף חזרה. אמרתי לך שיום ראשון תקבל אותו + פיצוי אבל אם זה מה שעושה לך טוב
לבוא לפורום Hosts ולכתוב עלינו אז אחלה שיהיה לך יום נעים.
אתה תקבל את כל הכסף המגיע לך, וחבל שהיית צריך להגיע לפה כי דיברת איתי והסברתי לך שתקבל
את הכסף שלך + את הפיצוי הראוי לך.
אין לי מה להוסיף יותר, שיהיה לך יום טוב, וסליחה על התקלה שנגרמה לך, בברכה מאור נעים.

Raz 28-10-05 19:16

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Gillex
שלום לך רז.
קודם כל אתה צודק בהחלט ואין אני מאשים אותך בדבר.
אני הייתי זמין תמיד בפלאפון שהתקשרת, ולא ניתקתי לך לעולם.
הספק דומיינים שממנו אני מזמין את הדומין בצבא איני יכול להזמין דומיינים מכיוון שהייתה בעיה
רוי המנהל החדש ניסה להזמין לך דרך האישרכארט של אמא שלו אך הוא לא הצליח.
ביום ראשון יש לי ספק חדש ואמרתי לך שתקבל את הדומין שלך + פיצוי של שרתי מירק + אחסון + רדיו.
אתה לא רצית את השרתים, ביקשת כסף חזרה. אמרתי לך שיום ראשון תקבל אותו + פיצוי אבל אם זה מה שעושה לך טוב
לבוא לפורום Hosts ולכתוב עלינו אז אחלה שיהיה לך יום נעים.
אתה תקבל את כל הכסף המגיע לך, וחבל שהיית צריך להגיע לפה כי דיברת איתי והסברתי לך שתקבל
את הכסף שלך + את הפיצוי הראוי לך.
אין לי מה להוסיף יותר, שיהיה לך יום טוב, וסליחה על התקלה שנגרמה לך, בברכה מאור נעים.

אמרתי לך שאני לא צריך את הפיצוי שלכם, יש לי שרת אחסון לא צריך שרת מירק ולא צריך שרת רדיו.

אם אתה רוצה לתת לי פיצוי תרשום את הדומיין בגודדי...
או שפשוט תשלח לי את הכסף כמה שיותר מהר.

זה לא עושה לי טוב לבוא לפה לרשום הודעות..אבל אחרי מה שקרה צריך להזהיר משתמשים פה על הרצינות שלכם.

חוץ מזה למה אני צריך להתקשר אליך? שרציתי לקנות את הדומיין הבטיחו לי תמיכה במסנג'ר ובאימייל, לא רוצה להתקשר לאף אחד.

בכל מקרה מחכה לתגובות של משתמשים

edenb 28-10-05 19:18

מראה על תמיכה "מצויינת"

Roy|Gillex.net 28-10-05 19:21

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Gillex
שלום לך רז.
קודם כל אתה צודק בהחלט ואין אני מאשים אותך בדבר.
אני הייתי זמין תמיד בפלאפון שהתקשרת, ולא ניתקתי לך לעולם.
הספק דומיינים שממנו אני מזמין את הדומין בצבא איני יכול להזמין דומיינים מכיוון שהייתה בעיה
רוי המנהל החדש ניסה להזמין לך דרך האישרכארט של אמא שלו אך הוא לא הצליח.
ביום ראשון יש לי ספק חדש ואמרתי לך שתקבל את הדומין שלך + פיצוי של שרתי מירק + אחסון + רדיו.
אתה לא רצית את השרתים, ביקשת כסף חזרה. אמרתי לך שיום ראשון תקבל אותו + פיצוי אבל אם זה מה שעושה לך טוב
לבוא לפורום Hosts ולכתוב עלינו אז אחלה שיהיה לך יום נעים.
אתה תקבל את כל הכסף המגיע לך, וחבל שהיית צריך להגיע לפה כי דיברת איתי והסברתי לך שתקבל
את הכסף שלך + את הפיצוי הראוי לך.
אין לי מה להוסיף יותר, שיהיה לך יום טוב, וסליחה על התקלה שנגרמה לך, בברכה מאור נעים.

זה דבר אחד .

עכשיו ,
אתה בכלל לא רוצה את הפצוי - זה עושים במידה ועובר המועד .
אנחנו הצענו לך - לא רוצה לא צריך , יש הרבה חברות שבמקרה עובר המועד , קורה .

Raz 28-10-05 19:22

תקרא את התגובה הקודמת שלי..
יש לי כבר מה שאתם מציעים כפיצוי, לא צריך את הפיצוי הנדיב שלכם.

Roy|Gillex.net 28-10-05 19:23

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Raz
תקרא את התגובה הקודמת שלי..
יש לי כבר מה שאתם מציעים כפיצוי, לא צריך את הפיצוי הנדיב שלכם.

זאת לא אשמתי שאתה לא רוצה \ שיש לך כבר , זה מה שאנחנו מציעים .

Gillex 28-10-05 19:23

סליחה, איפה אתה רואה שהתחייבנו על תמיכה מסנגר,אימייל?
אנו מחוייבים לתמוך בל במסנגר אימייל אי סי קיו אבל לא לאורך כל היום.
אנו מתחייבים לענות בפלאפון כמו שתראה שכתוב באתר אני לא 24 שעות מול המחשב
אבל אני כן בפלאפון.
ד"א יש תומכים יש סמנכל יש עוד מנהל וכן הוא דיבר איתך באי סי קיו או במסנגר אני לא ממש יודע איפה
אבל הוא לא הצליח לספק לך את השירות ואתה ביקשת החזר כספי אמרתי לך שתקבל אז למה אתה רושם פה אני רוצה החזר כספי? אמרתי לך שתקבל כבר אתה אומר את זה כאילו שאמרתי שלא תקבל.
אין לי מה להוסיף יותר רז יום ראשון תקבל את שלך שיהיה לך יום טוב.
עריכה: רוי בבקשה תן לי לדבר איתו להסביר לו הכל, על תכתוב יותר הודעות תודה.

ikkon8 28-10-05 19:23

ראשית - המנהל של החברה עשית נכון ורשמת שאתה מצטער ולא כמה וכמה חברות שבורחות מאשמה.
שנית - רז, להבא תרכוש מחברות שאתה יודע שהם יכולים להביא לך את הדומיין ישירות בקבלת הכסף.
אל תתעסק עם "ספקים" שזה לא ספק - מספק כמה במכה ולא יחידה יחידה. אז, היה קשה לפנות ל- DIGITAL TECH, BASICNETWORK חברות מוכרות והם היו עושים את העבודה שלהם בזמן.

רז,
תחשוב חכם יא לודאי קטן :P.
רואים מה רמלה לוד עשו לך [ בצפר ].

Raz 28-10-05 19:25

חחחחחחחחחחחח

ת'אמת שלחתי לדניאל (בייסיקנטוורק) כסף לדומיין אך משום מה הכסף חזר אלי אז לא היה לי זמן לנסות שוב.
עכשיו אני מבין שבזבזתי זמן שבעתיים..:|

Roy|Gillex.net 28-10-05 19:25

כך את הכסף וזהו ,
אם ככה אתה מתנהג ולא מחכה - זאת לא אשמתנו .
ביום ראשון יהיה - לא רוצה לא צריך .

Gillex 28-10-05 19:48

רוי אני מבקש ממך על תדבר ככה זה לא צודק.
אנחנו היינו לא בסדר והוא צודק ב 100%. בכל מה שאמר
אבל אני לא מצדיק אותך רז במשהו אחד שביקשת תכסף אמרתי לך שאני יתן לך, ובאת ורשמת פה
שאני יביא לך את הכסף, הרי אמרתי לך שאני יתן לך אז למה לרשום פה את זה? זה יעזור לך במשהו?
בכל מקרה אתה תקבל את מה שמגיע לך שיהיה לך יום טוב.

SagroN 28-10-05 19:58

לא יודע מה איתך רוי,אבל לא פנית עליי.
אני סמנכל בחברה תסתכל:
http://www.gillex.net/support.htm
אתה רואה סמנכל "יוגב סגרון" נכון יש שם פלאפון איסקיו ותאמין לי שבאיסקיו אני הרבה הרבה בשעות היום,ההיית יכול לפנות עליי,והיינו מתטפלים בך וראוי.
ובשביל זה לרשום ביקורת רעה?
זה ממש לא רציני,ובנוסף הוא הבטיח לך את הכסף חזרה.
אבל אם אתה רוצה בכוח,בבקשה.

יום טוב,להבא תדע שיש גם אנשים אחרים לפנות חוץ מהמנהלים.

Raz 28-10-05 20:07

יוגב, אתה בכלל אמרת לי שאתה לא עובד בחברה יותר.

הנה תמונה של ההסטורית שיחות שלי איתך.
http://www.cya.co.il/up02/05/10/28/gil.JPG

אז אל תתימם לי.

Roy|Gillex.net 28-10-05 20:32

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Raz
יוגב, אתה בכלל אמרת לי שאתה לא עובד בחברה יותר.

הנה תמונה של ההסטורית שיחות שלי איתך.
http://www.cya.co.il/up02/05/10/28/gil.JPG

אז אל תתימם לי.

מה הקשר עכשיו ?

Raz 28-10-05 20:40

תראה את התגובה של יוגב תראה מה שעניתי תראה מה הקשר

Roy|Gillex.net 28-10-05 20:44

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Raz
תראה את התגובה של יוגב תראה מה שעניתי תראה מה הקשר

אז עכשיו הוא עובד , אתה רואה את זה באתר .
בקיצור ,
זהו , נגמר .

SagroN 28-10-05 20:55

אהה חחחח זה אתה,אופס לא יודע היה אחד שכל הזמן ניגס לי והוא בכלל לא קנה ולא כלום ולא עזב אותי.
והיה אחד שזה אתה ששילם דיבר איתי פעם אחת על זה וזהו.
לא דיברתי איתי מאז אחי,מצטער אם זה כך אבל תדע שאם כתוב באתר,זה אומר שאני עובד ככה בכל חברה תדע את זה.

Raz 28-10-05 20:57

אני לא בדיוק גולש באתר שלכם..אז לא ידעתי..

אפשר תגובות של גולשים רגילים?!

SagroN 28-10-05 23:18

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Raz
אני לא בדיוק גולש באתר שלכם..אז לא ידעתי..

אפשר תגובות של גולשים רגילים?!

1.סליחה?זה אשמתי שלא הסתכלת באתר ולא ידעת למי לפנות?בעיה שלך ההיית מסתכל היה שם 2 בתמיכה תכנית ואותי,אז בלי תירוצים בבקשה.

2.מאור תמיד ענה לך בפלאפון

3.מאור התנצל על זה שהוא לא הביא לך את הדומיין בזמן , על זה הוא רצה להביא לך פיצוי , אתה לא רצית,זו כבר בעיה שלך .

4.אף מאור אמר לך שהתקשרת עליו שהוא יביא לך את הכסף יום ראשון , למה לרשום ביקורת ? בשביל להרוס חברה סתם כי בא לך ? זה לא יפה בכלל .
זה שאתה לא לקחת פיצוי ולא הסתכלת באתר זה לא אשמתנו .
ואגיד שנית , מאור אמר לך שהוא יחזיר לך תכסף יום ראשון או שפשוט תיקח תדומיין , אז למה באת לכאן להרוס חברה כי משעמם לך?.

5.אתה מדבר איתי במסנגר ואני אומר לך שהיה מבצע לשבוע בלבד , אתה שלחת יום או יומיים לפני שנגמר השבוע נכון? הכסף הגיע אחריי שעבר השבוע , זה לא אשמתנו אנחנו וויתרנו לך תאחלאס זה היה אמור להיות ב50 אבל וויתרנו לך הבנו לך ב40 ועוד אתה אחרי זה בא ואומר לי שלחתי לפני הזמן,זה לא אשמתי מתי הכסף אצלי זה מתי הבאתי לי את הכסף , זה שלא הפקדת את הכףס בבנק זו לא אשמתנו , אז במקום להגיד תודה , אתה בא ומשמיץ את שמנו?מה כבר לא הבאנו לך?רצינו להביא לך פיצוי והכל לא רצית.

אז לא צריך על כל דבר לכתוב ביקורת,זה היה ממש ממש לא הכרחי.

Raz 28-10-05 23:34

מאור אמר לי לפנות ל milohweb (שדרך אגב בגללו רשמתי את הביקורת הזאת..בגלל היחס שלו והזלזול).
אתה אמרת לי שאתה התפרטת ואתה לא עובד שם יותר...מה אני צריך לפנות למישהו שאומר לי את זה כדי לקבל תמיכה? למה לי? תחשוב בהגיון.

כשמאור ענה לי לפלאפון הוא תמיד ניסה להתחמק...כל פעם אמר לי תפנה לפה או תפנה לשם..או שאמר שעוד 10 דקות הוא מתחבר ולא התחבר, זו תמיכה?

הייתה בעיה בדואר בגלל החגים, ויודע מה, אני לא רוצה ת'דומיין שלכם ב-40 שקל ואני מבקש את הכסף חזרה (שחלילה לא תצאו פריארים..)

לא רוצה ת'אחסון על גבי השרתים שלכם, יש לי אחסון ואני לא צריך את הפיצוי שלכם..נכון, לא הסכמתי לקחת פיצוי שכבר יש לי..מצטער - חבל לכם על המקום בשרת..

ואין לי יותר כוח להגיב על החברה הזאת..
אני אתפלא אם יש לכם לקוחות מרוצים.

מחכה לתגובות ממשתמשים.
שבוע טוב.

SagroN 28-10-05 23:37

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Raz
מאור אמר לי לפנות ל milohweb (שדרך אגב בגללו רשמתי את הביקורת הזאת..בגלל היחס שלו והזלזול).
אתה אמרת לי שאתה התפרטת ואתה לא עובד שם יותר...מה אני צריך לפנות למישהו שאומר לי את זה כדי לקבל תמיכה? למה לי? תחשוב בהגיון.


הייתה בעיה בדואר בגלל החגים, ויודע מה, אני לא רוצה ת'דומיין שלכם ב-40 שקל ואני מבקש את הכסף חזרה (שחלילה לא תצאו פריארים..)

לא רוצה ת'אחסון על גבי השרתים שלכם, יש לי אחסון ואני לא צריך את הפיצוי שלכם..נכון, לא הסכמתי לקחת פיצוי שכבר יש לי..מצטער - חבל לכם על המקום בשרת..

ואין לי יותר כוח להגיב על החברה הזאת..
אני אתפלא אם יש לכם לקוחות מרוצים.

מחכה לתגובות ממשתמשים.
שבוע טוב.

תאמין לי שיש,תאמין לי
ומה אמרתי לך , אתה תקבל את הכסף חזרה .
אבל הביקורת הזאת לא תשפיע , ותתקשר למאור תבקש ממנו הוא יביא לך לקוח לקוח ויראה לך מי מרוצה באמת ומי לא

Raz 28-10-05 23:40

ערכתי את ההודעה למעלה והוספתי משהו כדאי שתסתכל.

אממ עם כל הכבוד לא אכפת לי אם הלקוחות שלכם מרוצים או לא.

SagroN 28-10-05 23:42

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Raz
ערכתי את ההודעה למעלה והוספתי משהו כדאי שתסתכל.

אממ עם כל הכבוד לא אכפת לי אם הלקוחות שלכם מרוצים או לא.

טוב איך שאתה רוצה שיהיה לך יום טוב,תעשה מה שאתה רוצה .

אני לא מתכוון לריב איתך פה .

Zvaim 29-10-05 01:14

יאלללה איתכם למה לא לסגור את זה בפרטי? במילא רק הבעלים והמתלונן מגיבים פה אז מה זה עוזר?
ורז שתידע לך שאתה בכלל אבל בכלל לא בסדר גם אומרים לך שתקבל תכסף גם מציאים לך פפיצוי ואתה לא רוצה, ואתה בא רושם פה ביקורת? הרי סגרתם תעניין מה עוזר לך שבאת לפה? יצאת קצת טיפש אם כל הכבוד אליך, בכל מיקרה בדיון הזה רק אתם מגיבים לא עדיף שתדברו בפרטי?

Dima 29-10-05 01:38

כיום, יש הרבה בעיות עם הדומיינים ואני יודע את זה.
אני מודה, גם לי היו בעיות פעם עם הדומיינים אבל הלקוחות שלי הבינו אותי כי הסברתי להם את המצב באופן מורחב, אמרתי להם: "או שאתם מוכנים להמתין עד שאני אזמין לכם דומיין (שבאותו הרגע זה היה זמן לא מוקצב), או שאני מחזיר לכם את כל הכסף". הם בחרו בלחכות וכיום הם נהנים מהדומיינים שהזמנתי להם.

תראו, אני לא יודע מה בדיוק היה כאן אבל לדעתי הטעות של הלקוח הייתה שכמו תמיד הוא מיהר לפרסם זאת כאן וה"עסק" שהם לא ניסו לדבר ולהרגיע את הלקוח בעל העסק לא צריך לברוח אלא אם הלקוח כועס להסביר לו את המצב שוב ושוב, ולנסות לגרום לכך שהוא יבין אתכם. אין לכם הרבה ברירות באמת במצב כזה כי באמת יש דברים שלא תלויים בכם.

דימה.

Gillex 29-10-05 11:38

תודה לכם כולם, ד"א רז אני לא מבין מה הבעיה תראה,
להתחמק? לא התחמקתי ממך לעולם, אז בבקשה ממך על תגיד סתם דברים כל פעם שהתקשרת עניתי.
אם הייתי מתחמק, לא הייתי עונה לך בכלל, עד לפני יומיים יום חמישי, רוי נכנס כשותף חדש לחברה.
הוא אמר לי שהוא יכול להזמין אמרתי לך תפנה אליו והוא לא הצליח, איני יכול לעשות שום דבר בנידון.
בגלל שנגרם לך עוגמת נפש וחיכית הצעתי לך דומין + פיצוי, לא רצית. ביקשת כסף
אמרתי לך שתקבל כסף + פיצוי בשביל שתקבל את מה שמגיע לך על זה מה שנגרם לך.
ובכל זאת אחרי שידעת שאתה הולך לקבל תכסף בחזרה, באת לפה ורשמת את ההודעה תאמת רז אין לי יותר מה לכתוב אבל אם זה עושה לך הרגשה טובה אז שיהיה לך בכיף תהנה.
יום טוב, בברכה מאור נעים.

Raz 29-10-05 12:28

אתה לא התחמקת ממני?
באמת ענית לי שהתקשרתי, אבל אי פעם עזרת לי במשהו? או שאמרת לי שתתחבר עוד 10 דקות, ולא התחברת.
או ששלחת אותי לכל מני אנשים שלא ממש עזרו לי.

התעצבנתי על רוי שדיברתי איתו, במקום להגיד את האמת מרח אותי בכל מני שטויות, ורק בגלל זה רשמתי פה את התגובה.

אני לא מבין למה לקח לכם כל כך הרבה זמן לרשום דומיין, הרי הכסף הגיע יום שלישי \ רביעי (הטופס של הדואר רשום הגיע יום שלישי והלכת להוציא את הכסף יום רביעי) למה לא יכלתם פשוט לרשום את הדומיין ולתת לי אותו ורק מרחתם אותי סיפורים? הייתם אומרים את האמת וכל זה היה נחסך מכולם.

שבת שלום

MoshikB 29-10-05 12:33

חבל מאוד.

Gillex 29-10-05 13:49

Expert-Serv.Biz | Moshik אפשר לדעת בבקשה על מה חבל?
רז תקשיב לא מרחתי אותך בשום סיפורים ולא שלחתי אותך לאף אחד מלבד רוי.!
ביקשת החזר כספי, תקבל אותו ביום ראשון מה אני יכול לעשות עוד בשבילך?

SkyHost.Co.iL 29-10-05 13:55

לפי דעתי Gillex צודק, תקבל החזר כספי יום ראשון, הבנו את העניין.!

Raz 29-10-05 18:12

GILLEX - מה הבעיה? שביזבזת לי כל כך הרבה זמן
ולהראות פה לאנשים את הרצינות שלכם (זאת המטרה של הפורום, לא? ביקורת חברות..)

ron 29-10-05 19:03

מאור ויוגב תראו איך אתם יוצאים!? פשוט בושה....
יוגב אתה אומר שאנשים "מנדנדים" לך... זה התפקיד שלך!

אתם, חברות האיחסון רושמות כל הזמן שעצם זה שאנחנו לא יודעים את התקנון
לא פותר אותנו. אז אולי תרשמו הודעה בעמוד הראשי שיש לכם בעיות עם הדומיין
ואתם לא יכולים להביא אותו תוך 24 שעות כמו שרשום בתקנון.

תודה רז, עזרתה לי מאוד.

SagroN 29-10-05 19:08

ציטוט:

נכתב במקור על ידי ron
מאור ויוגב תראו איך אתם יוצאים!? פשוט בושה....
יוגב אתה אומר שאנשים "מנדנדים" לך... זה התפקיד שלך!

אתם, חברות האיחסון רושמות כל הזמן שעצם זה שאנחנו לא יודעים את התקנון
לא פותר אותנו. אז אולי תרשמו הודעה בעמוד הראשי שיש לכם בעיות עם הדומיין
ואתם לא יכולים להביא אותו תוך 24 שעות כמו שרשום בתקנון.

תודה רז, עזרתה לי מאוד.

מנדנדים לי?
אמרתי שמנדנדים לי?
סליחה?.
אולי אמרתי אבל לא התכוונתי לזה ,וגם אני לא בטוח.
אמרתי שאיזה אחד שלא שילם כל הזמן מנדנד לי שהוא שילם , אז מה אני יתן לו תמיכה ללא זה שהוא שילם?
עשה טובה חזור לפורום הסוס שלך טוב ,
אתה לא נמצא בפורום הרבה ואתה גם חדש , אתה לא מכיר פה כלום , אז עשה טובה , לא בשבילי
בשביל האישיות שלך .

Raz 29-10-05 22:27

ציטוט:

נכתב במקור על ידי YogevS
מנדנדים לי?
אמרתי שמנדנדים לי?
סליחה?.
אולי אמרתי אבל לא התכוונתי לזה ,וגם אני לא בטוח.
אמרתי שאיזה אחד שלא שילם כל הזמן מנדנד לי שהוא שילם , אז מה אני יתן לו תמיכה ללא זה שהוא שילם?
עשה טובה חזור לפורום הסוס שלך טוב ,
אתה לא נמצא בפורום הרבה ואתה גם חדש , אתה לא מכיר פה כלום , אז עשה טובה , לא בשבילי
בשביל האישיות שלך .

אתה בהחלט אמרת שנידנדו לך.
תפקידך כתומך לענות על שאלות כל הלקוחות הפוטנציאלים, לא משנה אם הם קונים או לא.

חוץ מזה, אתה יותר מדי חש את עצמך כמנהל ראשי בפורום, אם לא בשבילך האישיות שלו אל תקרא את ההודעות שלו.
אתה לא מתפקידך לרשום מי יגלוש בפורום ומי "יחזור לפורום הסוס שלו".

יום טוב.

Gillex 29-10-05 22:34

טוב רז יוגב ורוי אני מבקש מספיק לריב פה כמו ילדים קטנים הביעה נפתרה.
מחר נשלח אליו הכסף, יום טוב.

מתן גיטא 29-10-05 23:03

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Raz
GILLEX - מה הבעיה? שביזבזת לי כל כך הרבה זמן
ולהראות פה לאנשים את הרצינות שלכם (זאת המטרה של הפורום, לא? ביקורת חברות..)

מה אתה רוצה??
הוא עשה טעות הוא הודה בה הוא אמר שתקבל את הכסף בחזרה זהו ניגמר הסיפור תירד מהבן אדם אנשים כמוך מגעילים אותי

TDMK 31-10-05 13:59

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Roy|Gillex.net
זה דבר אחד .

עכשיו ,
אתה בכלל לא רוצה את הפצוי - זה עושים במידה ועובר המועד .
אנחנו הצענו לך - לא רוצה לא צריך , יש הרבה חברות שבמקרה עובר המועד , קורה .

אם מה שאדוני רועי אומר, רועי צודק.
אדוני לא יכול לבקש את הפיצוי המגיע לו ישר,
אלא צריך לתת גם לחברה זמן לתת את הפיצוי ואת הכסף חזרה.
עכשיו, אם רשום בתקנון שהחברה מתחייבת להביא את הדומיין תוך כמה וכמה שעות אתה יכול אף לתבוע אותם אבל למה סתם להוציא שם רע שבסך הכול מדובר במספר ימים שאפשר לספור ב10 אצבעות??

www.hosol.net 31-10-05 14:11

לדעתי רוי צודק בברור לא צריך לירשון קבלת דומין ב24 שעות

k00r 01-11-05 16:04

ציטוט:

נכתב במקור על ידי www.oxserv.co.il
מה אתה רוצה??
הוא עשה טעות הוא הודה בה הוא אמר שתקבל את הכסף בחזרה זהו ניגמר הסיפור תירד מהבן אדם אנשים כמוך מגעילים אותי

באמת , מה הבעיה שלך Raz ? , יחזירו לך תכסף למה מה קרה האגו שלך לא נותן לחכות מספר ימים בגלל טעות קטנה ? , פשוט מגעיל לראות לקוחות כמוך שמנסים להרוס חברות .


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 22:55.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ