הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   פורום תיכנות (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=14)
-   -   [C#] משוואה ריבועית ממעלה שניה (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=34119)

Alon.R 03-11-06 19:25

[C#] משוואה ריבועית ממעלה שניה
 
סתם בשביל לראות אם אני מצליח..... ;P

http://htm.co.il/alon/App.rar

Ori The Man 03-11-06 20:41

חחח נחמד מסובך טיפה החישובים (תסדר את זה יפה נעים לעין)
דרך אגב איך עשיתה התקנה?

Level-Serv 03-11-06 20:50

לא הורדתי,
אבל מה זה? תוכנה שמחשבת את השורשים של משוואה ריבועית?
עשיתי גם פעם כזו תוכנה אבל בC.
אתה מכניס לה משוואה ריבועים ממעלה שנייה והיא מחשבת את השורשים על פי נוסחת השורשים (לא משהו מסובך, זה היה התוכנית הראשונה שעשיתי).
חוץ מזה, עשיתי תוכנית לחקירה פונקציה פולינום חוץ מהציור, כלומר, תחום הגדרה, נקודות חיתוך, קיצון (נגזרת), אסימטוטות.

BHXHUI 03-11-06 21:04

בינתיים אני בתהליך הורדה, אבל סתם שתדע לא צריך להגיד משוואה ריבועית ממעלה שנייה מהסיבה הפשוטה שמשוואה ריבועית לא יכולה להיות ממעלה אחרת (ריבועית=ממעלה שנייה).

Ori The Man 03-11-06 21:23

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Level-Serv
לא הורדתי,
אבל מה זה? תוכנה שמחשבת את השורשים של משוואה ריבועית?
עשיתי גם פעם כזו תוכנה אבל בC.
אתה מכניס לה משוואה ריבועים ממעלה שנייה והיא מחשבת את השורשים על פי נוסחת השורשים (לא משהו מסובך, זה היה התוכנית הראשונה שעשיתי).
חוץ מזה, עשיתי תוכנית לחקירה פונקציה פולינום חוץ מהציור, כלומר, תחום הגדרה, נקודות חיתוך, קיצון (נגזרת), אסימטוטות.

כן זה מה שהיא עושה
זה נחמד אני לומד את זה כרגע המתמטיקה :)

meshuga 04-11-06 10:32

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Level-Serv
לא הורדתי,
אבל מה זה? תוכנה שמחשבת את השורשים של משוואה ריבועית?
עשיתי גם פעם כזו תוכנה אבל בC.
אתה מכניס לה משוואה ריבועים ממעלה שנייה והיא מחשבת את השורשים על פי נוסחת השורשים (לא משהו מסובך, זה היה התוכנית הראשונה שעשיתי).
חוץ מזה, עשיתי תוכנית לחקירה פונקציה פולינום חוץ מהציור, כלומר, תחום הגדרה, נקודות חיתוך, קיצון (נגזרת), אסימטוטות.

אני עשיתי שמביאה לך את השורשים + מציירת גרף :p...

זה עם הנגזרות..מן הסתם אני לומד עכשיו ככה שלא יכולתי לעשות..

Level-Serv 04-11-06 14:51

ציטוט:

נכתב במקור על ידי meshuga
אני עשיתי שמביאה לך את השורשים + מציירת גרף :p...

זה עם הנגזרות..מן הסתם אני לומד עכשיו ככה שלא יכולתי לעשות..

איך אתה יכול לצייר גרף בלי לדעת את הנגזרת?
נגזרת משמשת למציאת קיצון כאשר y`=0 ובלי קיצון אתה לא יכול לצייר את הפונקציה.

meshuga 04-11-06 15:12

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Level-Serv
איך אתה יכול לצייר גרף בלי לדעת את הנגזרת?
נגזרת משמשת למציאת קיצון כאשר y`=0 ובלי קיצון אתה לא יכול לצייר את הפונקציה.

מציב X לY..ולפי זה בונה את הנקודות.. ;)..

כלומר, "הלכתי" (בשביל זה יש לולאות לא?) פיקסל פיקסל ובדקתי את הY מול הX..

Level-Serv 04-11-06 15:43

ציטוט:

נכתב במקור על ידי meshuga
מציב X לY..ולפי זה בונה את הנקודות.. ;)..

כלומר, "הלכתי" (בשביל זה יש לולאות לא?) פיקסל פיקסל ובדקתי את הY מול הX..

חחח.. דיי מיותר..
כל מה שאתה צריך לעשות כדי לצייר זה נקודות חיתוך עם הצירים (מציבים x=0 מוצאים את הy ולאחר מכן מציבים y=0 ומוצאים את הx), למצוא נקודות קיצון על ידי נגזרת ולמצוא max או min של נקודת הקיצון על ידי נגזרת שנייה, אסימטוטות: אנכית על ידי תחום ההגדרה, אופקית על ידי lim..

meshuga 04-11-06 15:46

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Level-Serv
חחח.. דיי מיותר..
כל מה שאתה צריך לעשות כדי לצייר זה נקודות חיתוך עם הצירים (מציבים x=0 מוצאים את הy ולאחר מכן מציבים y=0 ומוצאים את הx), למצוא נקודות קיצון על ידי נגזרת ולמצוא max או min של נקודת הקיצון על ידי נגזרת שנייה, אסימטוטות: אנכית על ידי תחום ההגדרה, אופקית על ידי lim..

עכשיו אני יודע את זה, אבל מה שהיה לפני שנה...היה לפני שנה..
בכל מקרה..בשביל לחבר את הקווים בגרף אין דרך אחרת חוץ מלעשות איך שעשיתי, כי אם לא, אז זה יצייר ישר ולא מעוגל...
זה לא הכי חסכוני כי ככה אפשר לעשות שהלולאה תעבוד עד הנקודות קיצון וכו'...אבל בכל זאת..אין דרך אחרת בשביל לחבר את הנקודות כמו שהם אמורות להיות.

Level-Serv 04-11-06 15:48

ציטוט:

נכתב במקור על ידי meshuga
עכשיו אני יודע את זה, אבל מה שהיה לפני שנה...היה לפני שנה..
בכל מקרה..בשביל לחבר את הקווים בגרף אין דרך אחרת חוץ מלעשות איך שעשיתי, כי אם לא, אז זה יצייר ישר ולא מעוגל...
זה לא הכי חסכוני כי ככה אפשר לעשות שהלולאה תעבוד עד הנקודות קיצון וכו'...אבל בכל זאת..אין דרך אחרת בשביל לחבר את הנקודות כמו שהם אמורות להיות.

מבחינת C אולי,
אבל כאשר אתה מצייר את זה ביד, זו הדרך הנכונה ביותר לצייר גרף.

meshuga 04-11-06 16:47

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Level-Serv
מבחינת C אולי,
אבל כאשר אתה מצייר את זה ביד, זו הדרך הנכונה ביותר לצייר גרף.

המהירה..לא בהכרח הנכונה ;)..

בשביל זה יש לנו מחשבים, שיעשו את כל מה שלוקח לנו שנים, בשניות...

omaniusd 04-11-06 18:31

יפה.
לגבי ציור גרפים (פרבולה בנושא הזה, אבל לא רק), אני יודע שיש לא מעט חברות שפיתחו אובייקטים מתמטיים ומפיצים אותם כDLL, שמאפשרים לעשות את זה אבל נראה לי שיש צורה יותר יעילה. מעלבור פיקסל-פיקסל.

Level-Serv 04-11-06 19:14

ציטוט:

נכתב במקור על ידי meshuga
המהירה..לא בהכרח הנכונה ;)..

בשביל זה יש לנו מחשבים, שיעשו את כל מה שלוקח לנו שנים, בשניות...

לא הבנתי מה הקשר, הדרך הנכונה ביותר לציור פונקציה (וזו גם הדרישה בבגרות) זה א. תחום הגדרה. ב. נקודות חיתוך עם הצירים. ג. נקודות קיצון. ד. עלייה וירידה (עושים בדרך כלל אחרי הציור). ה. אסימטוטות. ו. סרטוט.

ורק חבל שאי אפשר לקחת את המחשב הנייד לבגרות במתמטיקה :)

meshuga 04-11-06 19:30

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Level-Serv
לא הבנתי מה הקשר, הדרך הנכונה ביותר לציור פונקציה (וזו גם הדרישה בבגרות) זה א. תחום הגדרה. ב. נקודות חיתוך עם הצירים. ג. נקודות קיצון. ד. עלייה וירידה (עושים בדרך כלל אחרי הציור). ה. אסימטוטות. ו. סרטוט.

ורק חבל שאי אפשר לקחת את המחשב הנייד לבגרות במתמטיקה :)

אבל כשעושים סרטוט (הסקיצה) אתה לא עושה מנקודה לנקודה קו ישר נכון?
בגלל זה במחשב אתה צריך לעשות את זה פיקסלY/פיקסלX....כי זאת הדרך היחידה לעשות את זה, כל דרך אחרת זה קו ישר בין 2 נקודות או חצאי עיגולים/אליפסות וזה ממש טיפשי לעשות.


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 04:37.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ