![]() |
ביקורת רעה על div.serv.net.
שלום לא רציתי לכתוב את זה אבל לא הייתה לי ברירה.
לפני חודש ומשהו קניתי שרת משחק מניר בהתחלה הכל היה אחלה שירות טוב אבל אחרי זה הוא ממש נהיה חרא נתקלתי בבעיה בשרת פרצו לי ביקשתי מניר שיעזור לי ישנה לי סיסמה אבל הוא לא שינה כל יום אני מבקש ממנו תשנה לי סיסמה והוא לא משנה לי קניתי את השרת לחודשים מתוך החודשים השתמשתי בשרת אולי 4 שבועות וגם שהשתמשתי לא נהנית היה מלא לאגים בקיצר אני מבקש ממך שתעזור לי ולא תתעלם כל הזמן אתה צריך להבין שמשלמים רוצים תמורה בחזרה. מצפה לתגובה והסבר. |
עוד ביקורת אחת? \=
|
באסה =\ טוב לדעת .
|
באמת.. עוד ביקורת?!
זה כבר מוגזם.. 3 ביקורות בזמן קצר.. אחת על הדומיין, אחת על המערכת ניהול תוכן ועכשיו זה.. אני דווקא זוכר את ניר כאחלה בנאדם. נקווה שזה יגמר טוב |
3 ביקורות על אותו הבאדם בתקופה כ"כ קצרה?
חבל לדעת , שמו הוכתם (לפחות בהוסטס). |
ואי ואי זה כבר באמת נישמע רע..
חבל מאוד ניר |
מחכה לתגובה שלו
|
ציטוט:
חבל שלא עשיתי אצלך מטעויות לומדים |
ציטוט:
אבל ניר בנאדם טוב לא יודע מה קורה לו בימים האילו אולי משבר אני יודע \: |
עוד ביקורת רעה? מה קרה מלחמה? ניר המלצה כאילו לא התנשאות או משהו באמת מכל הלב
בקצב הזה אם לא תעלה את הרמת שירות שלך אתה תגיע לרמה של דיגיטק. |
ציטוט:
מקווה שהיה טוב |
ציטוט:
בשביל זה מומלץ להחזיק צוות כמו שצריך ושותף במידת הצורך. לי לא קרה לא פעם ולא פעמיים של רגעי משבר. למזלי יש לי שותף תותח שעוזר כמו שצריך + צוות מעולה (אבי, שגיא, בר, תאי ועוד). כמה שהצוות יותר גדול יותר קל לטפל במשברים לפי מה שידוע לי חצי מהעסקים פה בהוסטס בעלי תומך טכני אחד שלא עושה ראסמי כלום ונציג מכירות אחד שלא עושה כלום. הם בעצם מכניסים לקוחות + תומכים בהם (אם יש לך אפשרות של תמיכה מהמנהל למה שתלך ל"תומך טכני פשוט"?- זאת הדרך חשיבה של הישראלים אני אישית מפנה לבעיות לתומכים במידה ואני מרגיש שאני עמוס או שאין לי זמן כרגע). בהצלחה ניר. |
אין לי מילים מה ניהיה איתך ניר?
|
מה כולם קופצים בלי לדעת על מה אתם מדברים ?
אין לי מושג על מה אתה מדבר השרת treinx רץ כמו סוס . ובלי קשר כל הלקוחות שלי מקבלים שירות אמין ומקצועי, אין לי מושג על מה אתם מדברים פה. מבחינתי שיהיה לי שם רע בפורום הזה לא מפריע לי, לא שיש לי ממש לקוחות מפה מה שאני זוכר זה שהתקשר אליי אחד שמתחזה למשתמש treinx ואמר לי שפרצו לו לWEBMOD ושאני ישנה לו סיסמא, ביקשתי ממנו כמה פרטים כדי לזהות אותו. הוא לא ענה לי נכון אז לא שינתי תסיסמא. בכל מקרה אתה יכול להתקשר אליי, ולהגיד לי מה הבעייה ואני אסדר רק תן לי פרטים נכונים שאני ידע שבאמת אתה זה שרכתה תסרבר. עריכה: הרגע ניכנסתי לך לסרבר, ראיתי שהוא לא פועל ושהתקנתה עליו דברים, מודים וכל מיני שטויות ושאני מנסה להריץ לך תשרת זה מביא לי שגיאה בהרצה ביגלל השטויות שהקתנתה עכשיו כדי לסדר את זה צריך למצוא מה הבעייה או למחוק הכל ולעשות מחדש, ואחרי זה אני משהה לך את הגישה ל FTP רק שתידע. |
ציטוט:
בקיצר לא מתאים איך שאתה מתנהג |
אז איך אתה מסביר לי על 8 מודים שהותקנו בסרבר?
בקיצור תקשר אליי 0524864691 ניסגור את זה טלפוני. |
ציטוט:
|
תקשר לביית 086846055
|
הייתה אי הבנה זה הסתדר .
תודה ניר מישהו פשוט התקשר עליו בשם שלי |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 16:36. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ