הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   פורום תיכנות (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=14)
-   -   [חנות און ליין] מספר שאלות :) (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=12550)

WebProject 12-01-06 08:42

[חנות און ליין] מספר שאלות :)
 
היי חבר'ה,

אני עומד לסיים מערכת עריכת תוכן, והחלטתי לבנות כמערכת חדשה מערכת חנות מקוונת, רציתי לדעת מספר דברים:
  1. ברגע שהמשתמש מתנתק מן הדף, האם להשאיר את פרטי ההזמנה שלו למשך 48 שע' למקרה שיחזור וירצה להמשיך את ההזמנה?
  2. האם לבנות פאנל ניהול אישי, כך שאם נשלחה הזמנה, יוכל המשתמש לשלוח ה"פ למנהלי האתר, ואף לראות את מצב הזמנתו?
  3. האם לתת אפשרויות מכירה: פומבית, מרכז, רגיל, מבצע?
אלה הן שלושת שאלותיי :)


תודה לעוזרים, טל.

exciter 12-01-06 08:44

ככל שתתן יותר אפשרויות זה יראה יותר מקצועי :)
בקשר לכל אלו שנתת תלך עליהם.. נראים לי רעיונות טובים.

WebProject 12-01-06 08:45

להיראות מקצועי אין לי בעיה, ותאמין לי שזה יהיה מקצועי :)

השאלה שלי כאן היא בעצם מה יהיה נוח ללקוח? מה יהיה מסובך מדי?

exciter 12-01-06 08:57

תעשה שיהיה את האפשרות, אבל על בסיס פשוט, זאת אומרת אולי מבחינת התכנות זה יהיו מורכב וכו', אבל מה שהלקוח יראה זאת פשטות, על כל דבר שקיים תודיע לו.
נגיד אחרי ההזמנה תרשום שההזמנה בוצעה ואז לידיעתך ואת שאר האופציות שנותרו לו.
בקשר למצב הזמנה זה רעיון מעולה, אבל זה יהיה חייב להתעדכן ידנית, ואם זה יתפתח לאתר גדול זאת תהיה הרבה עבודה ( בירור אם הפריט נשלח, ועדכון של המצב - אם זה יגיע לסדר גודל שביום יזמינו ממך 300 דברים לדוגמא, אז תצטרך לעשות 300 בירורים ו300 עדכונים ).

בכל מקרה, בשביל פירסום והצלחה חייבים לעבוד קשה, אז ככה שזה לא ממש ישנה...

בהצלחה !

WebProject 12-01-06 09:02

תראה,

כשמנהל האתר מקבל הזמנה פשוטה, הוא יעבור עליה, נכון?

כנ"ל במערכת הזאת, זה לא הולך להתבצע ידנית, כאשר מנהל בוחר הזמנה, והוא כבר נכנס לדף, המצב יעבור מרגיל "בטיפול" וכאשר המנהל יאשר את ההזמנה, המצב יעבור ל"הושלם, או משהון בסיגנון, ואז המנהל יוכל ליצור קשר טלפונית \ אימייל.

exciter 12-01-06 09:05

אה אוקיי, חשבתי שאתה מתכוון בסגנון כזה:
אחרי ההזמנה: בטיפול
אחרי האישור: הזמנה התקבלה
אחרי השליחה של המוצר: מוצר נשלח ( עד X ימי עבודה )

רעיון טוב, תישאר איתו :P

WebProject 12-01-06 09:21

תודה :)

עוד תגובות?

YaronZ 12-01-06 09:52

תבנה פאנל ניהול לניהול המוצרים, ככה גם הגולש יהנה וגם זה יותר נוח.

SITEAM 12-01-06 10:37

ציטוט:

נכתב במקור על ידי IAD
היי חבר'ה,

אני עומד לסיים מערכת עריכת תוכן, והחלטתי לבנות כמערכת חדשה מערכת חנות מקוונת, רציתי לדעת מספר דברים:
  1. ברגע שהמשתמש מתנתק מן הדף, האם להשאיר את פרטי ההזמנה שלו למשך 48 שע' למקרה שיחזור וירצה להמשיך את ההזמנה?
  2. האם לבנות פאנל ניהול אישי, כך שאם נשלחה הזמנה, יוכל המשתמש לשלוח ה"פ למנהלי האתר, ואף לראות את מצב הזמנתו?
  3. האם לתת אפשרויות מכירה: פומבית, מרכז, רגיל, מבצע?
אלה הן שלושת שאלותיי :)


תודה לעוזרים, טל.

1. כן
2. פאנל ניהול - או יותר נכון חשבון לקוח, כן. ה"פ למנהלי האתר - מיותר.
3. רצוי מאוד שבעל האתר יוכל להחליט אם המוצרים שלו הם במכירה רגילה, קבוצתית וכו'

(ויאללה תסיים אותה כבר)

WebProject 12-01-06 12:26

ציטוט:

נכתב במקור על ידי SITEAM
1. כן
2. פאנל ניהול - או יותר נכון חשבון לקוח, כן. ה"פ למנהלי האתר - מיותר.
3. רצוי מאוד שבעל האתר יוכל להחליט אם המוצרים שלו הם במכירה רגילה, קבוצתית וכו'

(ויאללה תסיים אותה כבר)

מה לסיים? :P עוד לא סיימתי את העריכת תוכן :)

eliav12 12-01-06 12:42

שלום לך,
כמו שנאמר פה למעלה - ככול שיהיו יותר אפשרויות כך האתר יראה יותר מקצועי,
והמערכת - בכללי.

1. בקשר להתנתקות, תשאיר את הפרטים שברגע שהוא יתחרט, שלא יהיו בעיות.
2. כן תבנה, קוראים לזה "דף לקוח".
3. לא עדיף שאתה תיהיה אחראי על הקטגוריות והמבצעים? ://

בהצלחה@

Dvirs.Net 12-01-06 12:51

דבר אחד שאף אחד לא אמר כאן והוא אבטחה, אבטחה ואבטחה.

אם אין לך מושג באבטחה או אנשים שיכולים לבדוק את אבטחת המערכת אל תבנה חנות וירטואלית כי היא לא תהיה שימושית כאשר היא אינה מאובטחת כראוי.

בעל החנות לא רוצה שיום אחד הוא מגלה שפרצו לו לניהול, העתיקו פרטים או מחקו לו את כל החנות בלי אפשרות שחזור...זה לא נעים בכלל (נחש למי הוא יפנה).

בהצלחה :)

WebProject 12-01-06 12:56

תאמין לי שאני מבין די הרבה באבטחה :)

Eye-Soft 12-01-06 13:19

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Dvirs.Net
דבר אחד שאף אחד לא אמר כאן והוא אבטחה, אבטחה ואבטחה.

אם אין לך מושג באבטחה או אנשים שיכולים לבדוק את אבטחת המערכת אל תבנה חנות וירטואלית כי היא לא תהיה שימושית כאשר היא אינה מאובטחת כראוי.

בעל החנות לא רוצה שיום אחד הוא מגלה שפרצו לו לניהול, העתיקו פרטים או מחקו לו את כל החנות בלי אפשרות שחזור...זה לא נעים בכלל (נחש למי הוא יפנה).

בהצלחה :)

אני חושב שיותר יפריע לו שיגלו את מספרי כרטיסי האשראי. זוהי הסיבה שאני לעולם, אבל לעולם לא הולך לעשות אתרים שעובדים עם כרטיסי אשראי. לא רוצה שתיפול לי תביעה על הראש בשווי מיליוני שקלים כי איזה האקר עבר את ההגנה...

WebProject 12-01-06 13:30

בקשר לכרטיסי האשראי, אני מתכוון לעשות שהפרטים היחידים שישאיר הקונה הם טלפון, פלאפון אימייל, וכל אלו, כרטיס אשראי רק אחרי שיחה.

אני גם לא רוצה להתקע בתביעה כזאת חס וחלילה.

iliakap2002 12-01-06 13:43

מה בדיוק אתה יודע באבטחה?
אנשים לומדים אבטחה שנים ולא יודעים מספיק טוב, תמיד יהיה אפשר לפרוץ אבל אתה, תפקידך להגדיר את רמת הקושי.

Eye-Soft 12-01-06 14:43

ציטוט:

נכתב במקור על ידי IAD
בקשר לכרטיסי האשראי, אני מתכוון לעשות שהפרטים היחידים שישאיר הקונה הם טלפון, פלאפון אימייל, וכל אלו, כרטיס אשראי רק אחרי שיחה.

אני גם לא רוצה להתקע בתביעה כזאת חס וחלילה.

אז זה לא מערכת חנות אמיתית :<
זוהי הסיבה שאני לא עושה מערכת חנות. כי אם אי אפשר להזין כרטיס אשראי זה לא שווה את זה :\

meshuga 12-01-06 14:51

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Eye-Soft
אז זה לא מערכת חנות אמיתית :<
זוהי הסיבה שאני לא עושה מערכת חנות. כי אם אי אפשר להזין כרטיס אשראי זה לא שווה את זה :\

בטח שכן,לא חייבים,אבל מה שכן זה לא טוב לפומביות.....אם יש פומבי חייבים לשים כ.א בשביל ביטול זכייה (קנס על ביטול זכיה) או שמישהו נגיד בכוונה סתם יעלה לך דברים.אבל במערכת חנות רגילה,לא צריך.

ד"א
ברוב האתרים הגדולים גם ככה מתקשרים אליך בשביל אישור זכיה.ואימות כ.א...

Eye-Soft 12-01-06 16:03

ציטוט:

נכתב במקור על ידי meshuga
בטח שכן,לא חייבים,אבל מה שכן זה לא טוב לפומביות.....אם יש פומבי חייבים לשים כ.א בשביל ביטול זכייה (קנס על ביטול זכיה) או שמישהו נגיד בכוונה סתם יעלה לך דברים.אבל במערכת חנות רגילה,לא צריך.

ד"א
ברוב האתרים הגדולים גם ככה מתקשרים אליך בשביל אישור זכיה.ואימות כ.א...

אני עדין חושב שהרבה יותר נוח לגולש אם הוא היה יזין את הכרטיס אשראי מראש ולא יצטרך לחכות שיתקשרו אליו. זה הרבה יותר אמממ, בריא ?...

meshuga 12-01-06 16:04

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Eye-Soft
אני עדין חושב שהרבה יותר נוח לגולש אם הוא היה יזין את הכרטיס אשראי מראש ולא יצטרך לחכות שיתקשרו אליו. זה הרבה יותר אמממ, בריא ?...

כמו שאמרתי,גם בוואלה וגם באולסייל מתקשרים אליך לאימות הזמנה ופרטים,אז זה בכל מקרה אותו דבר,מסכים איתי?

Cheap.co.il 12-01-06 16:26

חנות מקוונת לשימוש אישי או שאתה מעוניים למכור את המערכת לאחר מכן.?

Kuchi 12-01-06 16:38

על 3 האפשרויות הייתי אומר כן אם נגיד אני המשתמש (לקוח ) יהיה לי יותר נוח ויהיה יותר "כייף"
באמת נשמע מצויין בהצלחה !

WebProject 12-01-06 20:46

בהחלט למכור :)

וחבר'ה תודה על התגובות, עזר לי.

בקשר לטלפון, כאשר מישהו זוכה, בין כה וכה יצטרכו להתקשר אליו, ולכן רק כאשר מישהו יזכה במכרז, הוא יקבל שיחה.

לעומת זאת, בקנייה רגילה, למהנל יהיה זמן, ויוכל לתקשר גם עם המשתמש בה,פ, אני מתכוון להשקיע הרבה במערכת הזאת, כי היא תשמש גם את חברתי.

תודה לכולכם, ולילה טוב, טל.

loading 12-01-06 21:09

טל,
חנות זה כבר לא צחוק.
כשאתה משחק עם כרטיסי אשראי של אנשים אתה יכול ליפול וליפול חזק ויכולים לגרום לקריסה כלכלית להורים שלך (אתה עוד קטין לך לא יעשו כלום).
לכן אני ממליץ לך לרדת מהעניין.
מה גם שכיום יותר משתלם לקנות מערכת מאחת החברות הגדולות, שגם הזמן שמתבזבז הוא מעט גם המחירים הם סבירים וגם המערכות מאובטחות עם אחריות. (אלא אם כן תקציב הלקוח גבוה לפיתוח מערכת מסוג כזאת)
זה לא עוד מערכת עריכת תוכן זה יותר רציני והידע שיש לך בלי לזלזל חלילה לא מספיק אנשים.
לומדים שנים על אבטחה ועדיין ברמה של "רמת אבטחה בינונית +"

WebProject 12-01-06 21:15

טל, אני לא מתכוון להתעסק עם כ.א, כמו שאמרתי, הכל טלפונית.

psycho 12-01-06 21:16

ציטוט:

נכתב במקור על ידי IAD
טל, אני לא מתכוון להתעסק עם כ.א, כמו שאמרתי, הכל טלפונית.

אז אף אחד לא יקנה...
זה לא שוק-משחק

שאני מזמין . אני מן הסתם רוצה שמרגע שנתתי את הפרטים שלי שיטפלו בי
ולא יחזרו אלי טלפונית

איך עסק גדול יטפל במספר גדול של הזמנות
היתרון של האינטרנט האפשרות של הסליקה וכו'

בכל אופן.. בהצלחה

loading 12-01-06 21:19

ציטוט:

נכתב במקור על ידי psycho
אז אף אחד לא יקנה...
זה לא שוק-משחק

שאני מזמין . אני מן הסתם רוצה שמרגע שנתתי את הפרטים שלי שיטפלו בי
ולא יחזרו אלי טלפונית

איך עסק גדול יטפל במספר גדול של הזמנות
היתרון של האינטרנט האפשרות של הסליקה וכו'

בכל אופן.. בהצלחה

...צודק במאה אחוז.

WebProject 12-01-06 21:20

קלטתי אותך, ואתה צודק, אבל מצד שני, תמיד יצרו איתך קשר טלפונית לאימות כ.א, אז מה זה משנה אם תיתן אותו ראשונית, או תתן אותו בשיחה טלפונית?

בכל מקרה, מי שלא נוח לו, שלא יקנה :)

Eye-Soft 12-01-06 22:30

כמו שpsycho אמר, אמרתי את זה מתחילת הדיון. מערכת חנות הינה מערכת שבה ניתן להזין גם כרטיס אשראי, אחרת, זוהי מערכת קטלוג מוצרים ולא יותר.

loading 12-01-06 22:32

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Eye-Soft
כמו שpsycho אמר, אמרתי את זה מתחילת הדיון. מערכת חנות הינה מערכת שבה ניתן להזין גם כרטיס אשראי, אחרת, זוהי מערכת קטלוג מוצרים ולא יותר.

תראה,
זה יותר נוטה למערכת חנות הוא אמר שיהיה אפשר לבצע הזמנה, כלומר שבטלפון יקחו את פרטים האשראי בלבד את פרטי ההזמנה כבר יש מבין? אז לא הייתי אומר שזה קטלוג.
זה גבולי מאוד.


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 19:10.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ